Ik ook van jou, ik ook van jou.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit aan de telefoon met dat stuk schattigheid, dus die OP kan m'n rug op.
WBz.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
Bier is ook schattig.
Dat rosébier is dan weer een beetje te schattigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
Bier is ook schattig.
Niet echt lekker, neuh. Het smaakt een beetje naar cassis met een scheutje alcohol. Doe mij dan maar een Leffe Triple.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat rosébier is dan weer een beetje te schattig
Je hebt het gedronken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:20 schreef Blight het volgende:
[..]
Niet echt lekker, neuh. Het smaakt een beetje naar cassis met een scheutje alcohol. Doe mij dan maar een Leffe Triple.
Het was in de bonus laatst. Ik heb twéé flesjes mee genomen omdat ik een Hollander ben.quote:
Dus voor dat tweede flesje heb je het geld teruggevraagd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Het was in de bonus laatst. Ik heb twéé flesjes mee genomen omdat ik een Hollander ben.
Dus ik sta gelijk aan een Leffe Triple?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
Of moemoe. Of fraubitch. Of Misstique. Of ijsmeis. Of Allure_. Of...
Held.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:10 schreef Blight het volgende:
Bier is ook schattig.
Die heeft een vrouwmensch opgedronken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus voor dat tweede flesje heb je het geld teruggevraagd?
De smiley "quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus ik sta gelijk aan een Leffe Triple?
Daar is het dan ook voor bedoeld, dwaas. Het als man zelf een beetje gaan opdrinkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:55 schreef Blight het volgende:
[..]
Die heeft een vrouwmensch opgedronken.
Boeiend. Ik heb vannacht om 03.00 spaghetti gekookt om dit in combinatie met een flinke lepel atjar tjampoer en wat ketjap op te eten terwijl ik naar een aflevering van de Wayans Brothers keek. Ik heb rock bottom allang bereikt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is het dan ook voor bedoeld, dwaas. Het als man zelf een beetje gaan opdrinken
Hmmmm nou ok, that will do.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:56 schreef Blight het volgende:
De smiley "" in combinatie met vele uitroeptekens past daar meer bij dan de door jou gebruikte PI.
Leffe Triple =!!!!!!
Het is gratis en je wordt er lam van. Niet zeiken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef moemoe het volgende:
Ik had laatst twaalf flesjes Wieckse Rosé gekregen om te promoten, zelfs gratis vond ik het niet lekker.
Waarom sta ik achter fraubitch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
Of moemoe. Of fraubitch. Of Misstique. Of ijsmeis. Of Allure_. Of...
Jij hebt je tieten nog niet laten zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |