Best lastig als het een afgesloten hok isquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:00 schreef Bullebak het volgende:
Gewoon even wat schijt over de deur gooien.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:57 schreef Geerd het volgende:
Ruiken ze dat niet dan?
Dan bewaar je het in je hand en pak je ze later terug in de kantine.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Best lastig als het een afgesloten hok is![]()
Maar TS heeft wel gelijk. Niks is zo irritant als je zit te droppen en een of andere schele bosjosti ziet niet dat de deur op slot is. Gedaan met de rust zeg ik je!![]()
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Best lastig als het een afgesloten hok is![]()
Maar TS heeft wel gelijk. Niks is zo irritant als je zit te droppen en een of andere schele bosjosti ziet niet dat de deur op slot is. Gedaan met de rust zeg ik je!![]()
JA! ZOooo vervelend is dat. OMFG......quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JaDan floept ie van schrik weer terug!
Licht?quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:54 schreef Me_Wesley het volgende:
het dingetje is toch duidelijk rood en het licht brand!
Kan je weer een halfuur erop inpraten dat hij toch écht naar buiten moet!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JaDan floept ie van schrik weer terug!
Het licht van de wc dat door het bovenraampje schijnt,quote:
ik durf nooit geluid te maken als er iemand zit te wachten buitenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:53 schreef Ticker het volgende:
Ik wil nooit bezet roepen..
Stilletjes poepen is het lekkerst.
krijg je vieze handen vanquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:00 schreef Bullebak het volgende:
Gewoon even wat schijt over de deur gooien.
Ajoh, gewoon een trots gezicht trekken zo van: "kijk mij esquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:14 schreef Sjengdanny het volgende:
Wat ook vervelend is dat als je bij een openbaar toilet geen slot hebt en je moet dán schijten, en er trekt iemand de deur open![]()
Dan heb je ook van die mensen die geen zin hebben om geconfronteerd te worden met diegene die op de wc zat.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ik durf nooit geluid te maken als er iemand zit te wachten buiten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |