Volgens mij kan je dan beter zo'n open-chipszak-houding aannemen, voordat je het rietje erin duwt.. Dan heb je het drinken iig nog op de bodem zitten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Teunebeun het volgende:
Ja dat had ik ook maar ik heb een manier gevondengewoon het sap een beetje naar boven duwen en rietje erin
![]()
Als ze even nat als zo'n pakje Capri-Sonne zijn, zie ik het probleem eerlijk gezegd niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Ticootje het volgende:
Capri sonne is goed!
Je moet gewoon wat voorzichtiger je rietje erin steken. Bij een vrouw ram je je ding er toch ook niet in?
Waar kan ik die halenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef qi_ib het volgende:
[afbeelding]
Starfruits.
1.5 Liter pakken zijn trouwens te koop op Schiphol, en vast wel meer winkels.
Ik vind het lekker net zoals crystal clearquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:31 schreef Edie86 het volgende:
Met suiker verdunde limo, wat eenspul
![]()
Je krijgt van je mama zeker ook een banaan mee naar je werk?
Ook suikerwater rotzooiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:33 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik vind het lekker net zoals crystal clear![]()
Ik drink ook ijs thee maar dan met mindere maten omdat ik capri sone lekkerder vindquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:34 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Ook suikerwater rotzooi![]()
Alleen ijsthee gaat nog een beetje als het echt warm is, maar nee, al die gore drankjes verder![]()
Altijd zielig, maar wel mijn ideale doelgroep met werk, mensen die denken dat ze een imago uit een merk of product kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:31 schreef Edie86 het volgende:
Met suiker verdunde limo, wat eenspul
![]()
Je krijgt van je mama zeker ook een banaan mee naar je werk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |