Ik heb allerlei schermen openstaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb standaard een scherm van m'n bedrijf openstaan, dus met een klik staat ie daar weer op
Ik wist in eerste instantie niet eens dat die ook gewoon open zijn in de vakantie...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Dat is het nadeel van de zomer op een Hogeschool.
ik ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:51 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb allerlei schermen openstaan.
Mail, orderverwerkingssysteem, word, excel, KSC, etc...![]()
Oh, dan hebben we nog wel even tijd om je uitgebreid uit te zwaaien!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
rond 1800 nemen we de trein naar Schiphol....![]()
![]()
![]()
IEquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
Hoe heet een bedrijf waarbij je logo's of teksten op je kleding kan laten stikken?
[..]
ik ook
valt wel mee nu.
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/507wqqd.jpg[/img]
Hup, keihard met de vlakke hand erover...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Maar ze willen niet dat ik het verander
ja joh, maar er zitten hier van die mensen die netaan weten hoe je een pc gebruikt, als ik FF instel als browser, worden ze helemaal gekquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Hup, keihard met de vlakke hand erover...![]()
![]()
Of met de zweep...![]()
Stelletje prutsers...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja joh, maar er zitten hier van die mensen die netaan weten hoe je een pc gebruikt, als ik FF instel als browser, worden ze helemaal gek
Dan kunnen ze het in eens niet meer vinden enzo, die kennen alleen maar IE....
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
d'r wordt opeens een brok taart bezorgd voor me
kuuksterquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Muckster. Hoe is het?
EER-IKquote:
hoezo moest je zover rijden dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Zow..alweer 130 km erop zitten en nu nog werken ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |