ja...! want de BK is smerig...!quote:
Ja :pquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
MichielPH: Relaxed!en nu ben je aan het werk?
![]()
mja... ik prefereer toch liever een Zinger Burger!quote:
waar in mijn naam ben je dan aan het werk?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja :p
Ik ben zo'n lul die in de vakantie om 6u opstaat om 8u anwezig te zijn op m'n werk, terwijl ik bij m'n stage rond half 9 m'n bed uit kon kruipen.
Maar hé, hier zijn de mensen en het werk leuk en krijg ik er energie van. En vanaf morgen niets meer doen en zondag naar Griekenland! Hoeha!
Twister (twisted?) Fries zijn goddelijk! Waarom zijn die niet in Duitslandquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...! want de BK is smerig...!![]()
Oh fijn voor je! Wat doe je nu voor werk? Ik ben ook al wild aan het solliciteren voor een leuke baan, ik hoop dat er wat uit komt zeg, spannunddd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ja :p
Ik ben zo'n lul die in de vakantie om 6u opstaat om 8u anwezig te zijn op m'n werk, terwijl ik bij m'n stage rond half 9 m'n bed uit kon kruipen.
Maar hé, hier zijn de mensen en het werk leuk en krijg ik er energie van. En vanaf morgen niets meer doen en zondag naar Griekenland! Hoeha!
Bij m'n vorige stagequote:Op woensdag 18 juli 2007 14:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waar in mijn naam ben je dan aan het werk?![]()
welk bedrijf is dat dan...!quote:
Waren het illegale sigaretten of waren twee jongens sigaretten op een illegale manier aan het verkopen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welk bedrijf is dat dan...!![]()
heb gister twee jongens aangegeven die illegale sigaretten verkopen!
zijn vanmiddag al opgepakt!
leg uit?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welk bedrijf is dat dan...!![]()
heb gister twee jongens aangegeven die illegale sigaretten verkopen!
Zo ze zetten er wel vaart achter, puntje voor Duitsland!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]heb gister twee jongens aangegeven die illegale sigaretten verkopen!
illegale jongens die illegale sigaretten verkochten...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waren het illegale sigaretten of waren twee jongens sigaretten op een illegale manier aan het verkopen?
Lekker zo'n broodje krijg je die muizen er ook bij ? heb je meteen een stukje vleesquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
Verse (?) broodjes bij de Albert Heijn
![]()
Ik ben bang voor muizen, toen ik nog bij Kruidvat werkte zaten ze ook wel eens in het magazijn, jakkie!
Echt te ranzig voor woorden, je zou er maar een broodje gekocht hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef Leinonlein het volgende:
Wel een erg karig stukje vlees dan, zoveel zit er niet aan ´n muis denk ik
in de rozenkwekerij waar ik werkte liep er genoeg muizen rond... en katten om de muizen te vangenquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
Verse (?) broodjes bij de Albert Heijn
![]()
Ik ben bang voor muizen, toen ik nog bij Kruidvat werkte zaten ze ook wel eens in het magazijn, jakkie!
* PieterBas heeft op Utrecht CS ooit eens een broodje gekocht?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Echt te ranzig voor woorden, je zou er maar een broodje gekocht hebben![]()
En honden om de katten te verjagen, en mensjes van het asiel om de honden te vangen ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
in de rozenkwekerij waar ik werkte liep er genoeg muizen rond... en katten om de muizen te vangen
Ook bij de AH to go ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
* PieterBas heeft op Utrecht CS ooit eens een broodje gekocht?
Er was idd nog een klein hondje op mijn werk.. maar daar waren de katten echt niet bang voorquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En honden om de katten te verjagen, en mensjes van het asiel om de honden te vangen ?
Yepquote:
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00456129quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:34 schreef Stienn het volgende:
http://www.progress.nl/shop/detail.asp?Product_rg={8B43656F-1F5A-4D04-9630-6413A929BA21}&ref=tweakers is dat een beetje een laptop waar ik mee kan werken als toekomstige student!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |