Een Live Action Role Playing Game, afgekort tot LARP of LRP (van Live Role Playing) is een role playing game waaraan enkele tientallen tot honderden spelers tegelijkertijd in een verhaal meespelen. De spelers zijn allen bij het verhaal betrokken, en de handelingen van de spelers zijn niet van tevoren vastgelegd. Elke speler heeft namelijk zelf een "personage" verzonnen en probeert naar de persoonlijkheid van dit personage te handelen. Spelers reageren op gebeurtenissen, waarbij bijna alle acties geïmproviseerd worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:45 schreef Sebasser het volgende:
LARP was toch ook een afkorting voor lange afstands relaties, of zoiets dergelijks?
Voetbal.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef Schunckelstar het volgende:
larp![]()
*gooit steentje*
FIRE BALL! FIRE BALL!
en dat zijn dan volwassen mensen![]()
Ja, zo hebben de lelijken onder ons ook iets te doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:51 schreef remlof het volgende:
Eén voordeel: hoe lelijker je bent, hoe minder je je hoeft te schminken
je hebt door de jaren heen al vele defense-spells in je reportoire opgenomen, is wel te lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Voetbal.![]()
Gooit balletje in net.
JEEUHJ *dansje GROEPSKNUFFEL.
en dat zijn dan volwassen mensen.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Voetbal.![]()
Gooit balletje in net.
JEEUHJ *dansje GROEPSKNUFFEL.
en dat zijn dan volwassen mensen.![]()
Pff, met je domme username. Lago.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:53 schreef Iago het volgende:
[..]
je hebt door de jaren heen al vele defense-spells in je reportoire opgenomen, is wel te lezen
Waarom weten jullie er allemaal meer over dan ik trouwens?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:57 schreef Iago het volgende:
[..]
misschien moet je je scan-opponent nog een keer uitvoeren: iago![]()
Het is lightning boltquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef Schunckelstar het volgende:
larp![]()
*gooit steentje*
FIRE BALL! FIRE BALL!
en dat zijn dan volwassen mensen![]()
omdat we net zo weinig fantasie hebben als die larpers betekend niet dat we gelijk expert zijn hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom weten jullie er allemaal meer over dan ik trouwens?![]()
scan-opponent?![]()
dat jij hier aan denkt is reden genoeg om chemische castratie toe te passenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mag je met LARP iemand verkrachten en zeggen dat het in character was? En zodoende straf ontlopen, door zowel te zeggen dat niet JIJ het was, maar je karakter, en tegelijkertijd hopen op een verminderde toerekeningsvatbaarheidsverklaring.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat jij hier aan denkt is reden genoeg om chemische castratie toe te passen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig draag ik mijn boots of escaping.
larp kennerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
niet als je een fire mage bent![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |