abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2007 @ 17:46:42 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51599834
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:10 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat 10 miljoen gezien de laatste binnen en buitenlandse transfers minder is dan je eruit kunt halen bij Suarez. Maar dan nog, Groningen is helemaal niet verplicht om een bedrag te noemen, als zij een speler die bij hun onder contract staat per se willen houden, dan is dat hun goed recht. Zou toch te gek zijn dat de ene club voor de ander beleid gaat maken, puur omdat ze meer geld hebben? De Groningen directeur heeft hier gewoon heel duidelijk en correct gehandeld.
[..]

Wat voor reden heeft Ajax dan om een speler te benaderen waarvan ze op voorhand toch al weten dat Groningen hem niet kwijt wil?
Iedereen is te koop, of hij nou Luis Suarez, Wesley Sneijder of Ronaldinho heet, iedereen is te koop.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51600507
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 17:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Iedereen is te koop, of hij nou Luis Suarez, Wesley Sneijder of Ronaldinho heet, iedereen is te koop.
Groningen wil Suarez dus niet verkopen, en dat is hun goed recht. Iedereen is te koop is geen argument.
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:20:38 #28
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51600672
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef Solstice het volgende:

[..]

Groningen wil Suarez dus niet verkopen, en dat is hun goed recht. Iedereen is te koop is geen argument.
Ach, uiteindelijk heb je er alleen jezelf mee, als je verkondigt dat een speler niet te koop is. Logisch dat FCG hem liever niet kwijtraakt, maar dat geldt toch ook voor Ajax in de situatie met Wesley Sneijder? Vanwege het feit dat FCG niet eens wenst te onderhandelen, wordt er nu zo'n zaak van gemaakt. Als er nu gewoon een prijs was genoemd, waren de clubs er echt wel uitgekomen en zo niet, dat weet Luis Suarez dat Ajax hem niet ten koste van alles wilde hebben. Maar goed, nu denkt FCG het keihard te moeten spelen en zit het over twee weken met de gebakken peren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51600814
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, uiteindelijk heb je er alleen jezelf mee, als je verkondigt dat een speler niet te koop is. Logisch dat FCG hem liever niet kwijtraakt, maar dat geldt toch ook voor Ajax in de situatie met Wesley Sneijder? Vanwege het feit dat FCG niet eens wenst te onderhandelen, wordt er nu zo'n zaak van gemaakt. Als er nu gewoon een prijs was genoemd, waren de clubs er echt wel uitgekomen en zo niet, dat weet Luis Suarez dat Ajax hem niet ten koste van alles wilde hebben. Maar goed, nu denkt FCG het keihard te moeten spelen en zit het over twee weken met de gebakken peren.
Tja, dat denk ik dus niet. Keihard spelen valt wel mee van Groningen, ze geven gewoon aan dat ze een speler absoluut niet kwijt willen, kunnen ze wel liegen dat er te praten valt, maar dan staat er om de week een andere club aan de deur. In plaats daarvan geven ze gewoon duidelijk aan dat er over een transfer niet te praten valt. Als je een onrealistisch bedrag opgeeft als 35 miljoen euro krijg je daar weer commentaar op. Ik vind dit eigenlijk heel netjes en duidelijk van Hans Nijland.
pi_51600898
Netjes? Jij vindt de manier waarop het naar buiten is gebracht netjes?

Daar hebben wij dan hele andere ideeen over.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51601361
“Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daarvoor geen toestemming geven, maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen”, zegt algemeen directeur Hans Nijland strijdvaardig.

Het enige stukje waar je commentaar op kunt hebben is dat, volgens mij. Maar dat was dacht ik al nadat v. Geel bekend had gemaakt toch met Suarez te zullen praten.
pi_51601522
Wat montana al zei, het hele verhaal op de officiele site zetten is gewoon niet netjes en onnodig geweest. Reken er maar op dat Van Geel hier van heeft gekookt (en daardoor strijdlustiger is geworden om hem wel te halen).

[ Bericht 0% gewijzigd door BB-boy op 18-07-2007 20:23:29 ]
pi_51601829
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef BB-boy het volgende:
Wat montana al zei, het hele verhaal op de officiele site zetten is gewoon niet netjes en onnodig geweest. Reken er maar op dat Van Gaal hier van heeft gekookt (en daardoor strijdlustiger is geworden om hem wel te halen).
Da's onzin. Wil je zeggen dat Ajax geen berichten naarbuiten brengt over bijvoorbeeld het bod van Valencia op Sneijder. D'r is niks mis met laten weten dat Suarez gewoon bij Groningen blijft. Als je daardoor al op je pik getrapt bent. Elke td probeert zo duidelijk mogelijk te wezen over transfergeruchten, om onrust te voorkomen. Dat doet Rutten bij Twente, Van Geel bij Ajax en Nijland bij Groningen dus ook.
pi_51601932
Ik heb niks op Ajax.nl gezien nee.
pi_51602104
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb niks op Ajax.nl gezien nee.
Genoeg in de andere media. Ook over Kenneth Perez trouwens. D'r lopen bij Groningen trouwens niet zoveel verslaggevers rond als bij Ajax, dus dan is zo'n site een prima medium.
pi_51604269
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef BB-boy het volgende:
Reken er maar op dat Van Gaal hier van heeft gekookt
Ach, die is sowieso snel opgewonden als het Groningen betreft..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51604593
pi_51604961
Hebben jullie in Amerdam wel eens van een NEE gehoord? Als een club aangeeft hem niet te willen verkopen is dit toch duidelijk? Maar nee hoor, ze moeten dan even snel binnen een paar dagen 3x een bod doen zodat ze lekker de zaakwaarnemer gek kunnen maken zodat die ook aan de transfer kan verdienen. En zo wordt de speler ook weer gek gemaakt. Ik denk dat het hele idee van de arbitrage een opzet is van Ajax en zijn zaakwaarnemer.

Het is logisch dat hij meer wil verdienen, dat wil iedereen. Maar om het op deze manier tot een breuk te laten komen vind ik echt een zeer trieste actie. En het is zeker triest dat een "goede scouting" van de topclubs deze speler over het hoofd hebben gezien maar om dan een club uit eigen land op deze manier een poot uit te draaien vind ik een laffe actie. Over het algemeen zijn de meeste mensen al anit Ajax en op deze manier wordt het alleen nog maar erger.

En dan vergeten we nog wat deze uitspraak tot gevolgen kan hebben. Nu gaat iedere club op dezelfde dag 3x een bod uit brengen. Deze wordt 3x geweigerd en dus kunnen we de speler benaderen via zijn zaakwaarnemer. Deze start dan gewoon een arbitrage en dan kunnen ze lekker club hoppen. Dit hele arbitrage gedoe moeten ze gewoon afschaffen. Nee is nee, en een speler heeft zijn contract met de volle 100% getekend. Dus moet hij dit maar accepteren.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_51605132
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:33 schreef Joagertje het volgende:

En het is zeker triest dat een "goede scouting" van de topclubs deze speler over het hoofd hebben gezien
Ja want een topclub MOET alle goede spelers scouten en het is een schande als ze er 1tje missen !
pi_51605204
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja want een topclub MOET alle goede spelers scouten en het is een schande als ze er 1tje missen [afbeelding]!
Ik denk dat dat z'n punt niet helemaal is.
pi_51605253
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:40 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik denk dat dat z'n punt niet helemaal is.
Nee maar hij zegt het wel en het is onzin
pi_51605627
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Nee maar hij zegt het wel en het is onzin
Hij zegt dat ze die speler zeker hadden moeten scouten, geld niet voor alle spelers. Volgens mij stond hij ook bekend als het grote, of een van de grote talenten van Uruguay, dus zo gek is dat op zich nog niet, dat hij dat zegt.
pi_51605712
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:54 schreef Solstice het volgende:

[..]

Hij zegt dat ze die speler zeker hadden moeten scouten, geld niet voor alle spelers. Volgens mij stond hij ook bekend als het grote, of een van de grote talenten van Uruguay, dus zo gek is dat op zich nog niet, dat hij dat zegt.
Wel want hij impliceert dat topclubs alle grote talenten moeten scouten. En Ajax had hem toen helemaal niet nodig aangezien we gewoon Babel hadden.
pi_51605989
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja want een topclub MOET alle goede spelers scouten en het is een schande als ze er 1tje missen [afbeelding]!
Ik bedoelde hiermee inderdaad wat Solstice aangaf. Hij stond in het land bekend als een van de grootste talenten. Dat zou dan alle top clubs ontgaan zijn? Dat lijkt me toch niet.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_51606019
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:57 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

En Ajax had hem toen helemaal niet nodig aangezien we gewoon Babel hadden.
En daar had je wat aan. Die gast heeft in 3 seizoenen net zo vaak gescoord als Suarez in 1 seizoen. Ik vind het een over het paard getilde speler. Er gaat wel veel gevaar van hem uit maar rendement heeft hij niet.
pi_51606963

Bron: de VI van deze week.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51608445
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:06 schreef Joagertje het volgende:

[..]

En daar had je wat aan. Die gast heeft in 3 seizoenen net zo vaak gescoord als Suarez in 1 seizoen. Ik vind het een over het paard getilde speler. Er gaat wel veel gevaar van hem uit maar rendement heeft hij niet.
Maar hij levert wel veel meer op

Tis gewoon onzin om te zeggen dat topclubs alle goede spelers moeten scouten
pi_51608847
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Tis gewoon onzin om te zeggen dat topclubs alle goede spelers moeten scouten
Heb je ook wel gelijk in, maar toon dan ook dat je een topclub bent en laat je niet op zo'n zielige manier kennen door een speler te willen halen dmv een arbitrage.
pi_51608874
Dat zegt hij dus ook niet, deze speler sprong alleen wel erg in het oog. Omdat hij als een van de grootste talenten van het land wordt gezien, dus een beetje scout heeft hem zeker in z'n database, en hij is links inzetbaar, iets waar ze bij bijvoorbeeld Ajax al een tijdje naar zoeken. Of Babel veel meer oplevert moet je nog maar zien, want ik gok dat Groningen hem voor onder de 10 miljoen ook niet kwijt wil. Het is ook geen minder talent als Babel, dus is ook niet zo vreemd.
pi_51608899
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Heb je ook wel gelijk in, maar toon dan ook dat je een topclub bent en laat je niet op zo'n zielige manier kennen door een speler te willen halen dmv een arbitrage.
Das een ander punt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')