dat zeg ik ik wil ze kopen... voor een miljoen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:10 schreef Bravebart het volgende:
50K, ach, die raak je zo weer kwijt toch

Ik bied 1,1 miljoen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:16 schreef Lothario het volgende:
[..]
dat zeg ik ik wil ze kopen... voor een miljoen!

Ok, jij mag ze hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:21 schreef Lothario het volgende:
dan bied ik 2 miljoen!

Dat is gaaf om te horen ik ben benieuwd wat de TT zegt, en weetje nog een goed plan jij krijg de helft al je mij die 5 ton geeft, dan is dat oke.quote:

2 miljoen kiezelsteentjes?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:21 schreef Lothario het volgende:
dan bied ik 2 miljoen!

jonge nu verklap je het .. ik was eigenlijk van plan de TT 2 miljoen klappen te verkopen, maar dat gaat dus nu niet meer omdat ik het heb verklapt... kiezelsteentjes zijn ook gaaf..quote:

oh, het spijt mequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef Lothario het volgende:
[..]
jonge nu verklap je het .. ik was eigenlijk van plan de TT 2 miljoen klappen te verkopen, maar dat gaat dus nu niet meer omdat ik het heb verklapt... kiezelsteentjes zijn ook gaaf..

ja dat zei ik dus ook alquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
Die Jamie praat trouwens altijd zo dat het net lijkt alsof hij op het punt staat klaar te komen op zijn vers gekookte pasta. "Aaaah, yes. Beautiful"

quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef Superprutser het volgende:
Een goede 5 Delige BK set koop je online voor €280 tel daar nog een goede Koekepan, Wokpan en Hapjes pan bij op (3x €50 ) en je bent voor iets minder klaar en hebt een pan meer. Als het nou een super merk is van super kwaliteit dan zou ik zeggen ala. Als je gewoon goede pannen wilt hebben zonder poespas dan is BK een goede keuze, wil je minder geld kwijt zijn kijk dan eens bij IKEA naar de Favorit Serie.

quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:10 schreef PeZu het volgende:
volgens mij heeft TS helemaal geen malt-bavaria gedronken![]()
delerium tremens eerder

triplequote:Op woensdag 18 juli 2007 12:12 schreef PeZu het volgende:
i-spy?

ik kook vrijwel nooit, toch moest en zou ik 1 mes halen van ruim 200 euroquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:12 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het wel erg veel geld voor een pannenset. Ik heb zelf gewoon pannen van 'le coq" en ie zijn ook prima en kosten een stuk minder. Maarja, ligt er ook aan hoe erg je van koken enzo houdt, ik hoef ook geen messenset van honderden euro's.

vertel je amazing verhaal isquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kook vrijwel nooit, toch moest en zou ik 1 mes halen van ruim 200 euro_!

appeltjappiequote:

quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |