quote:ik zei ook irl
Op dinsdag 12 februari 2002 13:03 schreef Seborik het volgende:[..]
* Seborik ziet een topic vol.
quote:Witchfynder, yvonne en mr orange ken ik irl en Tokus, Kipman en defender heb ik een keer gezien.
Op dinsdag 12 februari 2002 13:13 schreef Downer het volgende:[..]
ik zei ook irl
![]()
quote:das niet duur
Op dinsdag 12 februari 2002 13:12 schreef Summoner het volgende:[..]
Koel. Kvind het wel tof dat de horrorclassics goedkoop zijn. Ik heb laatst nog The Howling gekocht voor 9 euro. AWWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!
quote:Ik ben hem nu aan t downloaden via Morpheus
Op dinsdag 12 februari 2002 13:02 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
die clip staat bij mij al 3 dagen gequed in morpheus
quote:Als je Tokyo Tales maar niet koopt
Op dinsdag 12 februari 2002 13:24 schreef Summoner het volgende:
Death is een toffe band, of niet dan. Vooral het complexere, technische (latere) werk. Het is triest natuurlijk, maar door Chuck's dood krijgt de band weer meer aandacht, en meer erkenning.
quote:Koel.
Op dinsdag 12 februari 2002 14:10 schreef Spike5000 het volgende:
tis lang geleden dat ik op Fok! ben geweest... maar bij deze zal ik me hier (en vooral in dit topic) vaker gaan vertonen.....
quote:Lekker divers. Net zoals ik, overigens.
Op dinsdag 12 februari 2002 15:51 schreef Spike5000 het volgende:
ik richt me meer op Trash, Power en Heavy...... maar houd ook heel erg van Melodische Death.... en mooie Black....
Maar ik werd een beetje gek in m'n kop, omdat er hier zo weinig mensen death/black kunnen waarderen. En dat vind ik jammer.
quote:Lijkt wel leuk, mischien dat ik me wel aanmeld. Maar dit is nu mijn home, ik voel me hier prima thuis.
Op dinsdag 12 februari 2002 15:55 schreef Spike5000 het volgende:
hehe, ja daarvoor zit je ook op het verkeerde forum heh..... ga ns naar dit forum, daar zal je je wat dat betreft wel thuisvoelen.....
quote:Jaymz of niet? /eet fuk
Op dinsdag 12 februari 2002 15:59 schreef Spike5000 het volgende:
vind ik best, ik zal hier de komende tijd ook wel vaak zijn...... maar metalfan blijft mijn thuisbasis....
quote:Daar heb ik anders geen problemen mee. Ik luister al zo'n 12 jaar naar death/black
Op dinsdag 12 februari 2002 15:53 schreef Summoner het volgende:Maar ik werd een beetje gek in m'n kop, omdat er hier zo weinig mensen death/black kunnen waarderen. En dat vind ik jammer.
quote:Tof. Ben je ook echt begonnen met Venom, Hellhammer, Celtic Frost, Bathory en zo?
Op dinsdag 12 februari 2002 16:02 schreef DOMINIUM het volgende:[..]
Daar heb ik anders geen problemen mee. Ik luister al zo'n 12 jaar naar death/black
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |