abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:25:38 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51820005
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:17 schreef Joagertje het volgende:

Noem mij maar eens een voorbeeld van een speler die dit wel heeft gewonnen.
Tomek Iwan (Roda JC), toen hij naar Feyenoord ging.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 25 juli 2007 @ 15:41:21 #227
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_51820565
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:17 schreef Joagertje het volgende:

[..]

En dat is juist de reden waarom deze arbitragezaak niet gewonnen wordt door Ajax/zaakwaarnemer. Noem mij maar eens een voorbeeld van een speler die dit wel heeft gewonnen.

Zoals je zelf al aangeeft, wanneer hij dit wint dan staat alles op zijn kop en is geen enkel contract meer geldig en financieel waardeloos geworden voor de clubs. Dit zou dus een complete leegloop en doodsteek zijn voor de NL competitie.
Arthur Numan. Van Twente naar PSV.
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
  woensdag 25 juli 2007 @ 16:03:58 #228
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51821354
quote:
Suárez hervat training bij FC Groningen

25 juli, 15:40 uur

Luis Suárez heeft er zijn eerste training van het seizoen 2007/2008 opzitten. De 20-jarige spits werd met zijn ploeggenoten letterlijk en figuurlijk het bos ingestuurd. Na de duurloop had de Uruguayaan op zijn eerste werkdag van het nieuwe seizoen ook een gesprek met de clubleiding.

Lopen is doorgaans niet het meest favoriete onderdeel van het vak voor een voetballer. Als je dan op weg naar het verfoeide bos ook nog eens de weg kwijt raakt, wordt het humeur er niet beter op. Een handvol auto’s raakte in de achtervolging naar de startplaats in het bos de voorgangers kwijt en moest eerst terugkeren naar Haren om van daaruit te horen te krijgen waar ze heen moesten. Luis Suárez was één van de chauffeurs van de auto’s die dus figuurlijk het bos in werden gestuurd. De jonge spits toverde echter een vrolijke glimlach op zijn gezicht. Hij lijkt onbewogen onder de commotie die rond zijn persoon is ontstaan.

Gesprek
Nadat – op een handvol geblesseerden na – alle spelers na zes kilometer lopen weer terugkeerden op de basis in Haren wreef Suárez olijk over zijn buik. “Dit is goed voor de kilo’s”, grapte de jongeling. Daarna haastte hij zich naar het stadion. In Euroborg had Suárez eerst een gesprek met trainer Ron Jans en manager technische zaken Henk Veldmate, daarna volgde nog een onderhoud met financieel directeur Erik Mulder, waarbij ook Veldmate opnieuw aanschoof.

Uiteraard werd de ontstane situatie rond Suárez besproken. Ajax heeft onlangs een bod van 3,5 miljoen euro uitgebracht op de jonge talentvolle Zuid-Amerikaan. FC Groningen liet bij die gelegenheid weten niet in een onderhandelingstraject terecht te willen komen. Daarop spande Suárez op aanraden van zijn management een arbitragezaak aan om een overgang naar Amsterdam te forceren. Hoewel de insteek van FC Groningen nog steeds is om Suárez aan diens tot medio 2011 lopende contract te houden, wilde de club niet te halsstarrig zijn en is uit goed fatsoen een gesprek aan gegaan met de Ajax-leiding.

Moeilijke situatie
Dit onderhoud leidde niet tot nieuwe inzichten. Ajax liet bij die gelegenheid weten het bod op Suárez niet significant te willen verhogen. FC Groningen wil daarom niet meer verder praten met de Amsterdammers. Hierdoor dreigt op maandag 30 juli de aangekondigde arbitragezaak te dienen in Zeist. Ondertussen bevindt Suárez zich in een moeilijke situatie, zo liet hij aan de aanwezige pers in Euroborg weten.

“Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Een arbitragezaak is niet wat ik wil, ik laat mij hierin begeleiden door mijn management. Het is moeilijk voor mij over deze situatie te praten. In ieder geval voorlopig train ik bij FC Groningen en wacht ik af. Ik zie Ajax als een mooie kans mezelf te verbeteren en ik hoop dat FC Groningen daar dan ook beter van wordt door veel geld voor mij te kunnen krijgen”, schetste Suárez zijn positie.

Uitspraken
Vervolgens werd Suárez geconfronteerd met zijn uitspraken aan het einde van het afgelopen seizoen, waarbij hij in diverse interviews verklaarde nog minimaal een jaar bij FC Groningen te zullen blijven. “Maar dat was toen en in de voetballerij weet je het nooit. Als morgen bijvoorbeeld Real Madrid belt, verandert dat de situatie opnieuw. Maar als de uitkomst is dat ik nog minimaal een jaar bij FC Groningen moet voetballen, dan leg ik me daar bij neer. Natuurlijk ben ik dan nog gemotiveerd en zal ik gewoon mijn best doen voor de trainers, mijn medespelers, de mensen bij de club en de supporters. Geen probleem.”

Bron: FC Groningen

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 25-07-2007 16:10:39 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51823092
quote:
“Ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Een arbitragezaak is niet wat ik wil, ik laat mij hierin begeleiden door mijn management"
Ik weet niet hoor, maar volgens mij moet je dan als KNVB zijnde die hele arbitragezaak cancelen wanneer de speler er zelf niet eens achterstaat. Kun je Groningen, Ajax of Suarez wel de zwarte piet toespelen, maar de KNVB (UEFA, FIFA) kan daar ook best wel eens wat aan doen.
pi_51823632
Hij kan z'n zaakwaarnemer d'r natuurlijk ook uitkegelen. Het is niet alsof er niet nog een paar honderd rondlopen die zijn zaken ook wel willen behartigen. Hij is zelf natuurlijk niet helemaal onschuldig in deze zaak.
pi_51824029
Suarez blijft gewoon nog een jaar dus.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:08:38 #232
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51825815
Wel grappig dat Ajax Suarez wil halen voor de links buiten positie...mocht hij naar Ajax gaan en op die positie komen dan gaat hij keihard mislukken, dat wordt echt niks. Hij heeft veel vrijheid nodig voorin en niet op een flank gezet worden..

Denk nog steeds dat ze geen kans maken met de arbitrage zaak..
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:11:57 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51825892
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:08 schreef Noca het volgende:
Wel grappig dat Ajax Suarez wil halen voor de links buiten positie...mocht hij naar Ajax gaan en op die positie komen dan gaat hij keihard mislukken, dat wordt echt niks. Hij heeft veel vrijheid nodig voorin en niet op een flank gezet worden..
Klopt, ben ik met je eens. Dit zei ik al in het AFC Ajax-topic:
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:54 schreef M0NTANA het volgende:
Luis Suarez was het afgelopen jaar super als hij om Erik Nevland heen kon voetballen, maar linksbuiten heeft hij bij FCG nooit gespeeld. Tijdens het WK voor spelers onder de 20 jaar heeft hij wél enkele keren als verkapte linksbuiten gespeeld, maar zelfs op dat podium viel hij op die positie door de mand. Voor welke positie is Ajax hem van plan te halen? Als linksbuiten in een systeem met drie aanvallers? Of als tweede spits naast Klaas Jan Huntelaar? Als hij als linksbuiten wordt gehaald, is iedere eurocent teveel, die jongen gaat verschrikkelijk floppen. Alleen als Henk ten Cate van plan is om met twee spitsen te gaan spelen, is het een nuttige aankoop.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51825933
Je hebt als linksbuiten tegenwoordig veel meer vrijheid dan vroeger. Hij heeft d'r trouwens wel de basiskwaliteiten voor, handig aan de bal en snel. Voorzet en een paar echte passeerbewegingen kun je aan werken.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:14:51 #235
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_51825974
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:13 schreef Solstice het volgende:
Je hebt als linksbuiten tegenwoordig veel meer vrijheid dan vroeger. Hij heeft d'r trouwens wel de basiskwaliteiten voor, handig aan de bal en snel. Voorzet en een paar echte passeerbewegingen kun je aan werken.
Dat zijn zijn kwaliteiten gewoon niet. Aan werken? Je moet zijn bestaande kwaliteiten verbeteren, dan wordt het gewoon een topper.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:16:36 #236
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51826026
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:14 schreef Noca het volgende:

[..]

Dat zijn zijn kwaliteiten gewoon niet. Aan werken? Je moet zijn bestaande kwaliteiten verbeteren, dan wordt het gewoon een topper.
Inderdaad, en waarom zou Ajax iemand halen die in potentie kans maakt om een goede linksbuiten te worden?

Als hij echt als linksbuiten gehaald wordt, flopt hij. In een 4-1-2-1-2 daarentegen, samen met KJH voorin en Wesley Sneijder daarachter, kan het een sensatie worden.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:23:30 #237
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51826211
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:16 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, en waarom zou Ajax iemand halen die in potentie kans maakt om een goede linksbuiten te worden?

Als hij echt als linksbuiten gehaald wordt, flopt hij. In een 4-1-2-1-2 daarentegen, samen met KJH voorin en Wesley Sneijder daarachter, kan het een sensatie worden.
Klopt. Maar dat doen ze toch niet.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:24:59 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51826263
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:23 schreef Grulez het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat doen ze toch niet.
Nee, helaas.

Was ik er maar trainer/coach, ik zou het minimaal zo goed doen als Henk ten Cate, waarschijnlijk beter.
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:27:35 #239
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51826340
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 25 juli 2007 @ 18:45:16 #240
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51826841
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 18:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, helaas.

Was ik er maar trainer/coach, ik zou het minimaal zo goed doen als Henk ten Cate, waarschijnlijk beter.
Ongetwijfeld.
pi_51864171
quote:
suarez trekt arbitragezaak in

Groningen,-

Luis Suárez heeft de arbitragezaak tegen FC Groningen ingetrokken.
Suárez staat in de belangstelling van Ajax en wilde met een arbitragezaak een overgang naar de Amsterdammers afdwingen.

De aanvaller van Groningen ziet hier nu vanaf, omdat hij niet op deze manier bij de club wil vertrekken.
FC Groningen gaat maandag nog wel met Ajax onderhandelen over een eventuele transfer van Suárez naar Amsterdam.
Groningen heeft inmiddels Suárez een verbeterd contract aangeboden.

rtvnoord
pi_51864179
quote:
Suárez ziet af van arbitrage
Door SJOERD MOSSOU

AMSTERDAM - Luis Suárez ziet af van zijn spoedarbitrage tegen FC Groningen. De aanvaller en zijn begeleiders hebben dat vandaag besloten, na een uitgebreid gesprek met de Groningse clubleiding. Suárez kreeg bovendien een verbeterd contract aangeboden van FC Groningen en heeft dat voorstel in beraad.

Met de geplande arbitragezaak – die maandag zou dienen - hoopte Suárez een transfer naar Ajax af te dwingen. De Amsterdamse club legde een bod neer van 3,5 miljoen euro voor de aanvaller, maar FC Groningen vond dat bedrag veel te laag. Afgelopen week zat Ajax-directeur Maarten Fontein opnieuw aan tafel met zijn collega Hans Nijland, maar ook in dat gesprek groeiden beide partijen amper naar elkaar toe.

Maandag zitten Ajax en FC Groningen opnieuw rond de tafel. ,,We zijn blij dat Luis afziet van zijn spoedarbitrage’’, reageert Nijland vanaf zijn vakantieadres. ,,Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Luis het nooit zo gewild heeft. Uitgangspunt blijft voor ons om Suárez te behouden voor FC Groningen, daar verandert niets aan. Maar het is voor iedereen goed dat we nu op een normale, volwassen manier met elkaar kunnen gaan praten.’’
pi_51864230
staat inmiddels ook op de website van de FC.
pi_51864234
Netjes. Neemt die jongen toch zelf eens een beslissing.
pi_51864329
Goede keuze.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:21:00 #246
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51864683
Eindelijk. Suarez maakt nu zelf een goede keuze En wil Ajax hem toch... 12 Miljoen of meer
  donderdag 26 juli 2007 @ 20:21:10 #247
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51864688
Daar drinken we een biertje op!

pi_51865062
Mooi dat Suárez z'n hersens gebruikt en bij de mooiste club van de 2 blijft
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51865410
Verstandige beslissing, hij zou die zaak toch verliezen.

Toch heb ik zo'n idee dat 'ie volgende week Ajacied is.
pi_51865785
Hopen dat hij nog een jaartje in Groningen blijft .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')