Iedereen is te koop, of hij nou Luis Suarez, Wesley Sneijder of Ronaldinho heet, iedereen is te koop.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:10 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat 10 miljoen gezien de laatste binnen en buitenlandse transfers minder is dan je eruit kunt halen bij Suarez. Maar dan nog, Groningen is helemaal niet verplicht om een bedrag te noemen, als zij een speler die bij hun onder contract staat per se willen houden, dan is dat hun goed recht. Zou toch te gek zijn dat de ene club voor de ander beleid gaat maken, puur omdat ze meer geld hebben? De Groningen directeur heeft hier gewoon heel duidelijk en correct gehandeld.
[..]
Wat voor reden heeft Ajax dan om een speler te benaderen waarvan ze op voorhand toch al weten dat Groningen hem niet kwijt wil?
Groningen wil Suarez dus niet verkopen, en dat is hun goed recht. Iedereen is te koop is geen argument.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Iedereen is te koop, of hij nou Luis Suarez, Wesley Sneijder of Ronaldinho heet, iedereen is te koop.
Ach, uiteindelijk heb je er alleen jezelf mee, als je verkondigt dat een speler niet te koop is. Logisch dat FCG hem liever niet kwijtraakt, maar dat geldt toch ook voor Ajax in de situatie met Wesley Sneijder? Vanwege het feit dat FCG niet eens wenst te onderhandelen, wordt er nu zo'n zaak van gemaakt. Als er nu gewoon een prijs was genoemd, waren de clubs er echt wel uitgekomen en zo niet, dat weet Luis Suarez dat Ajax hem niet ten koste van alles wilde hebben. Maar goed, nu denkt FCG het keihard te moeten spelen en zit het over twee weken met de gebakken peren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:14 schreef Solstice het volgende:
[..]
Groningen wil Suarez dus niet verkopen, en dat is hun goed recht. Iedereen is te koop is geen argument.
Tja, dat denk ik dus niet. Keihard spelen valt wel mee van Groningen, ze geven gewoon aan dat ze een speler absoluut niet kwijt willen, kunnen ze wel liegen dat er te praten valt, maar dan staat er om de week een andere club aan de deur. In plaats daarvan geven ze gewoon duidelijk aan dat er over een transfer niet te praten valt. Als je een onrealistisch bedrag opgeeft als 35 miljoen euro krijg je daar weer commentaar op. Ik vind dit eigenlijk heel netjes en duidelijk van Hans Nijland.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:20 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk heb je er alleen jezelf mee, als je verkondigt dat een speler niet te koop is. Logisch dat FCG hem liever niet kwijtraakt, maar dat geldt toch ook voor Ajax in de situatie met Wesley Sneijder? Vanwege het feit dat FCG niet eens wenst te onderhandelen, wordt er nu zo'n zaak van gemaakt. Als er nu gewoon een prijs was genoemd, waren de clubs er echt wel uitgekomen en zo niet, dat weet Luis Suarez dat Ajax hem niet ten koste van alles wilde hebben. Maar goed, nu denkt FCG het keihard te moeten spelen en zit het over twee weken met de gebakken peren.
Da's onzin. Wil je zeggen dat Ajax geen berichten naarbuiten brengt over bijvoorbeeld het bod van Valencia op Sneijder. D'r is niks mis met laten weten dat Suarez gewoon bij Groningen blijft. Als je daardoor al op je pik getrapt bent. Elke td probeert zo duidelijk mogelijk te wezen over transfergeruchten, om onrust te voorkomen. Dat doet Rutten bij Twente, Van Geel bij Ajax en Nijland bij Groningen dus ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef BB-boy het volgende:
Wat montana al zei, het hele verhaal op de officiele site zetten is gewoon niet netjes en onnodig geweest. Reken er maar op dat Van Gaal hier van heeft gekookt (en daardoor strijdlustiger is geworden om hem wel te halen).
Genoeg in de andere media. Ook over Kenneth Perez trouwens. D'r lopen bij Groningen trouwens niet zoveel verslaggevers rond als bij Ajax, dus dan is zo'n site een prima medium.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:08 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb niks op Ajax.nl gezien nee.
Ach, die is sowieso snel opgewonden als het Groningen betreft..quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:51 schreef BB-boy het volgende:
Reken er maar op dat Van Gaal hier van heeft gekookt
Ja want een topclub MOET alle goede spelers scouten en het is een schande als ze er 1tje missenquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:33 schreef Joagertje het volgende:
En het is zeker triest dat een "goede scouting" van de topclubs deze speler over het hoofd hebben gezien
Ik denk dat dat z'n punt niet helemaal is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want een topclub MOET alle goede spelers scouten en het is een schande als ze er 1tje missen [afbeelding]!
Nee maar hij zegt het wel en het is onzinquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:40 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik denk dat dat z'n punt niet helemaal is.
Hij zegt dat ze die speler zeker hadden moeten scouten, geld niet voor alle spelers. Volgens mij stond hij ook bekend als het grote, of een van de grote talenten van Uruguay, dus zo gek is dat op zich nog niet, dat hij dat zegt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt het wel en het is onzin
Wel want hij impliceert dat topclubs alle grote talenten moeten scouten. En Ajax had hem toen helemaal niet nodig aangezien we gewoon Babel hadden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:54 schreef Solstice het volgende:
[..]
Hij zegt dat ze die speler zeker hadden moeten scouten, geld niet voor alle spelers. Volgens mij stond hij ook bekend als het grote, of een van de grote talenten van Uruguay, dus zo gek is dat op zich nog niet, dat hij dat zegt.
Ik bedoelde hiermee inderdaad wat Solstice aangaf. Hij stond in het land bekend als een van de grootste talenten. Dat zou dan alle top clubs ontgaan zijn? Dat lijkt me toch niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja want een topclub MOET alle goede spelers scouten en het is een schande als ze er 1tje missen [afbeelding]!
En daar had je wat aan. Die gast heeft in 3 seizoenen net zo vaak gescoord als Suarez in 1 seizoen. Ik vind het een over het paard getilde speler. Er gaat wel veel gevaar van hem uit maar rendement heeft hij niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En Ajax had hem toen helemaal niet nodig aangezien we gewoon Babel hadden.
Maar hij levert wel veel meer opquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:06 schreef Joagertje het volgende:
[..]
En daar had je wat aan. Die gast heeft in 3 seizoenen net zo vaak gescoord als Suarez in 1 seizoen. Ik vind het een over het paard getilde speler. Er gaat wel veel gevaar van hem uit maar rendement heeft hij niet.
Heb je ook wel gelijk in, maar toon dan ook dat je een topclub bent en laat je niet op zo'n zielige manier kennen door een speler te willen halen dmv een arbitrage.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis gewoon onzin om te zeggen dat topclubs alle goede spelers moeten scouten![]()
Das een ander puntquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:27 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in, maar toon dan ook dat je een topclub bent en laat je niet op zo'n zielige manier kennen door een speler te willen halen dmv een arbitrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |