geen klacht, onzin verhaal.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:20 schreef Tim21 het volgende:
Klacht?
Ga is bij schiphol wonen in de buurtquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:19 schreef AbeSapien het volgende:
Jezus man
Komt er net een vliegtuig kort over zeg, maakt een rondje en gaat weer boven mijn huis weg, alles trilde gewoon...
Die zat volgens mij rond de 200 meter boven woongebied, met een luchthaven op 65 km afstand![]()
ik kon gewoon het logo goed zien,air france
OMG
Waarom?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Ga is bij schiphol wonen in de buurt![]()
Damn, you fucked!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:27 schreef AbeSapien het volgende:
Normaal vliegen ze hier nooit over, zou dit dan een uitwijking voor gevaar op hun normale route zijn?
Terroristen in nederlands luchtruim
Jezus, deze is echt extreem laag! Volgens mij een kwestie van centimeters dat het hek niet geraakt wordtquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:09 schreef aerodynamic het volgende:
Vorig jaar in Zuid Frankrijk, nog geen kilometer verderop lag een legerbasis, heel de tijd laag overvliegende straaljagers, daar werd je pas gek van, gewoon eng, dat geluid en heel die onderkant boven je terrasje buiten.
Maakte ook gewoon golven in het buitenzwembad, af en toe van die koters in kleine zwembootjes tegen de rand aan geduwd.
Dit is nog vreemder: http://nl.youtube.com/watch?v=zAfQwDizpRo
edit: zelfde als hierboven dus...
dit ken ik nog niet!quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:09 schreef aerodynamic het volgende:
Vorig jaar in Zuid Frankrijk, nog geen kilometer verderop lag een legerbasis, heel de tijd laag overvliegende straaljagers, daar werd je pas gek van, gewoon eng, dat geluid en heel die onderkant boven je terrasje buiten.
Maakte ook gewoon golven in het buitenzwembad, af en toe van die koters in kleine zwembootjes tegen de rand aan geduwd.
Dit is nog vreemder: http://nl.youtube.com/watch?v=zAfQwDizpRo
edit: zelfde als hierboven dus...
Lijkt maar zo ivm snelheid, het ziet er wel tof en extreem uit in ieder geval. St. Maarten staat er bekend om trouwens.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jezus, deze is echt extreem laag! Volgens mij een kwestie van centimeters dat het hek niet geraakt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |