Wss met dimitriquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
Lacht Natasia in haar eentje zo keihard?![]()
Is het wel Natasja?. Ik dacht de dorpsgek.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
Ik zit ook te genieten hoor...de getergde overhoort Dennis en Nadia...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dat zal me een zorg zijn. Ik vind het gewoon prachtig dat Huub de leiding heeft, ondanks dat hij in het verdomhoekje zit.
En het komt ook zo oprecht en spontaan overquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef dgk_fan het volgende:
Ondertussen in de tuin: lachen, gieren, brullen:
[afbeelding]
Het is toch niet te geloven. ( Kan geen hokje vinden om hem in te plaatsten )quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
Dennis zit ondertussen z'n haar te fatsoeneren. Dadelijk gaat hij zichzelf excuseren omdat hij even z'n neus moet poederen.
Dat jij dat nog kunt, pretcaps van het uitschot maken sinds de groepsafrekening.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef dgk_fan het volgende:
Ondertussen in de tuin: lachen, gieren, brullen:
[afbeelding]
Ey....I'm only the messenger of the caps !!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat jij dat nog kunt, pretcaps van het uitschot maken sinds de groepsafrekening.
Ze leggen het verbaal gewoon af. Zolang de bitches niet komen scanderen, zijn Huub en Lieke de baasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:48 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zit ook te genieten hoor...de getergde overhoort Dennis en Nadia...
en dan die antwoorden die ze geven...zo dom![]()
Waarschijnlijk met Dimitriquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:43 schreef SiRojK het volgende:
Ik hoor ineens Natasia heel hard krijsen. Freaky!
Ik wacht totdat Nadia weer begint te jankenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Vind het fijn dat ze aan tafel zitten..en dat het ieder moment kan ontploffen.
welkom!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef Carloponti het volgende:
Hallo allemaal,ik ben nieuw alhoewel ik al maanden de cos volg.Heb ook een berichtje gestuurd naar dreams of beauty over het voorval van afgelopen weekend en dit kreeg ik terug.Vergeef me maar als ik het onder de verkeerde post heb geplaatst.
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
Vond het tijd om maar eens mee te doen![]()
Je zou dat ene plaatje nog eens terug moeten zien. Vol ging Huub met Eric op Jaap. Huub werd naar achteren geroepen en kwam een half uur later terug met een sjaggie kop. Hij ging zitten in de tuin, die drie stoelen. Hij zat daar ongeveer 15 minuten en riep toen Jaap. Jaap kwam en Huub vertelde hem zomaar, out of the bleu? "Jaap, ik wil met je samenwerken". Dat lag er zo ontzettend bovenop dat hij dat achter gehoord had dat hij die opdracht kreeg. Het was ongehoord ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Huub hield Jaap erin omdat hij zéker wist dat Brian dat ook zou doen. Op die manier wilde Huub puntjes scoren bij Jaap. Maar Brian bleek opeens Jaap er gewoon uit te stemmen, waardoor Huub zich nog enorm kloten voelde.
ja, ik hoorde haar ook, zal wel bij dimitri zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef yellowfirst het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:50 schreef LoveProfusion het volgende:
Vind het fijn dat ze aan tafel zitten..en dat het ieder moment kan ontploffen.
Ze hebben dus een standaard antwoord opgesteldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:49 schreef Carloponti het volgende:
Hallo allemaal,ik ben nieuw alhoewel ik al maanden de cos volg.Heb ook een berichtje gestuurd naar dreams of beauty over het voorval van afgelopen weekend en dit kreeg ik terug.Vergeef me maar als ik het onder de verkeerde post heb geplaatst.
Bedankt voor uw mail.
[ ]
m.vr.gr
Dreams of Beauty
We make a dream come true...
Vond het tijd om maar eens mee te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |