Omdat het echt grappig is, want die paupers van nu doen meer gore in dan schrikeffecten.En omdat je weet dat al dat bloed fake is lig je al dubbelquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:12 schreef dubidub het volgende:
Waarom zegt iedereen altijd dat ze bij The Grudge dubbel lagen, dat ze Scream wel grappig vonden en dat ze elke andere horrorfilm nou niet echt eng vonden? Ik geloof er dus echt geen bal van[afbeelding]
Dan ben je dus gewoon een Horrorfan!!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:04 schreef Dibble het volgende:
Waarom is het altijd zo dat wanneer ik een enge film kijk ik altijd in een lachbui terecht kom terwijl anderen gewoon strak staan van de angst en het niet in volledig donker willen kijken zelfs![]()
Gister ook al, keek ik naar 'The Descent' wat over 6 chicks ofso ging die naar een grot afdwalen en daar natuurlijk afgeslacht worden door de plaatselijke monstertjes etc![]()
Nooit in m'n leven heb ik eigenlijk een film eng gevonden en lijk er zowat immuun voorAlles is gewoon zo voorspelbaar met spoken, monsters en shit
![]()
Als een wijf met een fakkel door een donker gangetje loopt altijd weer standaard donker omgeving, en ze lopen altijd door om uit te zoeken om te weten te komen wie het 'geluidje' veroorzaakte en als ze het eind naderen krijgen we weer standaard hakbijl op de hoofd of iets dergelijks![]()
Wanneer komen filmmakers nou eens met een orgineel recept![]()
Klacht: Films die eng zijn bedoelt maar juist hilarisch zijn![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:20 schreef punchdrunk het volgende:
de tering, ik schrik me elke keer een driedubbele aorta-implosie.
niks voor mij, die horror.
i scream like a fucking cheerleader
white noisequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef AbeSapien het volgende:
Ik scheet zeven kleuren bij white noise, grudge, cannibal corps
niet gezienquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef bas-beest het volgende:
@TS, wat vindt je dan van films als Braindead, Shaun of the Dead en bijv. de Evil Dead-reeks?
Dan heb jij geen recht van spreken.quote:
Humor ten topquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef bas-beest het volgende:
@TS, wat vindt je dan van films als Braindead, Shaun of the Dead en bijv. de Evil Dead-reeks?
white noise 2 was wel goed :0quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:08 schreef AbeSapien het volgende:
Ik scheet zeven kleuren bij white noise, grudge, cannibal corps
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |