Hard-boiled Wonderland en het einde van de wereld, van Haruki Murakami.quote:
Kinky!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hard-boiled Wonderland en het einde van de wereld, van Haruki Murakami.
Das Schloß van Kafka lijkt erop.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Of andersom.quote:
Dat heb ik met een boek dan ik 5 weken geleden uitgelezen heb.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:59 schreef Ringo het volgende:
Afgelopen weekend een boek gekocht, en me er erg op verheugd. Zondagavond zachtjes in gaan lezen -- geen slecht begin. Maandagavond verder gegaan, en het bleek zo'n ongelofelijk cool verhaal dat ik het boek om 2 uur 's nachts dicht kon slaan. Uit.. En nou wil ik eigenlijk doorlezen, maar er is niks meer, en het verhaal zit nog té vers in mijn hoofd om een nieuw boek te pakken.
Kutzooi. Had gedacht dat ik er langer over zou doen.![]()
Hmm, dat is wel lang. Maar soms gebeurt het. Kan je moeilijk afstand doen van een gelezen boek. Een nieuw boek pakken zou heiligschennis zijn. In je hoofd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat heb ik met een boek dan ik 5 weken geleden uitgelezen heb.
Ik kan mezelf gewoon niet concentreren op een nieuw boek. Het vorige boek speelt nog steeds door mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel lang. Maar soms gebeurt het. Kan je moeilijk afstand doen van een gelezen boek. Een nieuw boek pakken zou heiligschennis zijn. In je hoofd.
Met films heb ik het ook wel eens. Maar dan kijk ik die film gewoon nog een keer, dezelfde avond nog.
Iets zegt mij dat dat geen boek isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef AbeSapien het volgende:
Ik ben nu bezig met "Dirty and wet teenwhores part 6"
Ik wacht wel op de film.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef AbeSapien het volgende:
Op verlanglijstje zet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben bezig met "Back Door Sluts 9" schijnt beter te zijn 14.gifquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:26 schreef AbeSapien het volgende:
Op verlanglijstje zet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ik ben bezig met "Back Door Sluts 9" schijnt beter te zijn 14.gif
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |