Ik heb volgens mij nooit gezegt hoe het moet.quote:
Dat zeg ik, betweter.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit gezegt hoe het moet.
Ik heb alleen gezegt hoe het volgens mij NIET moet.
Het is dat het nou vakantie periode is, anders had ik ook wel gesoliciteerd.
"En dan zich afvragen waarom niemand haar mag"quote:
En waar zeg ik hoe het wel moet?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit gezegt hoe het moet.
Ik heb alleen gezegt hoe het volgens mij NIET moet.
Het is dat het nou vakantie periode is, anders had ik ook wel gesoliciteerd.
Dat heb ik me nog nooit afgevraagd. Ik maak me daar totaal niet druk om.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:51 schreef disjfa het volgende:
[..]
"En dan zich afvragen waarom niemand haar mag"
Dat blijkt uit de meerderhied van je posts.quote:
Dat BMH een eigen mening heeft die hij ook openlijk uit betekend niet dat je dat meteen als absolute waarheid moet aannemen. Maargoed, dat begrijpen mensen over het algemeen niet en gaan meteen gillen:quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:12 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat blijkt uit de meerderhied van je posts.
Niet uit een post opzich.
Als BMH zijn mening ook daadwerkelijk als mening zou brengen, dan kreeg hij waarschijnlijk veel minder tegengas van de rest van het forum. Het probleem zit 'm (meestal) niet in z'n standpunten, maar de (gebrekkige/eigenzinnige) manier van het uiten van die mening, het brengen alsof het de enige optie is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat BMH een eigen mening heeft die hij ook openlijk uit betekend niet dat je dat meteen als absolute waarheid moet aannemen. Maargoed, dat begrijpen mensen over het algemeen niet en gaan meteen gillen:
"Maar jij bent stom"
Wie de neuk ben jij eig?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
anders maken jullie van een mug een olifant
kijk eens naar Surv-Fiets en boem-dikkie, voordat ze in het blauw gingen ook notoire baggeraars, maar nu valt het reuze mee
jullie moeten eens vertrouwen hebben in de toekomst en neit steeds als een emo gothic open wonden open krassen
Absolute onzin. Ik meld altijd als iets een mening is. En post als "dit is kut" of "het is kut want" post ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:24 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Als BMH zijn mening ook daadwerkelijk als mening zou brengen, dan kreeg hij waarschijnlijk veel minder tegengas van de rest van het forum. Het probleem zit 'm (meestal) niet in z'n standpunten, maar de (gebrekkige/eigenzinnige) manier van het uiten van die mening, het brengen alsof het de enige optie is.
dus omdat ik hier onbekend ben telt mijn mening niet?quote:
Welkom op GAM.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dus omdat ik hier onbekend ben telt mijn mening niet?
Krijg ik nog een handleiding van wat wel en niet mag hierquote:
1. BMHquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Krijg ik nog een handleiding van wat wel en niet mag hier
OH, en ook graag een lijstje van welke users ik gewoon moet negeren![]()
Nou, je doet je voor als iemand die hier al jaren komt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dus omdat ik hier onbekend ben telt mijn mening niet?
2. Heintjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |