abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51581338
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:59 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Daarom zijn ze allemaal, behalve Huub en Lieke, zo fout en schuldig !!!
Als je over fout wil spreken, dan zijn Huub en Lieke ook fout. Ze lenen zich namelijk voor het spel met dollartekens in de ogen en ze zitten daar. Ze hebben er zelfs 10.000 euro voor over om gepest te worden. Ze begaven zich willens en wetens in een spel waarbij ze konden weten (en Lieke wist het, want die kwam veel later binnen) hoe het er binnen zo af en toe aan toeging.
pi_51581358
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Dus was het onmogelijk en had de febo kunnen verwachten dat het zou escaleren.
Yep, er zitten sukkels aan het roer, dat is duidelijk en daar is iedereen het ook wel over eens. Tenzij.....tenzij.....ze wilden dat het fout zou lopen. Zo ziek kunnen mensen niet zijn denk je? Ik denk van wel
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:06:28 #128
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51581362
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maar welke reacties dan? Er zitten op fora misschien 500 mensen. Er kijken 500.000 mensen TV. Ze vallen toch niet om van die 500 mensen? Ik denk dat ze het eigenlijk wel perfect vinden. Ze passen moeiteloos het script aan en maken er een show van. Lieke en Huub de kaarten, de kadootjes, the good and the bad guys, veel betrokkenheid, geweldige tv, zakken vullen.
Veel van die 500 mensen zijn anders wel bezig geweest om de publieke opniene te beinvloeden....
Nietkijkers zal het niet interesseren. Welkijkers pikken er iets van op. Zelf ben ik 5 kijkers tegengekomen... het verhaal verteld en 3 de filmpjes laten zien.
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:06:56 #129
168951 STAP01
body and brain
pi_51581367
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zelfverdediging van degene die (oa) de aanval begon??? Hahaha... dat zie ik net even anders.
Als je het redelik bekijkt kunnen alleen Huub en Lieke voor 'zelfverdediging' in aanmerking komen. Zolang Natasia geen risico liep een mes tussen haar ribben te krijgen of wat dan ook, is er natuurlijk absoluut geen sprake van zelfverdediging. Als je iemand op zo'n manier aanvalt kun je je daar niet meer op beroepen.
Precies! Huub probeerde toch Lieke te bereiken om haar te helpen.
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:08:27 #130
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51581387
quote:

[..]

Zelfverdediging van degene die (oa) de aanval begon??? Hahaha... dat zie ik net even anders.
Als je het redelik bekijkt kunnen alleen Huub en Lieke voor 'zelfverdediging' in aanmerking komen. Zolang Natasia geen risico liep een mes tussen haar ribben te krijgen of wat dan ook, is er natuurlijk absoluut geen sprake van zelfverdediging. Als je iemand op zo'n manier aanvalt kun je je daar niet meer op beroepen.
Het is simpelweg niet zo dat een aanvaller zich niet hoeft en mag verdedigen. Dat het een het gevolg is van het ander alla....
Op woensdag 18 juli 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je over fout wil spreken, dan zijn Huub en Lieke ook fout. Ze lenen zich namelijk voor het spel met dollartekens in de ogen en ze zitten daar. Ze hebben er zelfs 10.000 euro voor over om gepest te worden. Ze begaven zich willens en wetens in een spel waarbij ze konden weten (en Lieke wist het, want die kwam veel later binnen) hoe het er binnen zo af en toe aan toeging.
En zo is het en niet anders
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:09:25 #132
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51581402
Of ze zijn heel bewust bezig geweest en hoopten op de commotie die nu ontstaan is:
"There's no such thing as bad publicity"
Of ze hebben zich totaal verkeken op hoe erg dingen uit de hand kunnen lopen en dan moeten er een aantal zeer incompetente medewerkers vervangen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51581410
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:06 schreef akveor het volgende:

[..]

Veel van die 500 mensen zijn anders wel bezig geweest om de publieke opniene te beinvloeden....
Nietkijkers zal het niet interesseren. Welkijkers pikken er iets van op. Zelf ben ik 5 kijkers tegengekomen... het verhaal verteld en 3 de filmpjes laten zien.
Het moet ergens beginnen, dat is waar. Maar ik denk niet dat het veel invloed zal hebben. Daarvoor zijn de acties te ondoordacht, te gefragmenteerd en ook nog vaak te dom ook door veel te veel betrokkenheid en geen zakelijke insteek. Maar wie weet.....misschien pakken de juiste mensen het wel op en gaan er weldoordacht mee aan de slag. Van mij mag het.
pi_51581411
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:06 schreef akveor het volgende:

[..]

waar komt dit getal 500 vandaan? Ik denk dat dat getal wel heel veel groter is.
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:10:15 #135
168951 STAP01
body and brain
pi_51581413
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hallo he! Het zijn spelers maar ook mensen hoor! (behalve Natasia)
pi_51581430
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik tel het aantal uitgebrachte stemmen in de polls. Dan kom ik ongeveer op dat getal.
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:13:33 #137
168951 STAP01
body and brain
pi_51581449
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:10 schreef tipsch het volgende:

[..]

Veeeeeel groter ja!
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:13:50 #138
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51581453
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het ging fout omdat Lieke meer weerstand gaf dan ze gedacht hadden. Het ging fout doordat Lieke haar zendersnoer 10 keer om haar BH had gewikkeld. Het ging fout omdat de afstand naar het zwembad te groot was. En het ging fout doordat Huub er midden in sprong en Jaap hem los liet (volgens mij hoorde ik van Jaap (youtube filmpje waarin hij Talpa min of meer verraders noemde en dat hij de opdracht had van achter om Huub in bedwang te houden)
Dat lijkt me een prima analyse.

Het zwembadgooien vind ik mijn hele leven al afschuwelijk, maar dat doet niet af aan het feit dat het schering en inslag is. Het is dus slechts mijn persoonlijke norm en geen maatschappelijke. In de praktijk kan je dit ieder zomer duizenden keren zien en het verloop hangt meestal af van het verzet van het slachtoffer.

De redactie wist dat men het van plan was, de voorbereidigen waren klip en klaar, dus als het niet toegestaan was zou de redactie hebben moeten ingrijpen in plaats van achteraf boetes uitdelen. Het liep fout, doordat, -zoals jij correct aangeeft- de omstandigheden er niet naar waren. Dat leidt tot meer gehannes dan iedereen lief is en dan is het niet zo leuk meer. Iets wat de redactie had kunnen weten, want ze kenden de situatie.

Dat Huub, -geheel los van de zwembadgooiactie-, zo agressief zou worden verrasste mij in ieder geval Het leidde tot een separate escalatie waar de honden natuurlijk geen brood van lusten, maar gold hier niet waar twee partijen vechten hebben er twee schuld?

Huub reageerde alsof zijn vriendin gemolesteerd werd, maar hij wist toch ook wel dat zij onder toezicht van honderden camera's stond. HIj hoefde allleen zijn stem te verheffen (als hij al twijfelde) en om hulp te roepen. Hij koos daar niet voor, sterker nog, hij dacht als zo vaak niet na en stormde op de dames af.

Dat vervolgens de heren als afgesproken hem weghielden was m.i. keurig. Hij had anders Amanda pijn gedaan, terwijl dat helemaal niet nodig was.. De rest is causaliteit. Van al het wilde geschop en gesla wordt het er niet beter op en uiteindelijk gaat ook Brian in de fout door hem pootje te haken.

Dat het hele span van zes daar een boete voor kreeg is wonderbaarlijk hypocriet van een redactie die wist dat dit er aan zat te komen, niet ingreep en geen onderscheid maakte tussen passieven en meer actieven. Huub was overmatig agressief omdat er een alternatief was: zijn vriendin kon immers niet echt schade lijden met zoveel bewaking en cameras. Brian had zijn voet niet uit moeten steken en misschien had Natasja opzij kunnen springen, maar ik twijfel op ze daar de tijd voor had. De boetes die nu uitgedeeld zijn slaan gewoon nergens op en laten iedereen in dat huis in vertwijfeling achter.

[ Bericht 0% gewijzigd door voyeur op 18-07-2007 02:35:12 ]
Here we are now, entertain us.
pi_51581462
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:10 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Hallo he! Het zijn spelers maar ook mensen hoor! (behalve Natasia)
Ja dus....nog steeds zitten ze daar vrijwillig en degenen die zich in bij aanvang niet hebben kunnen voorstellen dat het zo uit de hand kon lopen kunnen alsnog DGK verlaten en aankloppen bij JdM voor hun 10 mille borg terug omdat hij zo had beloofd dat het geen pestshow zou worden
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:14:22 #140
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51581463
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:06 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Precies! Huub probeerde toch Lieke te bereiken om haar te helpen.
Het is allemaal irrelevant.... Het punt is dat ze aanvallers niet konden stoppen toen het moest. Daar leek de febo wel vertrouwen in te hebben. Daaarna hebben ze geprobeerd de zaak in de doofpot te stoppen. Toen diverse fora ontploften leek er iets gedaan te worden. Plots een vergadering om 10 met streamlock. Werd nog niet gesproken over sancties en rond 14.30 plots een brief met 6 boetes...
Op woensdag 18 juli 2007 02:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik tel het aantal uitgebrachte stemmen in de polls. Dan kom ik ongeveer op dat getal.
dan klopt daar echt geen reet van, het tien.forum alleen al telt op een kleine pol 9000 stemmen
pi_51581491
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:13 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dat lijkt me een prima analyse.

En ik denk dan ook dat het boetes waren om de streamers aan het lijntje te houden, maar niet daadwerkelijk uitgedeeld zijn. Jaap schoot er volledig door, ging naar achteren en kwam blij terug.
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:16:46 #143
168951 STAP01
body and brain
pi_51581495
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:

[..]

dan klopt daar echt geen reet van, het tien.forum alleen al telt op een kleine pol 9000 stemmen
Is er al een tussenstand? Ik zag op VOL een tussenstand maar ik heb het vermoeden dat die nep was.
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:17:01 #144
6941 APK
Factual, I think.
pi_51581497
quote:

Je leest steeds over het woord 'Reflex' heen.
Als jij dat soort reflexen niet hebt lig je in een coma in een ziekenhuis, zeker als je een achtergrond in de bewaking hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51581504
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat kan heel goed dat ik er naast zit. Ik heb alleen vol, fok en nowlive geteld. Tien kom ik nooit. Ik zit daar dan in ieder geval goed fout mee. Het zijn er dan 9500 die stemmen.
pi_51581506
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:16 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Is er al een tussenstand? Ik zag op VOL een tussenstand maar ik heb het vermoeden dat die nep was.
tussenstand waarvan? waar ik benieuwd naar ben is het totaal aantal forum gebruikers. en da's natuurlijk nooit 500
pi_51581516
DGK_REDACTIE heeft weleens verteld dat er ongeveer 6000 betalende streamers zijn.
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:19:58 #148
168951 STAP01
body and brain
pi_51581524
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:18 schreef tipsch het volgende:

[..]

tussenstand waarvan? waar ik benieuwd naar ben is het totaal aantal forum gebruikers. en da's natuurlijk nooit 500
Tussenstanda van de popo
pi_51581539
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat kan heel goed dat ik er naast zit. Ik heb alleen vol, fok en nowlive geteld. Tien kom ik nooit. Ik zit daar dan in ieder geval goed fout mee. Het zijn er dan 9500 die stemmen.
volgens mij heeft nowlife pas geleden het feit gevierd dat ze op 5000 leden zijn, volgens mij zijn zij alleen maar bezig met DGK. tel die er ook nog maar bij op.
pi_51581542
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:18 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE heeft weleens verteld dat er ongeveer 6000 betalende streamers zijn.
Valt me een beetje tegen, had er wel meer verwacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')