Ik moest opeens aan pallets sorteren denkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb zo'n tyfus hekel aan alles wat met Jannes te maken heeft.
Paar jaar geleden zou ik vakantie werk gaan doen in een karton fabriek.
Nou, ik kwam bij een machine te staan samen met iemand anders, een vaste kracht.
Mijn taak was op een stoeltje zitten en kijken of er karton verkeerd uit kwam. (gebeurde misschien 3 keer per dag)
Maar nou komt het, die andere kerel had dus de hele fakking dag Jannes snoeihard op staan.
En zodra zijn bandje afgelopen was, draaide hij hem om en luisterde hij de andere kant.
Dat 3 dagen lang, van 's ochtends half 7 tot een uur of 2 ofzo.
Ik werd er echt helemaal schijtziek van en heb me na 3 dagen ziek gemeld, wat een kut werk en wat een kut, pauper, hoeren bedrijf.![]()
Vandaar dat ik niet zo blij met ben die Jannes.
Dat heeft natuurlijk geen reet met Jannes te maken, mijn verhaal wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik moest eens in een kaasvlindersfabriek werken. Koekjes van de lopende band in de doosjes doen (en in het begin ook in m'n mond, maar nu kan ik die zooi niet meer zien
) en toen moest ik ook eens doosjes in een apparaat doen. Die vent precies uitleggen hoe t moest en toen moest ik t zelf doen... deed ik t nog fout. 20 doosjes kaasvlinders naar de kloten
.
Kapen is zo 23 mei 1973...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef Viking84 het volgende:
Een topic als deze verdient het om gekaapt te worden!
LOOOOL ik vind die idioot ook strontvervelend trouwensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Jannes heeft toch Malaria?
Beter wel jaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Nee hij heeft Aidz.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:29 schreef ScienceFriction het volgende:
Precies wat ik dacht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:51 schreef philana het volgende:
Who the fuck is Jannes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |