Appelsap is vezelvrij toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef DeBastaard het volgende:
Mag de dag voor dat onderzoek geen fruitsappen drinken ivm met vezels en dat soort gedoe
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:42 schreef DeBastaard het volgende:
Morgen heb ik een colonoscopie, en nu moet ik 4 liter van die troep drinken om mijn darm schoon te maken!!![]()
Wat een smerige zooi is het, ik heb nu 3 glazen van 250ml achter de kiezen, en ben nu al aan de schijterij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"In appelsap zijn deze vezels echter in veel mindere mate aanwezig, doordat ze voor een groot deel in de perskoek achterblijven. In troebel appelsap zit nog wel een groot deel van het pectine."quote:
Ok, heb ik het toch goed... Anders zouden deze posts ook niet goed zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"In appelsap zijn deze vezels echter in veel mindere mate aanwezig, doordat ze voor een groot deel in de perskoek achterblijven. In troebel appelsap zit nog wel een groot deel van het pectine."
da's 't hele idee juist, lijkt mequote:Op woensdag 18 juli 2007 15:42 schreef DeBastaard het volgende:
Wat een smerige zooi is het, ik heb nu 3 glazen van 250ml achter de kiezen, en ben nu al aan de schijterij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En reken er maar op dat dat nog eventjes doorgaat...quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:19 schreef DeBastaard het volgende:
ja man , het is net of de kraan open staat ofzo![]()
Ehm, als je het laatste beetje van het 4e zakje uitspuit, heb je niets meer toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:25 schreef DeBastaard het volgende:
roesje krijg ik zowieso ja!
hoelang blijft dat spul doorwerken nadat je het gedronken hebt? En moet ik echt al die 4 sachets opmaken?
Boeiend, daar krijg ik een roesje voorquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:44 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ach, dit is nix met wat je morgen in je aars gepropt krijgtBereid je daar maar vast op voor
Er wordt wel eens wat vergetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:47 schreef DeBastaard het volgende:
[..]
Boeiend, daar krijg ik een roesje voor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |