Dus 't ging over een poortje!?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:13 schreef Gluckskafer het volgende:
Ze was nog liever dood, dan dat de buurvrouw in haar eigen tuin een hekje neer ging hangen
Je doet het erom he?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:15 schreef Nexxennium het volgende:
Triest idd. Dat ouwe mens leek ze ook niet allemaal meer op een rijtje te hebben. Maar wat scrollde er nou op het eind door het beeld? Dat had ik even gemist...
Opgelost, slotje!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef Pool het volgende:
Ah, er stond nu in beeld dat mevrouw een eigen achter-uitgang heeft gekregen en dus niet meer door de tuin hoeft van haar buurvrouw. Opgelost dus. En mevrouw ligt nog niet onder de grond, verrassend!![]()
Daar stond dat inmiddels het probleem is opgelost. Die ouwe heeft haar eigen uitgang gekregen aan de achterkant, dus ze hoeft nu niet meer door de tuin van haar buurvrouw.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:15 schreef veldmuis het volgende:
Wat voor tekst stond er nou trouwens onder in beeld keisnel toen de uitzending bijna afgelopen was, bij de aftiteling? In die stream staat het er niet bij, iets over het hekje maar ik keek net even weg
Als je een keilekker wijf bent: van mij wel hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Gluckskafer het volgende:
En alsof het een goeie reden is dat ze 'al 50 jaar door haar tuin lopen'.
Als ik al 50 jaar elke ochtend in m'n nakie maar de bakker loop, betekent dat toch ook niet dat het zomaar mag![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als je je niet ergert aan ook maar één van de ruziemakers die ooit in dat programma zijn geweest, dan heb je een probleem denk ik.
Dankjewel, Pool!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar stond dat inmiddels het probleem is opgelost. Die ouwe heeft haar eigen uitgang gekregen aan de achterkant, dus ze hoeft nu niet meer door de tuin van haar buurvrouw.
Dan zou ik meteen een muur op de scheiding metselen van een meter of 4 ( oh nee, dat mag niet, 2) als ik die buuv was.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:17 schreef Pool het volgende:
[..]
Daar stond dat inmiddels het probleem is opgelost. Die ouwe heeft haar eigen uitgang gekregen aan de achterkant, dus ze hoeft nu niet meer door de tuin van haar buurvrouw.
Is je 'a' kapot?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:23 schreef Steve_I. het volgende:heb 'm ook gezien... hoe kansloos zeg, die ouwe graftak
En zo'n instelling hebben ze nou steeds vaker die oudjes, en maar k*nkeren over die asociale jeugd van tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |