Ok, mijn excuus. Om het goed te maken trakteer ik je op picknick, 'k weet nog wel een leuk plekjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:17 schreef pony_pak het volgende:
topics die beginnen met 'hoe' dienen bij voorbaat gesloten te worden.
Geslacht Manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:20 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ok, mijn excuus. Om het goed te maken trakteer ik je op picknick, 'k weet nog wel een leuk plekje![]()
dus je bent wel geinterreseerd in het stukje 'geslacht man' ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:24 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Geslacht Man
Tot hier hield mijn interesse op.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:55 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ji 'b gelik m'n jong, moar zo zein wi zeeuwen dat ey..
![]()
En ik denk niet dat de mensen op die foto op de hoogte waren van de door jou gegeven informatie, sean :0quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Overigens is aan de rook op de foto te zien dat de wind bij die toeschouwers in de rug staat.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:35 schreef hamkaastosti het volgende:
zal ik je een geheimpje vertellen..
aan de kant die de rook op waait staan geen mensen te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ramptoeristen![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]ik noem het liever toevallig op de goede plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ramptoeristenTom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
Ik hoop dat lieve sandstorm op een bedrijfsfeestje moest draaien in het betreffende pandquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:10 schreef De_Ananas het volgende:
Hopen dat ons aller DJ stond te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |