Een miscast.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef Marginaal het volgende:
Ik begin me zo onderhand toch echt af te vragen hoe dennis in godsnaam geselecteerd is voor DGK d.m.v. een screening???
3 minuten kauwen volgt ........en dan weer lieke lieke liekequote:Op woensdag 18 juli 2007 18:54 schreef ericahysterica het volgende:
ja hapje 2 en 3 volgen nu vanaf het puntje van de vork
quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn zus heeft in een interview gezegd dat hij een sexverslaving gefaked heeft![]()
klopt denk ik ,hij neukt ze wel, dat dan wel weer.........quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:38 schreef agter het volgende:
nix zegt "Ik word niet snel verliefd, op vrouwen" tegen Brian.
wat denken wij daarvan?
Qoute jij jezelf nu alquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
3 minuten kauwen volgt ........en dan weer lieke lieke lieke
Ik snap je helemaal hoor schat, maar ze is door de camera's extra alert.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
3 minuten kauwen volgt ........en dan weer lieke lieke lieke
Dat ligt toch in een provincie van België?quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:54 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke willen na de kooi een wereldreis gaan maken.... ze gaan beginnen in Renesse
Mooooooiiii, Zeeland is gewoon de beste keuze![]()
Ik las gisteren ergens dat z'n moeder en zus hem opgegeven hadden (waarschijnlijk in de hoop dat hij eindelijk een plaatje zou mogen maken nadat hij bij Popstars the rivals gefaald had) en de dames hebben bij zijn inschrijving opgegeven dat hij... schrik niet.... sexverslaafd isquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef Marginaal het volgende:
Ik begin me zo onderhand toch echt af te vragen hoe dennis in godsnaam geselecteerd is voor DGK d.m.v. een screening???
Is dat kikker huub?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb weer even bij gelezen hier en bij onze buurtjes.
En bij de buurtjes kwam ik dit plaatje tegen:
[afbeelding]
![]()
On topic : Lieke kan de Landmacht aan.![]()
Ik heb geen bier op maar ik zie geen plaatjequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
![]()
mischien wel als nowlive.europarlementariërquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha.. Huub gaat de politiek in... Hij zal wel een aantal FOK-keursstemmen hebben... Of VOL-keursstemmen
Ik zie een gouden kikker.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[afbeelding]
![]()
Edit : shit, in de previeuw was hij te zien.
Dan maar een linkje naar de buren
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=1611997#1611997
bij ons ging de dorpsgek ook de politiek in, de pret was bij de verkiezingen daarna wel weer overquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:01 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaha.. Huub gaat de politiek in... Hij zal wel een aantal FOK-keursstemmen hebben... Of VOL-keursstemmen
Natasja is pissed op Elly omdat Elly de waarheid zegt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:06 schreef CoT het volgende:
Natasia gaat zo weer ff over Elly zeiken
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wel GVD.Dan maar een uploadje naar Tinipic:
[afbeelding]
Ze staat er ver boven, en gaat zo met Natasja een gesprek voeren....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:10 schreef pullup het volgende:
Houd Ellyzich een beetje staande tegen die bende hyena's ?
Jammer dat ze niet zien, dat Palma, Herma en Olga aan hun kant staat. En dat Huub en Lieke tegen 9 moeten vechten en wat Elly zegt of doet is tamelijk onschuldig.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:
HAHAHAHAHAH die rotkop van die zwarte heks en die elly wast haar handen iin onschuld......ja voor bannj is de realiteit hard![]()
maarrrrrrr heel doeltreffend zie de reactie aan tafelquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet zien, dat Palma, Herma en Olga aan hun kant staat. En dat Huub en Lieke tegen 9 moeten vechten en wat Elly zegt of doet is tamelijk onschuldig.
Zeg me dat het niet waar is...niemand komt aan MIJN Elly...quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Nu gaan ze met z'n allen op Elly.
Ellyquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:10 schreef pullup het volgende:
Houd Ellyzich een beetje staande tegen die bende hyena's ?
Natasja die ooit eens zei dat je respekt voor oudere mensen moest hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die klote blikken van Natasia achter Elly's rug worden echt om te schiete!
is het een bekende van jequote:Op woensdag 18 juli 2007 19:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is...niemand komt aan MIJN Elly...![]()
en ook niet aan jou trouwens![]()
Dennis blijft nog een beetje lief tegen Elly. Jaap kan haar bloed ook wel drinken omdat hij vindt dat ze een Huubgroupie is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zeg me dat het niet waar is...niemand komt aan MIJN Elly...![]()
en ook niet aan jou trouwens![]()
Verklaring:quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap en Nadia vinden de borsten van Natasja mooi......
Blind ?
En doof voor het vuil dat uit haar muil komt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap en Nadia vinden de borsten van Natasja mooi......
Blind ?
Ze had ook zo'n lekkere opmerking over de vader van Sylvia..... sindsdien geloof ik geen woord meer van haar....quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Natasja die ooit eens zei dat je respekt voor oudere mensen moest hebben.
Volgens mij is ze elke keer als ze gegeten hebben even weg. Zou het echt zo zijn dat ze alles er weer uitgooit?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:16 schreef ericahysterica het volgende:
nada is al weer van tafel (kotsen natuurlijk)
Zien ze nou echt niet dat de rest van het personeel op hun hand is?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja wil geen groupies meer in het huis......
Tenzij het een groupie van haar is, natuurlijk...... Mens, wat is dat een aandachtshoer...
Wel door een persoon, anders bederft de soep.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef Frasier het volgende:
Natasia ritueel verzuipen in een grote bak pinda-soep
En en en en dat dan een ander dan de bereider het opschept, zodat de soep bederft!quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef Frasier het volgende:
Natasia ritueel verzuipen in een grote bak pinda-soep
Als Bokito verzopen is dempt men de putquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef DrsH het volgende:
Ik zou Natasia nog niet in mijn gierput willen laten zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |