pakt je mama die niet voor je in als jullie op vakantie gaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel een frituurpan hebben om die kroketten in te frituren
is dat in Nederland? het Hulsbeek?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:39 schreef Stienn het volgende:
Ik kreeg laatst een bevroren kroket bij een vreetkeet..smerige troep. Was bij het hulsbeek, zullen niet veel mensen kennen.
Ja recreatieplas in Twente.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is dat in Nederland? het Hulsbeek?
Naar de spaanse costa hoeven er geen kroketten mee, daar is Friet van Pietquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kijk! Leinonlein begrijpt het tenminste!20 dozen bevroren kroketten inladen in een auto zonder erco en dan naar de spaanse costa rijden...!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:43 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Naar de spaanse costa hoeven er geen kroketten mee, daar is Friet van Piet![]()
Goed, streep ik dat ook van mn lijstje!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef Stienn het volgende:
Stond ook een mongool achter de bar,
kocht een patat met broodje kroket. Normaal 3,50 ik betaalde 4 euro en kreeg 6,50 terug. Ging ik terug met m'n broodje. Kwatier later komen er 2 broodjes kroket aan. Ik zeg, is die voor mij? Zo'n stomme doos vraagt hoeveel ik er heb. Ik zeg 1. Blijft ze met die andere in d'r hand staan, Oh geef die dan ook maar..
Toen ik laatst in Nederland was was ik gestrand met de trein in Hengelo (NS weer he!), gelijk de muur kroketten even leeg getrokken zeg, nou!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]wel relaxed een tweede broodje kroket gehad!
dat is het eerste dat ik ga eten als ik even in NL ben!
kroket!
wat heb ik die dingen gemist!
Zonde, je had naar cherry moeten gaan. Die hebben de lekkerste kroketten voor maar 65 eurocent!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Toen ik laatst in Nederland was was ik gestrand met de trein in Hengelo (NS weer he!), gelijk de muur kroketten even leeg getrokken zeg, nou!![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:51 schreef Stienn het volgende:
Stond ook een mongool achter de bar,
kocht een patat met broodje kroket. Normaal 3,50 ik betaalde 4 euro en kreeg 6,50 terug. Ging ik terug met m'n broodje. Kwatier later komen er 2 broodjes kroket aan. Ik zeg, is die voor mij? Zo'n stomme doos vraagt hoeveel ik er heb. Ik zeg 1. Blijft ze met die andere in d'r hand staan, Oh geef die dan ook maar..
Waar zit die dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:58 schreef Stienn het volgende:
[..]
Zonde, je had naar cherry moeten gaan. Die hebben de lekkerste kroketten voor maar 65 eurocent!
klinkt toch best tof he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Toen ik laatst in Nederland was was ik gestrand met de trein in Hengelo (NS weer he!), gelijk de muur kroketten even leeg getrokken zeg, nou!![]()
Dat was met Pasenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klinkt toch best tof he?"toen ik laatst in Nederland was..."
Als ik óóit nog eens in Hengelo ben zal ik eraan denkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:00 schreef Stienn het volgende:
je loopt het station uit. Via intersport, dan 2de straat links en dan op de hoek rechts!
Hengelo........... ik heb vele uren op dat kutstationetje gestaan...... elke vrijdagavond op weg naar huis........quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dat was met Pasen![]()
Kan ik het helpen dat ik een kroket addict ben, als ik ben uitgeweest wil ik gewoon een kroket en niet een vieze doner dings bums!
[..]
Als ik óóit nog eens in Hengelo ben zal ik eraan denken![]()
Tot nu toe heb ik niet meer gezien dan het perron van het station...
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zoo ETA wat een topic kill van jou!
ik ook... maar het is zo saai... mn taken zitten erbijna op maar moet nog even tellen...quote:
twee en een halve week...!quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ook... maar het is zo saai... mn taken zitten erbijna op maar moet nog even tellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |