Ik hoop dat ie instructies krijgt de kaarten aan 'n slingertje door de slaapkamer te hangen. De commentaren op de andere bewoners zijn te lekker om ongelezen te blijven door hen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef Zora01 het volgende:
Jemig moet ie precies nu naar achteren..
Misschien staat er nog een mand met post.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef Zora01 het volgende:
Jemig moet ie precies nu naar achteren..
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vorige (eerste) kaartenactie was ook het gevolg van onredelijk gedrag van (een groot deel van) de groep tegen 1 persoon, het zou ze dus niets moeten verbazen, ze weten hoe het werkt.
Kennelijk is de geheugenspanne niet langer dan een half jaar
was van Larisjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:12 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wie had deze ook alweer gemaakt?
ja vooral omdat ik nog moet kokenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Irritant dat Huub nu naar achteren moet...
Dat zou best heel leuk zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Misschien staat er nog een mand met post.![]()
Dat was voor haar tijd, en ze claimde (vrijwel) niet te kijken, net als Jaap, Nadia en ehm?? Oh ja, Dennis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij geeft ze teveel credits, zeker als het om Amanda gaat.![]()
Als je maar wel boodschappen in huis hebtquote:
En wat voor tekst stond daar bij?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb er 1 gestuurd..een foto van Nadia in d'r bikini
misschien is dit wel genoeg om die dropdiva naar huis te krijgen(pure bittere jaloezie).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef dgk_fan het volgende:
Nou begint Natasja weer over Elly "stomme groupie"![]()
![]()
BLIJF VAN ELLY AF ENGE DROPDIVA !!!
Hehehehehehehehehe Boefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb er 1 gestuurd..een foto van Nadia in d'r bikini
Ik herkende mn tekst, maar was volgens mij vergeten mn naam er op te zetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook een kaartje van jouw voorgelezen.
Misschien zouden ze dat tot lijfspreuk moeten maken, maar zelfs "Ignorance is bliss" zal wel te moeilijk voor ze zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"L'ignorance toujours est prête à s'admirer"![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je maar wel boodschappen in huis hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |