Pasje had ik zojuist nog in me hand, dus hij is zeker niet kwijt. Hoe kan een pasje gekopieerd worden vanuit het niets? Aangezien het ding haast niet gebruikt word, behalve bij de boodschappen in de supermarkt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zou eerst even kijken of je je pasje nog hebt en als je het nog hebt en niet meer gebruikt, zou ik het laten blokkeren. Best kans dat je gefisht bent of dat je pas gekopieerd is.
idd, zekere voor 't onzekere nemen en je pas laten blokkeren. Daarna kan je alles rustig uitzoeken.quote:
Kan zijn dat ze daar automaten hebben die ze hebben gehuurd van een bedrijf uit Rotterdamquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:54 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
behalve bij de boodschappen in de supermarkt.
Doe jij maar eens boodschappen voor 300euroquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:01 schreef Woeiii het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze daar automaten hebben die ze hebben gehuurd van een bedrijf uit Rotterdam
Dan nog, weet ik zeker dat ik het bedrag niet heb gepint.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:02 schreef frederik het volgende:
Is die pinbetaling wel in Rotterdam geweest?
Huurpin Rotterdam zou dat geen mobiele pin geweest kunnen zijn (die verhuurd is aan iemand die een een tijdje een pinautomaat nodig had)
Heb zojuist gebeld om in ieder geval maar te laten blokkeren, en inderdaad zat zelf ook al te denken, hoe je het moet gaan bewijzen dat ik niet in Rotterdam geweest ben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens: Als je de bank belt, zul je moeten bewijzen dat jij niet daar geweest bent. En als je pas niet gestolen is (of je hebt daar in ieder geval geen aangifte van gedaan en hem niet geblokkeerd) denk ik dat je heel weinig kans maakt.
Dat zou goed eens kunnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:02 schreef frederik het volgende:
Is die pinbetaling wel in Rotterdam geweest?
Huurpin Rotterdam zou dat geen mobiele pin geweest kunnen zijn (die verhuurd is aan iemand die een een tijdje een pinautomaat nodig had)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dan nog, weet ik zeker dat ik het bedrag niet heb gepint.
wat is het nou??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:13 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Dat zou goed eens kunnen*nakijkt is*
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:05 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Heb zojuist gebeld om in ieder geval maar te laten blokkeren...
wat is het nou?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:42 schreef koejoeloek het volgende:
Tis maar goed dat ik nog niet had geblokkeerd...
Ik heb het bedrag niet in roterdam gepint, maar wel gewoon in mijn eigen woonplaats. Schijnbaar dus een pinautomaat wat daar gehuurt is.quote:
impulsaankoop geweest, als je een uitgave van 300 euro een paar dagen later al niet meer weet?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:59 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Ik heb het bedrag niet in roterdam gepint, maar wel gewoon in mijn eigen woonplaats. Schijnbaar dus een pinautomaat wat daar gehuurt is.
Ik schreef het, vóór ik ging bellen. Ach ja wat maakt het uit, tis nu duidelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:02 schreef Feestkabouter het volgende:
je schrijft "heb zojuist gebeld" als je je telefoon in je hand hebt om te gaan bellen........ mag ik vragen wat voor afweging heeft plaatsgevonden om juist DAT te schrijven ipv. "ik ga nu bellen"?
Nee opzich niet, maar als er Rotterdam voor staat, dan ga je toch wel even twijfelenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:05 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
impulsaankoop geweest, als je een uitgave van 300 euro een paar dagen later al niet meer weet?
1.de afgrond in vallen? Volgens mij gewoon goed engelsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:36 schreef Feestkabouter het volgende:
je valt trouwens niet IN een edge.
en iemand weten niet, iemand weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |