quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:42 schreef Stienn het volgende:
1,5 uur! Morgen ben ik vrij omdat ze geen werk hebben, maar krijg wel doorbetaald!
klopt wel, ik weet nog dat ik vorige week aan het aftellen was van 19 werkdagen..!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:03 schreef ETA het volgende:
trouwens tijd gaat wel retesnel als je druk bent..... weer bijna vrijdag.............
Ik ga niets doen vanavond...! Ja mn kamer opruimen en bedenken wat ik nog allemaal wil doen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:42 schreef Leinonlein het volgende:
Euhm ja, wat gaan jullie vanavond doen?
Sorry ik ben druk aan het werk hihi huhu hoho, ja aan mijn blog
met de ICE een uurtje...!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:57 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga eens op tijd naar bed, ben sinds een week al niet voor 12 uur in bed gekomen haha, echt een schande, zit hier als een zombie op mijn werk. Leipzig? Cooool! Dat is helemaal niet ver toch?
Ja dat word & pdf bestandje werkt niet helemaal, het luktm e niet!
Maar ben nu aan het schrijven over Melt!
Maar even zoeken vanavond of morgen...! Want lijkt me wel tof om nog even op "vakantie" te gaan...!quote:
hoiquote:
ik zag het topic in de actieve topic lijst...!quote:
tuuuuuuuuuuurlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zag het topic in de actieve topic lijst...!
ja...quote:
waarom wil je nummer 7 dan??quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
maar ReMcOrE... mag ik de volgende ook op mn nam schrijven...?![]()
omdat ik er 10 achter elkaar wil hebben...!quote:
kost echt moeite...!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, bedankt voor het goed schrijven van mijn username
owja, daar heb ik je toen voor 'uitgedaagd'quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
omdat ik er 10 achter elkaar wil hebben...!
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, daar heb ik je toen voor 'uitgedaagd'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |