Hup, keihard met de vlakke hand erover...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
Maar ze willen niet dat ik het verander
ja joh, maar er zitten hier van die mensen die netaan weten hoe je een pc gebruikt, als ik FF instel als browser, worden ze helemaal gekquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Hup, keihard met de vlakke hand erover...![]()
![]()
Of met de zweep...![]()
Stelletje prutsers...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja joh, maar er zitten hier van die mensen die netaan weten hoe je een pc gebruikt, als ik FF instel als browser, worden ze helemaal gek
Dan kunnen ze het in eens niet meer vinden enzo, die kennen alleen maar IE....
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef eer-ik het volgende:
d'r wordt opeens een brok taart bezorgd voor me
kuuksterquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:19 schreef Kuukske het volgende:
Muckster. Hoe is het?
EER-IKquote:
hoezo moest je zover rijden dan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Zow..alweer 130 km erop zitten en nu nog werken ook![]()
zag ik nou vanochtend op het nieuws een item over die enorme brand waar je het over had?quote:
ik denk dat dat in roermond wasquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zag ik nou vanochtend op het nieuws een item over die enorme brand waar je het over had?
oh, ja!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:14 schreef OA het volgende:
Eer, nog geïnteresseerd in screen-clean doekjes?![]()
Ik heb hier dozen vol...![]()
we/ik zijn/ben al hard op wegquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef eer-ik het volgende:
zullen we het weer voor elkaar krijgen? 50-60% van het topic met z'n 2en?
Per koerier...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ja!
kan je die per express laten bezorgen op kosten van jouw bedrijf op Hertog van Beijerenstraat 2
2461 nogwat te Ter Aar/Aerdam?
Zeker!quote:
Daar heb jij toch niks mee te schaften als je het via je bedrijf verstuurt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef OA het volgende:
[..]
Per koerier...![]()
Weet je wat die prutsercollega's van jou daar voor rekenen?![]()
Nee, ik stuur het wel met de post...![]()
Officieel heet het Aardam.quote:Hoe zit dat nou met Aerdam?? Is dat een officiële benaming of een bijnaam voor TA??![]()
in wijk bij duurstedequote:Op woensdag 18 juli 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, klopt
Maar ik weet toch niet waar jou ouders wonen
In principe heb ik daar niets mee van doen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar heb jij toch niks mee te schaften als je het via je bedrijf verstuurt?
Kan je er effe tussenuit om naar het pkt te gaan
Dus als ik Aardam op de brief zet komt het aan?quote:[..]
Officieel heet het Aardam.
Aerdam is de verbastering voor mijn residentie
En het is (was) gemeente Ter Aar.
Gemeente Ter Aar bestaat uit Aerdam, Langeraar, Korteraar en Papenveer, en de gemeente ter aar is nu onderdeel van gemeente nieuwkoop
jazeker, dat zal geen enkel probleem vormenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
In principe heb ik daar niets mee van doen...
Echter, de factuur m.b.t. koeriers komt ter goedkeuring bij een collega terecht, die dan van niets weet en mij ter verantwoording roept...![]()
Veurts brengt dezelfde collega de post naar het pkt...![]()
[..]
Dus als ik Aardam op de brief zet komt het aan?
Maar Ter Aar is ook goed.![]()
jaaaaahhh... afscheid nemenquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo moest je zover rijden dan?
Zat je in neymeeghen?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker, dat zal geen enkel probleem vormen
nee, ik ontvang de post.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:42 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi.
Dan zal ik eens even wat met de reguliere post versturen!
Als ik dat naar jouw arbeitsplatz stuur,wordt het dan nog door een derde eerst geopend?![]()
Morgen en vrijdag ben je gewoon aanwezig?
En jij woont 130 km bij Nijmeegen vandaan??quote:
nee joh, 1 uurtje...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
En jij woont 130 km bij Nijmeegen vandaan??![]()
Das ook telkens een pokke eind rijden...![]()
Goed. Dan verstuur ik het morgen, anders loop je natuurlijk de kans dat het wél door een derde wordt geopend...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, ik ontvang de post.
Maar morgen ben ik er niet, vrijdag wel
Uurtje.. 's nachts dan..quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
lars en ik kunnen het toch ook?!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook nog aan of je het grootste gedeelte over de snelweg kan of dat je ook nog door de polder moet karren en telkens je snelheid iets moet minderen bij het zoveelste boerengat dat letterlijk op de weg ligt..quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uurtje.. 's nachts dan..
En tja, daarom was het afgelopen tijd ook makkelijker dat ze een aantal daagjes achter elkaar bij mij bleef. Zolang ze nog geen werk heeft zal dat wel zo blijven. Daarna wordt het nog lastiger, maar hey... wat is een uurtje..![]()
Liefde enzo ftw!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
lars en ik kunnen het toch ook?!
hardenberg-arnhem is ook een kutafstand
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uurtje.. 's nachts dan..
En tja, daarom was het afgelopen tijd ook makkelijker dat ze een aantal daagjes achter elkaar bij mij bleef. Zolang ze nog geen werk heeft zal dat wel zo blijven. Daarna wordt het nog lastiger, maar hey... wat is een uurtje..![]()
quote:
OMFG....zo veel....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Liefde enzo ftw!!![]()
Ik moest altijd wel 8 hele kilometers rijden....![]()
Ik denk an sich dat dat handiger is, daar ik op werk niks heb aan de handelquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Goed. Dan verstuur ik het morgen, anders loop je natuurlijk de kans dat het wél door een derde wordt geopend...![]()
Ik kan het uyteraard ook naar je huisch sturen!![]()
A Ter Aarquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook nog aan of je het grootste gedeelte over de snelweg kan of dat je ook nog door de polder moet karren en telkens je snelheid iets moet minderen bij het zoveelste boerengat dat letterlijk op de weg ligt..![]()
ik 2quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Liefde enzo ftw!!![]()
ook nog eens een iets kutterige verbinding...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
lars en ik kunnen het toch ook?!
hardenberg-arnhem is ook een kutafstand
vluchstrookquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uurtje.. 's nachts dan..
Auto'squote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook nog eens een iets kutterige verbinding...
ehm, nogal jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ook nog eens een iets kutterige verbinding...
Van mijn huis tot aan de hare is het denk ik 129 km snelwegquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook nog aan of je het grootste gedeelte over de snelweg kan of dat je ook nog door de polder moet karren en telkens je snelheid iets moet minderen bij het zoveelste boerengat dat letterlijk op de weg ligt..![]()
Dan kan je dat in een anderhalf uur mákkelijk rijden...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van mijn huis tot aan de hare is het denk ik 129 km snelweg
Ik heb toch ook een wagen..quote:
Liefde overwint allesquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Liefde enzo ftw!!![]()
quote:
meestal 1 uur en 15 minuten.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan je dat in een anderhalf uur mákkelijk rijden...
iddquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ehm, nogal ja
kun je nagaan hoe leuk ik het vind dat ie nu in groningen in het ziekenhuis ligt![]()
Hier, dat bedoel ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
meestal 1 uur en 15 minuten.....![]()
![]()
![]()
Deed er vanochtend 1 uur en 10 minuten over... ging om 9.05 uur bij d'r huis weg, was om 10.15 uur op het werk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan kan je dat in een anderhalf uur mákkelijk rijden...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Liefde overwint allesZeker afstand
![]()
8 kmDamn... aai over bolletje geeft, arme jij
yep idd....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ik
En als je 140 rijdt, en het is rustig, doe je 't in een uur.
Die doet Lenny altijd..quote:
Moet heel goed te doen zijn...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ik
dat zeg ik... 's nachts ongeveer 55 minuten met 150quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ik
eeuuuuhhhhh.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
MMM M MMMM Mmmmmmmmmmm MMMMMMm mmmmmmmmm M MMMMMM MMMM MMMM???
Lenny is op vakantie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die doet Lenny altijd..![]()
Waar is ie eigenlijk??![]()
[..]
Moet heel goed te doen zijn...
Zondagmiddag vanaf Arnhem in 59 minuten thuis...![]()
hij komt niet nmeer in de KSC.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:57 schreef OA het volgende:
[..]
Die doet Lenny altijd..![]()
Waar is ie eigenlijk??![]()
[..]
Moet heel goed te doen zijn...
8 km, 59 minuten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:57 schreef OA het volgende:
O ja, dat ging al vrij snel gebeuren...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lenny is op vakantie.
Naar kroatie ofzo.
Citroen AXquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch ook een wagen..
Neem een oud barrel.
As a matter of fact, ik heb wel wat voor je in de aanbieding.
Ik krijg namelijk iemands auto, omdat ie geen geld heeft om mij te betalen
[img=578xnull]http://www.delest.nl/media/img/DCP_7227.JPG[/img]
oww jij was het.....quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zat in je koffer![]()
Hoorde je me niet?
dat is niet de reden waarom ie NU hier niet is...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hij komt niet nmeer in de KSC.....![]()
![]()
![]()
![]()
jij woont nog bij je ouders jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb toch ook een wagen..
Neem een oud barrel.
As a matter of fact, ik heb wel wat voor je in de aanbieding.
Ik krijg namelijk iemands auto, omdat ie geen geld heeft om mij te betalen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |