Zijn ze bij FCG al op zoek naar een eventuele vervanger? Want als ze iemand hebben gevonden, zou het ook zo kunnen zijn dat ze meteen contact met Ajax opnemen om er alsnog uit te komen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef venomsnake het volgende:
Als Suarez die zaak wint moeten Groningen en Ajax gaat onderhandelen over een prijs, komen ze er niet uit dan volgt er weer een zaak.
Althans zo heb ik het begrepen.
Ik vind het centraal achterin wel erg dun. Stam en Vermaelen gaan nog wel wat wedstrijden missen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Uitgaande van de 4-1-2-1-2-opstelling zijn alle posities aardig bezet:
Dat betwijfel ik, Heerenveen kreeg ook nog 7.5 miljoen euro voor Samaras toen die naar Man City vertrok met volgens mij een kortere contractduur dan Suarez.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Overal lees je dat FCG waarschijnlijk minder voor hem vangt na deze uitspraak, dan wanneer het gewoon die 5 miljoen euro had geaccepteerd.
Heb hem op Eurosprt en YouTube.com weleens voorbij zien komen, maar het is niet zo dat ik hem per se bij Ajax wil zien, maar Ajax schijnt in hem dé opvolger van Wesley Sneijder te zien. Vandaar dat ik hem in de selectie zette.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef sjimz het volgende:
Hoeveel mensen hier heben Modric zelf al eens zien spelen?
Dinamo Zagrebquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef w00h00 het volgende:
Montana waar tover jij Luka Modric vandaan dan?
Dit seizoen gaat het seizoen worden van Gergory.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het centraal achterin wel erg dun. Stam en Vermaelen gaan nog wel wat wedstrijden missen...
Zelf zie ik hem liever op het middenveld, maar Henk ten Cate ziet in hem een verdediger.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef jna het volgende:
Vertonghen zou ook als vervanger van Davids kunnen spelen MONTANA
Hoewel ie zich wel richt op de positie van centrale verdediger...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Dr.Daggla heeft er gewoon een tijd over gedaan om zijn avatar af te hebben.![]()
Dr.Daggla heeft een weddenschap verloren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:09 schreef Blight het volgende:
[..]
Die lui op voetbalzone zijn inderdaad triest en ik vind jou een prima gozer, maar doe asjeblieft wat aan je avatar. Je lijkt Cyberia18 wel zo. Het is alweer weken geleden, gun die AZ'ers toch niet zoveel aandacht.
Groningen was sowieso op zoek naar een spits, dus die komt er wel.. Mocht Suarez die zaak winnen dan moet er NOG een spits bij. Daar hebben ze dan nog een maand de tijd voor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn ze bij FCG al op zoek naar een eventuele vervanger? Want als ze iemand hebben gevonden, zou het ook zo kunnen zijn dat ze meteen contact met Ajax opnemen om er alsnog uit te komen.
Schilder zal wel in de clinch liggen met HtC, ook al zo'n moeilijk handelbare speler.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zelf zie ik hem liever op het middenveld, maar Henk ten Cate ziet in hem een verdediger.
Wat gaat er gebeuren met Robbert Schilder? Weer verhuren?
'Schilder gaat voor basisplaats, Krohn-Dehli wacht op clubs'quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zelf zie ik hem liever op het middenveld, maar Henk ten Cate ziet in hem een verdediger.
Wat gaat er gebeuren met Robbert Schilder? Weer verhuren?
Die vragen 10 tot 12 miljoen voor hem toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb hem op Eurosprt en YouTube.com weleens voorbij zien komen, maar het is niet zo dat ik hem per se bij Ajax wil zien, maar Ajax schijnt in hem dé opvolger van Wesley Sneijder te zien. Vandaar dat ik hem in de selectie zette.
[..]
Dinamo Zagreb
jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die vragen 10 tot 12 miljoen voor hem toch?
Klopt, daarom zal hij pas in beeld komen als Ajax een dik bedrag ontvangt voor Wesley Sneijder.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die vragen 10 tot 12 miljoen voor hem toch?
Als we in een tweespitsensysteem gaan spelen, dan wel. Als hij wordt gehaald als linksbuiten, flopt hij.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef Bluepanther het volgende:
Suarez..... Zo duur gaat hij niet worden...
Ben ik trouwens de enige het niet in hem ziet zitten?
Lijkt me ook, hoop geld...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, daarom zal hij pas in beeld komen als Ajax een dik bedrag ontvangt voor Wesley Sneijder.
Het leek me al niets voor jou.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Dr.Daggla heeft een weddenschap verloren..
We moeten sowieso al een spits halen, omdat we geen echte spits achter Huntelaar hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Doezelhaar het volgende:
Beter gaat Ajax al een beetje kijken voor een nieuwe spits die er volgend seizoen staat. Huntelaar zal wel bij Ajax vertrekken volgend jaar.
Klopt. Maar ik hoef geen Rosenbergjes of Charisteasjes te zien achter Huntelaar. Ik wil een spits van naam tbh..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We moeten sowieso al een spits halen, omdat we geen echte spits achter Huntelaar hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |