Een Knorr wereldmix pak..... En ze snappen er de ballen van.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:10 schreef Disana het volgende:
En de Niemendalletjes staan met eten te hannesen in de keuken.
Jij hebt het geluid ervan aan? Knapquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een Knorr wereldmix pak..... En ze snappen er de ballen van.....
Hoezo "Rich girls"?
*zingt: "And you know it don't matter anyway"
Ze is even levensgroot aanwezig als altijd helaasquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Duzz zoals ik eerder al vroeg aangezien ik ze niet zie: Is Natasia Exit? of waren de roddeltjes kul?
Walgelijk mens heb net de updates gelezen en haar taalgebruik tegenover Lieke is echtquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is even levengroot aanwezig als altijd helaas
Aangezien ze nog lang niet al haar doelen heeft bereikt heeft ze besloten gewoon te blijven..quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Duzz zoals ik eerder al vroeg aangezien ik ze niet zie: Is Natasia Exit? of waren de roddeltjes kul?
Toch jammer dat een paar mods Lieke niet trekkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:12 schreef pullup het volgende:
Onze mods zullen op het overwinnings feest van Lieke worden uitgenodigd als ze de kooi wint.
Dat was gewoon een geintje, maar een heleboel mensen haakten er serieus op inquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Langer dan 3 dagen, na dat krabben had ze weggemoeten, en toen na het bloempot gooien en toen kwam de trap pas.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:18 schreef Lieve het volgende:
Dag drie dat Natasia onterecht in de kooi verblijft!
Lieke en Huub gaan toch wel gewoon bestellen toch? Want eten van die trienen ziet er nu al uit om van te .... grienen (hee brian... ik kan het ook! )
Ach, onder het mom: keep your friends close and your enemies closer.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt het geluid ervan aan? Knap![]()
Toevoeging: Ik probeer het net even en ik hoor whewhehawahawahohwhewhe uit de mond van Amanda komen. Blijkbaar verstaat Nadia het wel.
ook na het jaar....??? Kijk John de mol is Natasia Geil....Denk niet dat Fons..zijn super lopende RTL..verkloot met een kutprogrammaatje als de kooi...mislukte BB is het ..quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:17 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Aangezien ze nog lang niet al haar doelen heeft bereikt heeft ze besloten gewoon te blijven..
![]()
Ze hebben geen trek..... Vanavond eten ze wel een ijsje....quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:18 schreef Lieve het volgende:
Dag drie dat Natasia onterecht in de kooi verblijft!
Lieke en Huub gaan toch wel gewoon bestellen toch? Want eten van die trienen ziet er nu al uit om van te .... grienen (hee brian... ik kan het ook! )
Ik heb nog steeds moeite met die 6. Ik probeer alleen het gepest en gestook te horen, en gesprekken met Huub of Lieke.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ach, onder het mom: keep your friends close and your enemies closer.....![]()
Die kookcursus van Marc heeft iig zijn vruchten niet afgeworpen bij Amanda.....![]()
Dat soort dingen doet Natasia ook. En die gaat prat op haar hygiene.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:22 schreef Dark het volgende:
Nadia maakt met het vaatdoekje de pan schoon, vetvrij!
Heel smakelijk!
En vervolgens gaat het over hoe vies Lieke wel niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |