Tsjechenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:53 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Klacht: wie bouwt er nou een hotel aan de overkant van een weg waar een raffinaderij staat?? Het is hooguit een meter of 1500 hier vandaan
Ik wou net zeggen ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:55 schreef Meddo het volgende:
is niet voor niks zo goedkoop
Of je betaalt 200 kronen per dag meer en gaat niet naar een oostblok-'Guest House Paradiso'.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:53 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Op dit moment ben ik hier op vakantie, en er blijkt nu daar een rafffinaderij te staan (Czesky Raffinaderski ofzo) die gisteravond even aan het affakkelen sloegen.
Het was gvd ineens niet meer donker zeg, wat een licht kwam daar af. Gelukkig stond de wind de andere kant op, want er kwam ook nog eens best zwarte rook af...
Klacht: wie bouwt er nou een hotel aan de overkant van een weg waar een raffinaderij staat?? Het is hooguit een meter of 1500 hier vandaan
Haha inderdaad.quote:
Gassen en affakelen is het verbranden van grondstoffen en gebeurt na een storing in het produktieproces.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:14 schreef menesis het volgende:
waarvoor is dat affakkelen eigenlijk? Kunnen ze dat niet gewoon op de grond doen > elke dag vet BBQ feest!![]()
Ze doen het vaak bij stroomstoringen en aanverwante storingen waardoor het productieproces stil komt te liggen. Doordat de boel stil komt te staan vormen er bij bijvoorbeeld olie gassen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:27 schreef Oosthoek het volgende:
Gebeurt toch ook gewoon als routine om van de troep (afvalstoffen) af te komen? Gebeurt op die manier ook bij dsm etc dacht ik.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:09 schreef Aaargh! het volgende:
Klinkt een beetje als Guesthouse Paradiso, weet je zeker dat het geen kerncentrale is ?
quote:Zlosyň
Tsjechië
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:49 schreef pony_pak het volgende:
Weet je, dit topic doet me denken aan guest house paradiso.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |