In het boek bedoel je? Want dat hij dat in de film nog niet is dat was me niet ontgaan....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:46 schreef MUUS het volgende:
Voldermort is inderdaad nog niet exit.
In het boek inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef wmml het volgende:
[..]
In het boek bedoel je? Want dat hij dat in de film nog niet is dat was me niet ontgaan....
Dat klopt, maar er wordt toch gezegt dat het het laatste boek is wat die huismus nog schrijft? Of is dat weer een ander boek. Ik snap er weinig meer van...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:48 schreef MUUS het volgende:
[..]
In het boek inderdaad.
Maar goed, dat lijkt me ook logisch omdat Voldemort The Big Thing is in de Harry Potter verhalen..
De film die jij gezien hebt is deel 5. Zaterdag komt het laatste boek uit en dat is deel 7.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:50 schreef wmml het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er wordt toch gezegt dat het het laatste boek is wat die huismus nog schrijft? Of is dat weer een ander boek. Ik snap er weinig meer van...
In onderweg naar morgen/GTST komt ook altijd iedereen weer tot leven op het laatst....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuk, een 7-delige serie boeken met, jawel, de hoofdslechterik die in 't 5e boek het loodje legt. Logisch.
IN de bios draait momenteel deel 5, van boek 5.quote:Opdinsdag 17 juli 2007 23:50schreef wmml het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er wordt toch gezegt dat het het laatste boek is wat die huismus nog schrijft? Of is dat weer een ander boek. Ik snap er weinig meer van...
Ow, op die fiets! Nou dat wordt dus nog eens 16 euro shokken dus om het einde te zien anno 2009. Balen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
De film die jij gezien hebt is deel 5. Zaterdag komt het laatste boek uit en dat is deel 7.
Nope, Harry doet gewoon weer mee en tot de laatste film krijg je dezelfde hoofdrolspelers.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:52 schreef wmml het volgende:
[..]
Ow, op die fiets! Nou dat wordt dus nog eens 16 euro shokken dus om het einde te zien anno 2009. Balen.
Houd die P.J Balkie Jr. er wel mee op of heb ik dat ook fout geinterpreteerd?
je kan ook boek 6 ff kopen, die lezen tot 7 uitkomt (nog een paar daagjes wachten) die lezen en dan hoef je niet naar de biosquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:52 schreef wmml het volgende:
[..]
Ow, op die fiets! Nou dat wordt dus nog eens 16 euro shokken dus om het einde te zien anno 2009. Balen.
Houd die P.J Balkie Jr. er wel mee op of heb ik dat ook fout geinterpreteerd?
hey, you never know enzo!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:59 schreef jpg97 het volgende:
In de volgende film ( the half blood prince ) krijg je meer van Voldemort ( en vooral zijn verleden ) te zien.
Nogal wiedes dat ie dan in deel 5 nog niet deaud gaat.
Dat komt pas in het laatste boek, want óf Harry, óf Voldemort moet dood. En aangezien Harry de held is....
We dachten ook dat Dumbledore wel de reet van de hele wereld kon kicken, maar dat feestje ging ook niet door.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:59 schreef jpg97 het volgende:
In de volgende film ( the half blood prince ) krijg je meer van Voldemort ( en vooral zijn verleden ) te zien.
Nogal wiedes dat ie dan in deel 5 nog niet deaud gaat.
Dat komt pas in het laatste boek, want óf Harry, óf Voldemort moet dood. En aangezien Harry de held is....
naja, als je er erg last van hebt, dan ga je niet, en download je wacht je tot ze in de dvd-verhuur liggen en huurt ze, dat is veruit het goedkoopstequote:Opwoensdag 18 juli 2007 00:06schreef wmml het volgende:
Ik hoorde dat Brillie dood ging ofzo...waren toch geruchten van. Ik volg het allemaal niet zo. En die gast van die boekentip, heb je enig idee hoe duur boeken zijn? Dan ga ik liever voor 16 eurie op me bolle reet met een sigaretje in de hand die films kijken (hoewel ik liever lees, maar dan moet ik van voor af aan beginnen)
Nouja ik ben weer op de hoogte, tnq all!
Wel als je 'm in het Spaans gaat lezen terwijl je helemaal geen Spaans kan!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:16 schreef MUUS het volgende:
Het is toch niet alsof het zware kost is. Een weekje lezen en je bent helemaal bij.
Doe ik ook erg graag maar liever met de boeken van Robin Hobb, echte fantasy liefhebbers weten waar ik het over hebquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:16 schreef MUUS het volgende:
Graag gedaan..
En koop die boeken gewoon. Niks fijners dan 's avond op de bank opgekruld op de bank zitten met een boek op je schoot. Als het even kan graag met onweer buiten en een kop koffie in de hand..
Het is toch niet alsof het zware kost is. Een weekje lezen en je bent helemaal bij.
Dan ben je gewoon een stoere dude, zo simpel is het.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:18 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Wel als je 'm in het Spaans gaat lezen terwijl je helemaal geen Spaans kan!
En Robert Jordan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:19 schreef wmml het volgende:
[..]
Doe ik ook erg graag maar liever met de boeken van Robin Hobb, echte fantasy liefhebbers weten waar ik het over heb. Maar heb de laatste tijd niet zoveel tijd om mezelf op te krullen en een boek te lezen dus dat zit er voor nu nog even niet in
![]()
clive barkerquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:21 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een stoere dude, zo simpel is het..
[..]
En Robert Jordan?.
Wij hebben hem inge... werkt.quote:
Ik wil verdomme een naamplaatje met Directrice erop! Dictatrice, dat mag ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
altijd fijn als je er weer bent om de honneurs waar te nemen, muus
't was al zo'n vrolijk topique!quote:Opwoensdag 18 juli 2007 00:27schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Nee juist niet, dat fleurt het topic een beetje op})
Hard en pijnlijk sterven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
mensen die het graag verpesten voor anderen die moeten..?
Jij hebt de Story in handen niet het boek...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:24 schreef aerodynamic het volgende:
-nee-
Meet een on-Hollywoods triest einde.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:59 schreef jpg97 het volgende:
OH NOES MAJOR SPOILERquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:24 schreef aerodynamic het volgende:
-nee-
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
8 euro maar ik betaalde maar liefst 10.50!
Nutteloze post dus, wil je eigelijk zeggen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:42 schreef EricT het volgende:
[..]
OH NOES MAJOR SPOILER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik lees die bagger HP troep niet, dus kan er niet mee zitten![]()
Mooi, dat scheelt me een heleboel hoofdbrekens en een hoop geld. Nou nog even wachten hoe ze 't gaan verfilmen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:24 schreef aerodynamic het volgende:
-nee-
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:16 schreef MUUS het volgende:
Graag gedaan..
En koop die boeken gewoon. Niks fijners dan 's avond op de bank opgekruld op de bank zitten met een boek op je schoot. Als het even kan graag met onweer buiten en een kop koffie in de hand..
quote:
quote:
Dat komt met name omdat LOTR 1, 2 en 3 achter elkaar zijn opgenomen als ware het een grote film. Bij HP is dat niet het geval en mag je aan het einde van elke film wel een toepasselijk einde verwachten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:48 schreef Dandelion het volgende:
Dit is bijna net zo sneu als die mensen die na deel 1 van Lord of the Rings zaten te zeuren dat het zo'n gek open einde had...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zijn toch echt opvolgende boeken. Net als lord of the rings.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat LOTR 1, 2 en 3 achter elkaar zijn opgenomen als ware het een grote film. Bij HP is dat niet het geval en mag je aan het einde van elke film wel een toepasselijk einde verwachten.
Trouwen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:16 schreef MUUS het volgende:
Graag gedaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |