abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:39:59 #51
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51609282
TVP'tje
pi_51609372
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Heb je ook wel gelijk in, maar toon dan ook dat je een topclub bent en laat je niet op zo'n zielige manier kennen door een speler te willen halen dmv een arbitrage.
Jij zegt dat als een club nee zegt en dan is het afgelopen. In mijn visie is de mening van de speler OOK belangrijk.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51609417
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:42 schreef Suijk het volgende:

[..]

Jij zegt dat als een club nee zegt en dan is het afgelopen. In mijn visie is de mening van de speler OOK belangrijk.
Maar contract is natuurlijk wel contract
pi_51609551
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:43 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Maar contract is natuurlijk wel contract
Dat klopt. Vooral het feit dat hij voor zo lang heeft getekend, vind ik een sterke troef voor Groningen.

Maar dan nog, er moet toch wel uit te komen zijn met deze 3 partijen? Ajax moet gewoon over de brug komen met redelijk veel geld. Wat is de duurste speler die Groningen ooit heeft verkocht?
Klik dan als je durft
pi_51609591
quote:

[..]

De mening van een speler is ook belangrijk, maar volgens de mening van deze speler was Groningen een leuke club, dus Groningen heeft de moeite gedaan om hem te contracteren, en de speler ging daarmee akkoord. Het is niet alsof Groningen met een pistool naast hem heeft gestaan om hem te dwingen. Dat hij nu ineens een andere mening heeft, jammer dan, hij heeft een contract met z'n volle verstand getekent. Heeft niemand hem toe gedwongen, wou hij helemaal zelf.

Als hij nu z'n zin krijgt, hebben de spelers het dus helemaal alleen voor het zeggen, en heeft een club dus blijjkbaar geen enkele inbreng meer. Dat lijkt me eigenlijk veel slechter en oneerlijker dan een speler aan z'n contract houden.
pi_51609607
quote:

[..]

Hij heeft met zijn volle verstand een contract voor 5 jaar getekend..
Bovendien zei hij een tijdje terug nog dat hij nog een jaar bij Groningen blijft en nog niet klaar te zijn voor een topclub. Je mag hem daar best aan houden..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51609735
Ik vind ook dat hij Groningen niet zo maar kan verlaten maar ja..hij kan de arbeidssituatie onwerkbaar maken en dan heb je er als Groningen ook geen bal aan.
pi_51609763
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef Chadi het volgende:
Ik vind ook dat hij Groningen niet zo maar kan verlaten maar ja..hij kan de arbeidssituatie onwerkbaar maken en dan heb je er als Groningen ook geen bal aan.
Daar gooi je als speler alleen maar je eigen glazen mee in.
Klik dan als je durft
pi_51609811
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat klopt. Vooral het feit dat hij voor zo lang heeft getekend, vind ik een sterke troef voor Groningen.

Maar dan nog, er moet toch wel uit te komen zijn met deze 3 partijen? Ajax moet gewoon over de brug komen met redelijk veel geld. Wat is de duurste speler die Groningen ooit heeft verkocht?
Heeft hier vrij weinig mee te maken, maar ik denk Arjen Robben. Maar de transferbedragen veranderen elk jaar, dus oude gevallen erbij halen heeft weinig nut. Het gaat er gewoon om wat Groningen nu wil.
pi_51609887
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Solstice het volgende:

Als hij nu z'n zin krijgt, hebben de spelers het dus helemaal alleen voor het zeggen, en heeft een club dus blijjkbaar geen enkele inbreng meer. Dat lijkt me eigenlijk veel slechter en oneerlijker dan een speler aan z'n contract houden.
Het is niet zo zwart-wit hoor. Iedere speler heeft zijn prijs.
Klik dan als je durft
pi_51609966
Bovendien werd Robben verkocht toen de club er financieel heel anders voor stond.
Groningen HOEFT niet te verkopen aangezien de club financieel gezond is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51610064
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:53 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het is niet zo zwart-wit hoor. Iedere speler heeft zijn prijs.
Die prijs moet z'n werknemer dan maar aangeven, aangezien hij daar een contract heeft getekend. Als z'n werknemer geen prijs wil geven en hem aan z'n contract wil houden moet het daarmee ook af zijn.
pi_51610579
AJAX Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Ajax.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor Ajax te behouden.

van RTV Noord-holland.
pi_51612351
TVP
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:17:53 #65
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_51617694
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef Solstice het volgende:
AJAX Wesley Sneijder sluit een arbitragezaak over een eventuele overgang naar Valencia niet uit.
Wel zei de middenvelder dat hij niet de persoon is voor zo'n zaak en liever een andere manier vindt om Ajax te verlaten. De geruchten rondom een eventueel vertrek van Wesley Sneijder worden weer sterker deze dagen, omdat Valencia zich weer gemeld heeft bij de Ajax.
Ajax wil Sneijder niet kwijt en zal er alles aan doen om hem voor Ajax te behouden.

van RTV Noord-holland.
Goh

pas een keertje of 10 gepost pas dit
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 19 juli 2007 @ 08:56:10 #66
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51618045
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:04 schreef Solstice het volgende:

[..]

Da's onzin. Wil je zeggen dat Ajax geen berichten naarbuiten brengt over bijvoorbeeld het bod van Valencia op Sneijder. D'r is niks mis met laten weten dat Suarez gewoon bij Groningen blijft. Als je daardoor al op je pik getrapt bent. Elke td probeert zo duidelijk mogelijk te wezen over transfergeruchten, om onrust te voorkomen. Dat doet Rutten bij Twente, Van Geel bij Ajax en Nijland bij Groningen dus ook.
Stel nou dat Martin van Geel middels een statement op Ajax' officiële website aangeeft dat Wesley Sneijder absoluut niet te koop is en dwars gaat liggen, denk je niet dat Sneijder dan allang maatregelen genomen had? Nu is er (intern) een prijs genoemd en er valt echt wel te onderhandelen, zo heeft de transfer van Ryan Babel aangetoond. Kijk, dat is veel netter omgaan met je speler, dan FCG met Luis Suarez. Dus in feite gooit Hans Nijland zijn eigen ruiten in, door dat stoere taaltje van hem op de website van FCG.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51618286
Hou nou eens op over dat statement joh. Maak het niet belangrijker dan het is. Als Nijland dat bericht niet op de site had gezet was het de volgende dag via de pers of zaakwaarnemer van Suarez naar buiten gekomen met wellicht hele andere informatie. Nijland is dat allemaal een stap voorgeweest.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:20:44 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51618472
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:12 schreef MaxPower het volgende:
Hou nou eens op over dat statement joh. Maak het niet belangrijker dan het is. Als Nijland dat bericht niet op de site had gezet was het de volgende dag via de pers of zaakwaarnemer van Suarez naar buiten gekomen met wellicht hele andere informatie. Nijland is dat allemaal een stap voorgeweest.
Dat statement is in mijn ogen wel heel belangrijk, bij monde van Hans Nijland denkt FCG de hele wereld haar standvastigheid te moeten tonen. FCG is een club waarmee niet gespot wordt, een club met idealen, een club die haar beste speler niet voor enkele miljoenen verkoopt, omdat ze hem graag willen behouden. Kijk, als je nou in de algemene media aangeeft dat je hem liever niet kwijtraakt, maar meteen een transfer voor de volle honderd procent uitsluiten? Ik denk dat juist dát veel kwaad bloed heeft gezet bij het management van Luis Suarez. Want zoals ik al meerdere malen heb gezegd: iedereen is te koop, de club mag de prijs betalen en meer niet!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51618816
En als Nijland 20 miljoen had gevraagd, wat was dan je reactie?
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:40:58 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51618878
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:37 schreef MaxPower het volgende:
En als Nijland 20 miljoen had gevraagd, wat was dan je reactie?
Mijn reactie? Belachelijk voorstel, maar dan was het aan Ajax om een tegenbod te doen of niet.

Nu is er geen ruimte voor onderhandeling, dat is het meest belachelijke in deze kwestie.
pi_51618993
Bij Atletico was er ook jarenlang geen ruimte voor onderhandeling m.b.t. Torres. Iets zegt me dat je daar minder problemen mee had dan in het geval van Suarez.
pi_51619049
Een club hoeft dat niet te doen, ben blij dat er eindelijk is een kleinere club nee zegt. Suarez, Ajax of wie dan ook heeft niet te beslissen wat Groningen met spelers met een contract doet. Een speler heeft verschrikkelijk veel rechten, maar ook een paar plichten. Niet zeiken als je met je volle verstand een contract hebt getekend en daaraan wordt gehouden hoort daar wat mij betreft bij.
  donderdag 19 juli 2007 @ 09:55:35 #73
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51619206
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 09:46 schreef MaxPower het volgende:
Bij Atletico was er ook jarenlang geen ruimte voor onderhandeling m.b.t. Torres. Iets zegt me dat je daar minder problemen mee had dan in het geval van Suarez.
Spaanse clubs hoeven geen vraagprijs te noemen, aangezien iedere speler verplicht een afkoop-clausule in zijn contract heeft. Fernando Torres was dus sowieso te koop, niet echt vergelijkbaar dus!
pi_51619263
quote:
'Wij willlen Wesley gewoon bij Ajax houden', zegt Ajax' technisch directeur Martin van Geel in het Algemeen Dagblad. 'Daar zijn we heel duidelijk in en dat zullen we blijven. We gaan pas twijfelen als er echt veel hogere bedragen op tafel komen dan nu het geval is. Aanzienlijk hoger. Ons uitgangspunt is dat Sneijder nog zeker een jaar bij Ajax blijft. Zo hebben we dat ook tegen Wesley zelf gezegd.'

Sneijder zegt dat hij er nog steeds vertrouwen in heeft dat het tot een overstap komt. 'Het is ook een spel tussen twee partijen. Ajax stelt zich hard op en dat mogen ze ook. Andersom zou Valencia wel gek zijn als ze hun bod ineens enorm verhogen. Ik krijg voldoende signalen dat ze me nog steeds heel graag willen hebben.'
Wat is dit nou weer voor stoere taal van Van Geel?
pi_51619382
Ach, of je nu zegt dat Suarez niet te koop is, of dat je zegt dat hij 25 miljoen kost zonder dat er verder over de prijs te onderhandelen valt is in principe precies hetzelfde. Betekend gewoon dat je hem niet verkoopt.

Het zal de rechter verder ook worst zijn, het gaat er gewoon om dat Suarez denkt er financieel en sportief op vooruit te gaan bij Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')