Dus het is jouw schuld!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
Het ligt aan mij!
Heb je een ander?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Cheap ass smoes voor "ik heb een ander"![]()
Goeie!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:43 schreef immortalsean het volgende:
je bent een lelijke trol ben met het iq van Bonnie St Claire!!!!1
Zeg dat dan gewoon!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat wil je als man echt niet horenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je een ander?
Nee, ik heb echt geen ander!!! geloof me nou maar.
En dan zie je haar een dag later samen met een andere gast over straat lopen, terwijl ze elkaar aflebberen.
bovenstaande kan niet vaak genoeg worden gezegd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:43 schreef immortalsean het volgende:
je bent een lelijke trol ben met het iq van Bonnie St Claire!!!!1
Doe je het toch ergens fout.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef TeenWolf het volgende:
die wijven zijn helaas snel met je uitgeneukt tegenwoordig.
ik las "malt_bier"quote:
Lullig, ik ben een manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik las "malt_bier"
ik heb het over het algemeen met meiden en types zoals jou![]()
goed lezenquote:
Je bent een man, en je gebruikt die zin??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:06 schreef fathank het volgende:
Die gebruik ik ook altijd..
"Nee het ligt echt niet aan jouw, ik heb wat tijd nodig om tot mezelf te komen, en te bedenken wat ik nou wil"
Gewoon als antwoord geven, o, het ligt niet aan mij .. maar ... aan jou viezen poolse pijphoer!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:14 schreef Metalfreak het volgende:
Oeh, herkenbaar dit...
Laatste keer dat ik dit hoorde heb ik haar ook gezegd dat ik liever zou horen dat het wel aan mij lag, maar ze bleef me maar overtuigen dat het niet aan mij lag... :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |