abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51591567
Ik word daar zoo gek van. Steeds in die programma's van de EO halen ze constant die god erbij, en jezus terwijl het niet eens zeker is of ze wel bestaan. En voor die onzin betalen we steeds belastingcentjes.

Waar ik me ook vreselijk aan erger is de Cristenunie die wil dat Nederland leeft met de regels die God steld, dus ze willen van heel Nederland een cristelijk land maken, dus gaan ze allerlei dingen proberen te verbieden.

pi_51591640
Dan kijk je toch lekker niet
pi_51592012
We betalen hier wel de belastingcentjes voor. Wat met programma's als Spuiten & Slikken en andere BNN progs? Dat kan wel door de beugel?

Nederland is van origine een christelijk land. Christenunie is bang deze identiteit kwijt te raken....
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:46:08 #4
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_51592046
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef F04 het volgende:
knip

Waar ik me ook vreselijk aan erger is de Cristenunie die wil dat Nederland leeft met de regels die God steld, dus ze willen van heel Nederland een cristelijk land maken, dus gaan ze allerlei dingen proberen te verbieden.

Psst: 'Jongeren weten te weinig van democratie'

Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_51592114
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef hies het volgende:
Dan kijk je toch lekker niet
Geen optie
pi_51592172
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:48 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Geen optie
ohnee, natuurlijk niet, stom van me
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:51:12 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_51592218
Over EO vind ik niet dat je gelijk hebt, je hoeft niet te kijken.

Over de christen unie en het CDA!!!! vind ik wel dat je gelijk hebt.

Maarja de meerderheid wil het blijkbaar zo
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:53:12 #9
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_51592286
Waar zeur je nou over?

Och jee, de publieke omroep laat een christen omroep iets over het christelijk geloof uitzenden.
Wat een ramp, er is ja niks anders dan 80% E.O. op alle kanalen en 10% van ons belastinggeld gaat op aan die omroep.

Pfffffff......

Ga je toch lekker wat anders kijken, is ja toch niet zo dat er maar een kanaal met maar een omroep is.

En och gut, daar is de Christen-Unie, die met 73% stemmen hard over het land regeert en alles leuke maar verbiedt, huilie!!!
We mogen ook niks van ze en stemmen laten ze ons ook niet meer, daar het stemrecht alleen nog maar voor God geldt en niet voor miezerige mensen.

Weet je wat, ik laat je effe alleen in je horrorfantasiewereldje en ga verder met me afvragen waarom de E.O. en de C.U. gebasht worden om hun zogenaamde dactatuurlijke invloed die in de praktijk uiterst marginaal is.
En let wel, de C.U. is wel een best progressieve christelijke partij, zeker vergeleken met de SGP.
De SGP is meer van het verbieden van meer zaken en het aantrekken van zwarte kousen, lees eens wat meer over de politieke partij(en) die je afkraakt, brilloze brilsmurf.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_51592387
TS, wat ben je ook een hopeloos geval.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_51592562
Ik kots op zowel democratie als op gelovigen.

Waarom mensen laten stemmen over dingen waar ze toch geen fuck van begrijpen, een boer uit Urk met het IQ van 40 gaat de overheid wel even flink vertellen wat hij van de Europese grondwet vindt.

Het wordt tijd voor een dictator, het liefst ikzelf uiteraard.

Ik ben ook wel te porren voor een gulden middenweg, bijvoorbeeld dat alleen mensen met een IQ boven 120 mogen stemmen. Daarbij moet je dan bijvoorbeeld jaarlijks bepaalde tentamens maken waaruit blijkt dat je waardig genoeg bent om te mogen stemmen.

Ben je meteen van de meeste gelovigen af, gezien zij over het algemeen een stuk lager IQ blijken te hebben dan atheisten.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:06:29 #12
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_51592753
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef Mustard_Man het volgende:

Waarom mensen laten stemmen over dingen waar ze toch geen fuck van begrijpen, een boer uit Urk met het IQ van 40 gaat de overheid wel even flink vertellen wat hij van de Europese grondwet vindt.

Ik ben ook wel te porren voor een gulden middenweg, bijvoorbeeld dat alleen mensen met een IQ boven 120 mogen stemmen. Daarbij moet je dan bijvoorbeeld jaarlijks bepaalde tentamens maken waaruit blijkt dat je waardig genoeg bent om te mogen stemmen.

Ben je meteen van de meeste gelovigen af, gezien zij over het algemeen een stuk lager IQ blijken te hebben dan atheisten.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_51592970
quote:

pi_51593048
quote:
[b]Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef
Ik ben ook wel te porren voor een gulden middenweg, bijvoorbeeld dat alleen mensen met een IQ boven 120 mogen stemmen.
Scheelt jou elke 4 jaar weer een wandeling naar het dichstbijzijnde openbare gebouw, natuurlijk
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:32:56 #15
10024 Barachem
pi_51593730
quote:

Och tjeemig, problemen met christenen in de familie of in het dorp gehad?
Werd je vroeger naar kerk en bijbleschool meegesleept of kreeg je voortdurend zure blikken naar je omdat je je als niet-christen in een zogenaamd christelijk dorp profileerde?
Je klinkt wel erg bitter tegen democratie en gelovigen.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_51593925
quote:
Ik word daar zoo gek van. Steeds in die programma's van de EO halen ze constant die god erbij, en jezus terwijl het niet eens zeker is of ze wel bestaan. En voor die onzin betalen we steeds belastingcentjes.

De CU wil ook het onderwijs verbeteren

En oja, ik ken best veel christenen met een IQ van boven de 120
Ook wel veel niet-christenen trouwens

Ik denk dat als je de IQ grens bij 120 gaat trekken, je eerder van WIlders af bent dan van de CU
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:49:21 #17
172358 oddman
Introspecteur
pi_51594445
quote:

*zucht*

Waarom, oh waarom kwel ik mijzelf met het lezen van dit soort posts.
a. Ongefundeerd (niet per sé onwaar, overigens)
b. Grammaticaal vergelijkbaar met Darfur (i.e. clusterfuck).
Ga terug naar de lagere school.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 18 juli 2007 @ 14:51:38 #18
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_51594544
Er zit een spelfout in de TT
Where law ends, tyrrany begins.
pi_51594938
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef stalensnuitje.nl het volgende:

[..]

Scheelt jou elke 4 jaar weer een wandeling naar het dichstbijzijnde openbare gebouw, natuurlijk
Ik ben meestal als vrijwilliger aanwezig om mensen geordend te laten stemmen, dus lopen moet ik toch wel.
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:32 schreef Barachem het volgende:

[..]

Och tjeemig, problemen met christenen in de familie of in het dorp gehad?
Werd je vroeger naar kerk en bijbleschool meegesleept of kreeg je voortdurend zure blikken naar je omdat je je als niet-christen in een zogenaamd christelijk dorp profileerde?
Je klinkt wel erg bitter tegen democratie en gelovigen.

Dat valt wel mee, ik woon in de randstad maar ik heb inderdaad wel bijbelles moeten volgen van mijn ouders na schooltijd. Dan zat ik daar maar domme en uiterst wrede verhaaltjes over een of andere op macht trippende dude in de lucht aan te horen terwijl mijn vriendjes gewoon buiten konden voetballen.
Traumatisch hè!
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:37 schreef freecell het volgende:

[..]

De CU wil ook het onderwijs verbeteren

En oja, ik ken best veel christenen met een IQ van boven de 120
Ook wel veel niet-christenen trouwens

Ik denk dat als je de IQ grens bij 120 gaat trekken, je eerder van WIlders af bent dan van de CU
Geen probleem, Wilders is namelijk minstens net zo sneu.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:47:07 #20
10024 Barachem
pi_51598008
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 15:01 schreef Mustard_Man het volgende:

Dat valt wel mee, ik woon in de randstad maar ik heb inderdaad wel bijbelles moeten volgen van mijn ouders na schooltijd. Dan zat ik daar maar domme en uiterst wrede verhaaltjes over een of andere op macht trippende dude in de lucht aan te horen terwijl mijn vriendjes gewoon buiten konden voetballen.
Traumatisch hè!
Dacht ik het me niet.
Tja, ik heb voetballen nooit zo leuk gevonden, de verhaaltjes over God heb ik net zo min in mijn kindertijd gehoord, later wel.

In ieder geval succes met het verwerken van je trauma.
  woensdag 18 juli 2007 @ 17:45:32 #21
184970 Oraalridder
den koenen held
pi_51599809
Religie en politiek moeten IMO gescheiden worden.
Schiet met zijnen edelen tong ten strijde woar den moraalridder overheerscht.
pi_51600119
Ik ben wel eens bij de EO binnengeweest eh, met m'n werk.
Ik daar met m'n chagrijnige ochtendkop om 9 uur en de concierge zo van "Haha! " omdat de deur van de kapel zo op slot zat enzo, ik kots ervan .
pi_51600269
quote:

Ik ben ook wel te porren voor een gulden middenweg, bijvoorbeeld dat alleen mensen mannen met een IQ boven 120 mogen stemmen. Daarbij moet je dan bijvoorbeeld jaarlijks bepaalde tentamens maken waaruit blijkt dat je waardig genoeg bent om te mogen stemmen.

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_51600564
Die programma´s van de EO.... ze maken (misschien naast Korenslag) geen enkel programma waar je een beetje blij van word.

In bijna elk programma zijn er minsten 2 mensen overleden en vertellen 4 andere mensen hoe dat was....
pi_51607516
quote:
EO = Evangelische Omroep ??? Gek he, dat ze die God er iedere keer bijhalen. Zoek maar in het woordenboek op wat Evangeliseren is...

Maar van onze belastingcentjes leggen we ook snelwegen aan (ik rijdt geen auto, dus daarom maar snelwegen afschaffen?), subsidieren we ook voetbalclubs (heb een hekel aan voetbal, dus afschaffen), ook allemaal zaken die onzin zijn....dus laat de EO-leden en de doelgroep van de EO lekker in hun waarde. Jij gaat er echt geen cent minder belasting om betalen hoor.
Take on the situation, but not the torment ...
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:54:39 #26
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_51607582
quote:
Wauw, jij ziet dwars door die dekmantel van anarchie en geitenseks heen hè?
Ik ga naar huis.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:42:28 #27
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_51609383
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef nietzman het volgende:

[..]

Wauw, jij ziet dwars door die dekmantel van anarchie en geitenseks heen hè?
Ik denk dat je nu de verkeerde religie voor je hebt...
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')