abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51691133
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:35 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Die komen we hier al 2 seizoenen lang tegen..
3x is scheepsrecht..

Ik dacht dat het nog niet helemaal rond was met FCK, wel dus..?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_51691725
Hoe zit dat trouwens met die Arbitragezaak.. 30 juli wordt de zaak gehouden, maar wanneer kunnen we de uitkomst verwachten?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:00:58 #53
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_51692954
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:02 schreef venomsnake het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die Arbitragezaak.. 30 juli wordt de zaak gehouden, maar wanneer kunnen we de uitkomst verwachten?
Kan jij eigenlijk niet op FCB forums gaan rondbazuinen dat er in Grunn nog een wereldspits voor 20 miljoen te koop staat?
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
pi_51694309
Hebben ze idd hard nodig bij Barcelona, zo goed zitten ze niet in de spitsen daar. Ik zal ze even informeren..

Staan trouwens met 1-0 voor tegen Sheffield W'day..
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:08:57 #55
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51694558
vrije trap Fledderus
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:19:15 #56
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_51696494
In de laatste seconde werd het nog 1-1. Sheffield eindigde de wedstrijd wederom met 10 man (rode kaart bij een stand van 0-0, overtreding op Meerdink). Roelof Luinge zag tegen het eind van de wedstrijd nog een elleboogstoot van een Sheffield speler door de vingers. De Engelsen hadden dat in mijn ogen niet nodig want ze waren gelijkwaardig aan Groningen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_51696571
Kon die Luciano een beetje keepen?
Of heeft ie weinig te doen gehad?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:29:27 #58
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_51696829
Weinig te doen gehad helaas. Hij kon wel twee keer vissen na een kopbal. Eerste helft was buitenspel en afgekeurd. Tweede keer dus de 1-1. Verder een vrije trap die overging, waar ie wel aardig naar de bovenhoek ging. Engelse supporters achter het andere doel dachten al dat het een goal was.

Verder was ik wel tevreden over zijn spelhervattingen na bijvoorbeeld een vangbal. Waar Roorda een half uur stond te wachten ziet Luciano wél dat de bal meteen aan een back kan worden meegegeven.
pi_51697156
Klinkt best positief.
En Nevland deed weer niet mee hoorde ik.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:04:25 #60
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51697778
Ben erg benieuwd naar die scandinavische spits. Beetje Heerenveen achterna zo
  zondag 22 juli 2007 @ 22:47:36 #61
129682 Magno
FC Grunn!!
pi_51732946
Precies de 2 waarvan ik het verwachtte
Zou mij niks verbazen als in ieder geval Nijland niet meer terug hoeft naar Jong Groningen
quote:
Nijland en Öztürk langer bij eerste selectie

22 juli, 15:22 uur

Stefan Nijland en Serdar Öztürk blijven – net als Martijn van der Laan en Enrico Pellegriti – in ieder geval de gehele voorbereiding bij de eerste selectie. Gijs Koopmans en Jasmin Ramic melden zich morgen voor de eerste training van Jong FC Groningen.

De groep van zes spelers uit de Beloften trainde en speelde de afgelopen drie weken van de voorbereiding mee met de eerste selectie. Linksback Martijn van der Laan en rechtsback Enrico Pellegriti hadden al de toezegging dat ze in ieder geval tot de start van de competitie bij de eerste selectie zouden trainen. Aanvallers Stefan Nijland en Serdar Öztürk blijven nu ook in ieder geval die hele periode bij de eerste selectie.

Doelman Gijs Koopmans en spits Jasmin Ramic melden zich maandagochtend op Corpus den Hoorn voor de eerste training van de Beloften in de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Trainer Erwin van de Looi verwelkomt morgen twaalf spelers, nu er vier spelers uit zijn selectie aan het eerste elftal zijn toegevoegd. Rogier Krohne is één van die twaalf. Hij liep de afgelopen weken stage bij HFC Haarlem, maar kreeg in Noord-Holland geen contract aangeboden.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:57:43 #62
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_51733286
Nijland is van bovengenoemde spelers eigenlijk de enige waarvan ik verwacht dat ie op termijn een eerste elftal speler gaat worden. Een sierlijke voetballer waarvan je er nog maar weinig ziet.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:59:11 #63
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51733326

Ik heb hoge verwachtingen van deze man.!
  zondag 22 juli 2007 @ 23:05:56 #64
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_51733567
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:47 schreef Magno het volgende:
Precies de 2 waarvan ik het verwachtte
Zou mij niks verbazen als in ieder geval Nijland niet meer terug hoeft naar Jong Groningen
[..]
Idd.. gewoon 1 spits erbij halen. (2 indien Suarez weg gaat) en lekker Nijland bij het eerste houden.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:10:39 #65
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51733719
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]

Ik heb hoge verwachtingen van deze man.!
Ik ook. En van Luciano
pi_51749984
quote:
Programma Open Dag krijgt vorm

Op zondag 12 augsutus wordt in Euroborg de 21ste FC Groningen Open Dag gehouden. Het programma begint al aardige vorm aan te nemen. Van 11.00 uur tot 15.00 uur gaat het stadion open. Om 13.00 uur begint de spelerspresentatie.

De verschillende doorlopende activiteiten zoals het Panna-voetbaltoernooi, de bungee-run van de Koninklijke Landmacht, het ontwerpen en maken van een megaspandoek door de Groningen Fanatics, een bobstartclinic en bezichtiging van de spelersbus beginnen om 11.00 uur. Verder zijn er informatiestands van de Supportersvereniging, de Junior Club, Groningen Fanatics en Supportersvereniging Z-side en stands met aanbiedingen en acties op de Open Dag Markt.

Er wordt een speciaal Kids Plein ingericht met een luchtkussen, schminkers, een karikatuur tekenaar, een draaimolen en leuke voetbalspelen. Mascotte Groby loopt uiteraard rond, de Fanshop is geopend en daarnaast is het mogelijk een drankje te nuttigen op één van de terrassen.

Om 13.00 uur begint in het stadion de spelerspresentatie onder leiding van presentator Toine van Peperstraten. Om 14.00 uur starten diverse activiteiten in het hoofdgebouw, zoals een rondleiding door de sponsorruimte, een speurtocht voor kinderen en een forum. Om 15.00 uur wordt het hoofdgebouw gesloten. Een uur later stoppen ook alle activiteiten rond het stadion.

Om 17.00 uur gaan de poorten weer open, want om zes uur begint FC Groningen – Real Mallorca. Bij deze wedstrijd hebben seizoenkaarthouders van FC Groningen gratis toegang. Of en wanneer de losse verkoop voor deze wedstrijd plaatsvindt, wordt in de loop van deze week bekend.

Bron: FC Groningen
pi_51754316
Ik ben echt benieuwd wie die Zweedse aanvaller is..

Ik zat net eens op expressen.se te kijken en zag het volgende staan:
Skyttekungen till salu? Holländskt intresse.

http://www.expressen.se/s(...)yttekungen-till-salu

Ik ken geen zweeds, maar volgens mij staat daar Nederlandse interesse, dus ik klikte op dat artikel en het gaat over Marcus Berg..

Hij heeft er dit seizoen al 10 gemaakt in 8 wedstrijden.. Speler van IFK Göteborg.
Is dat wat, is hij haalbaar?
Maargoed, misschien betekent het wel heel iets anders, zweeds is voor mij net Chinees.
pi_51754398
Het zou zoiets moeten zijn;
quote:
De schietkoning te koop?
Vanzelfsprekend gaat het niet ongemerkt voorbij voeden een jong Zweed aanvallers doet tien doelen op 14 rondes. .
Dientengevolge hebben SV Göteborgs Marcus Berg wekken opmerkzaamheid. Sport+chef [Mild] heeft al gekregen weinig voorzichtig förfrĺgningar van onder andere Nederlands clubben om prijskaartje, contract+lengte etc.. Doorgaan Berg te produceren doelen in dezelfde maat leren tevens de bodden komen.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_51754426
De schietkoning te koop?

Maar als ik dat zo lees is het niet uitgesloten..

Zit een goede kop op en doet het vrij aardig dit seizoen..

Maar het zal ongetwijfeld een ander worden.....

[ Bericht 20% gewijzigd door venomsnake op 23-07-2007 18:10:42 ]
  maandag 23 juli 2007 @ 18:19:33 #70
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51755169
Toch heb ik zo'n gevoel dat hij komt. Ik ken hem niet. Maar meestal haalt Groningen altijd spelers die niemand kent.
Dus ik hoop deze of Oremo (Of beide )
pi_51755486
Volgens het lachblad mag Leandro Castan waarschijnlijk meedoen tegen Dordrecht morgen..
Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen.
  maandag 23 juli 2007 @ 18:59:36 #72
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51756363
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:31 schreef venomsnake het volgende:
Volgens het lachblad
Maar stiekem heb je wel een abo he
pi_51766572
Heul niet
Ik las het op een ander forum...
pi_51767623
Papadopoulos was dus de spits? Heeft de interesse echter afgewimpeld. Was wel een goeie geweest. Lang en fysiek sterk, dat ontbreekt er nog een beetje aan voorin bij jullie.
pi_51769667
Die kwaliteiten heeft Ozturk beide wel, maar voor hem komt de Eredivisie waarschijnlijk nog iets te vroeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')