Psst: 'Jongeren weten te weinig van democratie'quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef F04 het volgende:
knip
Waar ik me ook vreselijk aan erger is de Cristenunie die wil dat Nederland leeft met de regels die God steld, dus ze willen van heel Nederland een cristelijk land maken, dus gaan ze allerlei dingen proberen te verbieden.
Dinand! Tijd niet gezien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:46 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Psst: 'Jongeren weten te weinig van democratie'
![]()
Geen optiequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef hies het volgende:
Dan kijk je toch lekker niet
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik kots op zowel democratie als op gelovigen.
Waarom mensen laten stemmen over dingen waar ze toch geen fuck van begrijpen, een boer uit Urk met het IQ van 40 gaat de overheid wel even flink vertellen wat hij van de Europese grondwet vindt.
Het wordt tijd voor een dictator, het liefst ikzelf uiteraard.
Ik ben ook wel te porren voor een gulden middenweg, bijvoorbeeld dat alleen mensen met een IQ boven 120 mogen stemmen. Daarbij moet je dan bijvoorbeeld jaarlijks bepaalde tentamens maken waaruit blijkt dat je waardig genoeg bent om te mogen stemmen.
Ben je meteen van de meeste gelovigen af, gezien zij over het algemeen een stuk lager IQ blijken te hebben dan atheisten.
Waarom mensen laten stemmen over dingen waar ze toch geen fuck van begrijpen, een boer uit Urk met het IQ van 40 gaat de overheid wel even flink vertellen wat hij van de Europese grondwet vindt.
Ik ben ook wel te porren voor een gulden middenweg, bijvoorbeeld dat alleen mensen met een IQ boven 120 mogen stemmen. Daarbij moet je dan bijvoorbeeld jaarlijks bepaalde tentamens maken waaruit blijkt dat je waardig genoeg bent om te mogen stemmen.
Ben je meteen van de meeste gelovigen af, gezien zij over het algemeen een stuk lager IQ blijken te hebben dan atheisten.
Scheelt jou elke 4 jaar weer een wandeling naar het dichstbijzijnde openbare gebouw, natuurlijkquote:[b]Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef
Ik ben ook wel te porren voor een gulden middenweg, bijvoorbeeld dat alleen mensen met een IQ boven 120 mogen stemmen.
Och tjeemig, problemen met christenen in de familie of in het dorp gehad?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef Mustard_Man het volgende:
De CU wil ook het onderwijs verbeterenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef F04 het volgende:
Ik word daar zoo gek van. Steeds in die programma's van de EO halen ze constant die god erbij, en jezus terwijl het niet eens zeker is of ze wel bestaan. En voor die onzin betalen we steeds belastingcentjes.
Waar ik me ook vreselijk aan erger is de Cristenunie die wil dat Nederland leeft met de regels die God steld, dus ze willen van heel Nederland een cristelijk land maken, dus gaan ze allerlei dingen proberen te verbieden.
*zucht*quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef F04 het volgende:
Ik word daar zoo gek van. Steeds in die programma's van de EO halen ze constant die god erbij, en jezus terwijl het niet eens zeker is of ze wel bestaan. En voor die onzin betalen we steeds belastingcentjes.
Ik ben meestal als vrijwilliger aanwezig om mensen geordend te laten stemmen, dus lopen moet ik toch wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef stalensnuitje.nl het volgende:
[..]
Scheelt jou elke 4 jaar weer een wandeling naar het dichstbijzijnde openbare gebouw, natuurlijk
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:32 schreef Barachem het volgende:
[..]
Och tjeemig, problemen met christenen in de familie of in het dorp gehad?
Werd je vroeger naar kerk en bijbleschool meegesleept of kreeg je voortdurend zure blikken naar je omdat je je als niet-christen in een zogenaamd christelijk dorp profileerde?
Je klinkt wel erg bitter tegen democratie en gelovigen.
Geen probleem, Wilders is namelijk minstens net zo sneu.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:37 schreef freecell het volgende:
[..]
De CU wil ook het onderwijs verbeteren![]()
En oja, ik ken best veel christenen met een IQ van boven de 120
Ook wel veel niet-christenen trouwens
Ik denk dat als je de IQ grens bij 120 gaat trekken, je eerder van WIlders af bent dan van de CU
Dacht ik het me niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:01 schreef Mustard_Man het volgende:
Dat valt wel mee, ik woon in de randstad maar ik heb inderdaad wel bijbelles moeten volgen van mijn ouders na schooltijd. Dan zat ik daar maar domme en uiterst wrede verhaaltjes over een of andere op macht trippende dude in de lucht aan te horen terwijl mijn vriendjes gewoon buiten konden voetballen.![]()
Traumatisch hè!
Ik ben ook wel te porren voor een gulden middenweg, bijvoorbeeld dat alleen mensen mannen met een IQ boven 120 mogen stemmen. Daarbij moet je dan bijvoorbeeld jaarlijks bepaalde tentamens maken waaruit blijkt dat je waardig genoeg bent om te mogen stemmen.
EO = Evangelische Omroep ??? Gek he, dat ze die God er iedere keer bijhalen. Zoek maar in het woordenboek op wat Evangeliseren is...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef F04 het volgende:
Wauw, jij ziet dwars door die dekmantel van anarchie en geitenseks heen hè?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:33 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat je nu de verkeerde religie voor je hebt...quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wauw, jij ziet dwars door die dekmantel van anarchie en geitenseks heen hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |