abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:34:56 #126
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_51611429
die GT HD Prologue ,is dat niet dezelfde als die HD demo ?

en op welke store staat hij dan? U.S ?
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:35:41 #127
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51611470
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

BMH toch .
Ik meen het. Ik heb de doos (dummy) zelfs opgepakt en richting een maat van mij gegooid. Ik denk zelf ook dat ze een fout hebben gemaakt (of iets te vroeg waren met het overnemen van de Amerikaanse prijzen).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_51611573
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
die GT HD Prologue ,is dat niet dezelfde als die HD demo ?

en op welke store staat hij dan? U.S ?
Je hebt GT HD welke al reeds is verschenen en je hebt dus het voorproefje op het sublieme GT 5, namelijk GT 5 Prologue. Veel tracks, wagens in HD kwaliteit, extra modes ÉN online play met 16 man online. En dat allemaal gratis.
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:40:33 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51611639
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je hebt GT HD welke al reeds is verschenen en je hebt dus het voorproefje op het sublieme GT 5, namelijk GT 5 Prologue. Veel tracks, wagens in HD kwaliteit, extra modes ÉN online play met 16 man online. En dat allemaal gratis.
Het sublieme GT 5.. "Wagen in HD kwaliteit"...

Volgens mij heeft het aantal polygonen helemaal geen reet te maken met de resolutie waarin je het spel speelt. Als ik GT:HD of GT 5 op een SD tv speel hebben de wagens nog steeds dezelfde kwalitet.. Alleen is er niets HD aan.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_51611696
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:40 schreef BMH het volgende:

[..]

Het sublieme GT 5.. "Wagen in HD kwaliteit"...

Volgens mij heeft het aantal polygonen helemaal geen reet te maken met de resolutie waarin je het spel speelt. Als ik GT:HD of GT 5 op een SD tv speel hebben de wagens nog steeds dezelfde kwalitet.. Alleen is er niets HD aan.
Geloof me, autoliefhebbers zullen straks een enorm lange wortel krijgen als ze het spel in HD kwaliteit mogen bewonderen. Polyphony are gods you know.

En jij gaat mij vertellen dat het verschil straks niet zichtbaar is als je het spel speelt op zowel een SD tv als een HD tv? !! De wagens zien er toch echt wel een STUK gelikter uit hoor .
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:45:57 #131
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51611839
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Geloof me, autoliefhebbers zullen straks een enorm lange wortel krijgen als ze het spel in HD kwaliteit mogen bewonderen. Polyphony are gods you know.

En jij gaat mij vertellen dat het verschil straks niet zichtbaar is als je het spel speelt op zowel een SD tv als een HD tv? !! De wagens zien er toch echt wel een STUK gelikter uit hoor .
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat "wagens in HD kwaliteit" nergens op slaat . En zo nieuw is dat niet. Naar mijn weten kon je GT4 ook al in HD spelen.

Maar goed.. Het is HD.. HYPE HYPE.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_51611896
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat "wagens in HD kwaliteit" nergens op slaat . En zo nieuw is dat al niet. GT4 kon je namelijk ook al in HD spelen.
Ze hebben nu toch duidelijk aan de engine gesluiteld. En GT 4 kon je naar mijn weten maar op 420p alleen spelen.
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef BMH het volgende:

[..]

Maar goed.. Het is HD.. HYPE HYPE.
Monitors

  woensdag 18 juli 2007 @ 23:52:41 #133
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51612050
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ze hebben nu toch duidelijk aan de engine gesluiteld. En GT 4 kon je naar mijn weten maar op 420p alleen spelen.
[..]

Monitors

Je zit wel HD te hypen maar je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Je predikt hier HD als een pastoor in een kerk precies zoals het Vaticaan (lees: de elektronica bedrijven) het wil. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben helemaal voor het verhogen van resoluties in games.. Maar om HD nu als reden te gebruiken waarom een vervolg beter is dan het vorige deel.

Ow.. En de posts zijn niet naar jegens jou bedoelt trouwens
quote:
Gran Turismo 4 Playstation 2:
Picture format 1080i (HDTV)
480p (EDTV)
480i (SDTV)
OMG PS2 is HD. HYPE HYPE. Ownee wacht.... Nope.. Tis gewoon HD.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_51612168
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:45 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat "wagens in HD kwaliteit" nergens op slaat . En zo nieuw is dat niet. Naar mijn weten kon je GT4 ook al in HD spelen.

Maar goed.. Het is HD.. HYPE HYPE.
ik merk anders het verschil tussen 480p en 720p duidelijk op mijn hdtv met elke game tot nu toe
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:58:52 #135
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51612226
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:56 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ik merk anders het verschil tussen 480p en 720p duidelijk op mijn hdtv met elke game tot nu toe
Je begrijpt me niet. Cyberia zei "Wagens in HD kwaliteit". Maar HD heeft enkel te maken met de resolutie van het weergegeven signaal en niets met de "kwaliteit" van de models in het spel. Ja, het ziet er beter uit in HD.. Maar "wagens in HD kwaliteit" kan niet gebruikt worden.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_51612234
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_51612256
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:52 schreef BMH het volgende:

[..]

Je zit wel HD te hypen maar je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. Je predikt hier HD als een pastoor in een kerk precies zoals het Vaticaan (lees: de elektronica bedrijven) het wil. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben helemaal voor het verhogen van resoluties in games.. Maar om HD nu als reden te gebruiken waarom een vervolg beter is dan het vorige deel.

Ow.. En de posts zijn niet naar jegens jou bedoelt trouwens
[..]

OMG PS2 is HD. HYPE HYPE. Ownee wacht.... Nope.. Tis gewoon HD.
Waarom is het niet correct als ik zeg dat het nieuwe deel nu écht in HD kwaliteit te bewonderen zal zijn? De vorige delen die op de PS2 verschenen waren toch ook wel het beste wat de consoles te bieden had. Ik probeer met mijn statement gewoon maar even duidelijk te maken dat ik enorm naar uitkijk om het spel op HD in bewegend beeld te kunnen zien, simpelweg omdat de vorige delen ook prachtig waren op een SD tv. En nergens beweer ik dat GT 5 Prologue nu beter wordt dan het vorige deel. I'm just saying dat GT 5 nu alle ingrediënten grotendeels heeft om nu wel het beste te gaan bieden. Maar goed met jouw in discussie gaan haalt maar weinig uit .
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:02:36 #138
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51612341
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:00 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Waarom is het niet correct als ik zeg dat het nieuwe deel nu écht in HD kwaliteit te bewonderen zal zijn? De vorige delen die op de PS2 verschenen waren toch ook wel het beste wat de consoles te bieden had. Ik probeer met mijn statement gewoon maar even duidelijk te maken dat ik enorm naar uitkijk om het spel op HD in bewegend beeld te kunnen zien, simpelweg omdat de vorige delen ook prachtig waren op een SD tv. En nergens beweer ik dat GT 5 Prologue nu beter wordt dan het vorige deel. I'm just saying dat GT 5 nu alle ingrediënten grotendeels heeft om nu wel het beste te gaan bieden. Maar goed met jouw in discussie gaan haalt maar weinig uit .
Je veranderd nu wat je hebt gezegd. Zie mijn vorige post en ga aub akkoord.

Dit gaat nu al veel te lang door . Ik wou je enkel verbeteren en geen discussie starten over de voordelen van HD. nogmaals: ik ben helemaal voor HD. Maar ik kan niet tegen de HD hype.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:06:16 #139
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51612466
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je hebt GT HD welke al reeds is verschenen en je hebt dus het voorproefje op het sublieme GT 5, namelijk GT 5 Prologue. Veel tracks, wagens in HD kwaliteit, extra modes ÉN online play met 16 man online. En dat allemaal gratis.
er is toch nog helemaal niet bekend wat er in prologue komt?

en online play was met 8 personen van wat ik begreep
The line is a dot to you!
pi_51612588
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef ryangozer het volgende:
webmessenger voor ps3?
please help!
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_51612609
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:06 schreef kepler het volgende:

[..]

er is toch nog helemaal niet bekend wat er in prologue komt?

en online play was met 8 personen van wat ik begreep
quote:
Dankzij Famitsu leren we ook dat de game een multiplayer krijgt voor zestien spelers. Het spel lanceert in oktober in Japan. De Europese release staat ook voor 2007 gepland.
Er is niet exact wat er allemaal in GT 5 Prologue gaat komen nee, maar wat we wel weten is dat de inhoud groter zal zijn dan die van de GT HD demo(denk dus aan meer tracks, auto etc.). Zie GT 4 Prologue bijvoorbeeld.
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:12:00 #142
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_51612655
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef ryangozer het volgende:

[..]

please help!
nee , gaat niet
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_51612835
quote:
Kojima demos Metal Gear Solid 4
PlayStation event in Tokyo features first real-time demo of the eagerly awaited PlayStation 3 title.
By Hirohiko Niizumi, GameSpot
Posted Jul 17, 2007 5:20 pm PT

TOKYO--At Sony Computer Entertainment's PlayStation Premiere 2007 press conference in the massive Roppongi Hills complex today, most in attendance were expecting to see reruns of trailers shown at the E3 Media and Business Summit. So they were taken by surprise during Konami's presentation, when director Hideo Kojima gave the first-ever Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots gameplay demonstration.

The demo, which lasted a full 20 minutes, began in the same unnamed Middle Eastern locale as previous MGS4 game trailers. Snake started out on the second floor of a ruined building. Looking down, he saw tons of rubble from the remnants of buildings obliterated by warfare. The landscape was particularly detailed, with walls broken into various shapes and surrounding buildings uniquely damaged. When Snake zoomed in on the walls using a scope named Solid Eye (after the 3D glasses from Metal Gear Acid 2), they showed a high level of detail with little or no pixelation up close.

While previous installments in the MGS series had Snake infiltrating areas that were guarded by a single superpower or army, the situation is vastly different in MGS4. The demo shows two different factions--professional PMC (Private Military Company) mercenaries, and civilian guerrillas, who were losing because they were less experienced. The demo started out quietly, with both sides just patrolling. By the end, though, there were explosions all over the place.

During the demo, Kojima had Snake side with the civilian army to help take out the PMC soldiers. Given that the PMC soldiers were wearing beige camouflage, it was difficult to spot them in the sandy fields and grayish walls. Kojima had Snake switch to thermal goggles to detect them, and then return to the normal scope to zoom in.

Hopping down the building from where Snake started, the aged soldier approached a set of familiar bronze statues last seen in the Tokyo Game Show trailer. Here, Kojima went to the menu screen and selected the active camouflage option, where players can access disguises for Snake's face and body. Snake normally wears an all-purpose "Octo-Cam" camouflage suit, which lets him blend into his surroundings. However, apparently there are other selectable camouflage patterns in the game, one of which is called the "Statue-Cam." Kojima selected the Statue-Cam and an appropriate face mask, and--voila!--Snake's camouflage suit displayed a bronze finish. The PMC soldiers then walked by, mistaking the grizzled commando for a statue.

Kojima then showed off how the Octo-Cam camouflage will help Snake blend into his surroundings--semiautomatically. Whenever Snake performs an action, like hugging a wall or hitting the floor, the suit automatically changes its pattern to match that of the surface Snake is touching. Kojima demonstrated this action by having Snake evade a PMC soldier by lying in wait on the ground and blending in with the tiles of a nearby building. Snake then stood up and dashed to the shadows by a wall, waiting for the soldier to walk past. Then, he took the soldier from behind by using close-quarter combat, which made the soldier drop his gun--a new element in MGS4. Snake finally wrestled the soldier down, choking him until he was knocked out.

Kojima revealed that Snake can take his enemy's weapons in MGS4, and CQC isn't the only way to get them--holdups can also be effective. When Snake put a gun against an unaware soldier, the grunt raised both of his hands in the air, dropping his weapon to the ground and shivering. The holdup in MGS4 looks a lot more realistic than in the previous games. While keeping his gun pointed at the enemy, Snake used his other hand to frisk for items all over the soldier's body. He also seems to have gained a new move that involves delivering a death grip to an enemy's crotch, rendering that person unconscious in an instant.

After taking out two soldiers (one through CQC and the other by holdup and grabbing his nether regions), Snake spotted a huge hole in the wall that was big enough for him to fit though. However, he then noticed PMC soldiers in other abandoned buildings that could easily spot Snake and shoot him down. Kojima had Snake switch to his Mosin Nagant stun rifle to take them out. This was done by way of the same sniper view the rifle had in Metal Gear Solid 3: Snake Eater.

Snake then made his way down the building onto the ground and took out another PMC soldier, this time using a stun knife that can discharge electricity. Kojima showed how the knife can be used to just zap the enemy and knock them unconscious, though it can also be used for fatal slashing as well.

Seeing that yet another PMC soldier was nearby, Kojima showed off Snake's new prop--the oil barrel. The oil barrel in MGS4 has as much a camouflage effect as the series' traditional cardboard box, except it's a bit more resistant to bullet shots because it's made of metal. Unfortunately, it didn't seem as stealthy, because we heard Snake's knees banging into it as he walked. Kojima showed that the barrel could also be an effective weapon when Snake rolls on the ground inside it, attacking any soldiers in his path. Naturally, though, Snake was dizzy once he got back up, and we saw him throwing up.

Kojima went on to confirm that gamers would be able to play through the whole game in a first-person view, and showed how the Sixaxis' motion-sensing can be used to duck and peek around corners.

Snake then went into a nearby building and talked to his friend Otacon via his Metal Gear MKII robot, re-creating part of the first MGS4 trailer. Eventually a battle between PMC and guerrilla forces erupted outdoors. The PMC soldiers were obviously getting the upper hand, as they had more firepower and cutting-edge technology on their side, including flying biomechanical creatures that would drop bombs.

To help fight off one of the PMC soldiers, Kojima showed Snake's new best friend, the Metal Gear MKII. By selecting MKII from the item inventory, the player can take control of it and move around in either first- or third-person view. (Snake is seen crouching on the ground with his hands on the MKII's remote controller--which is an exact replica of a Sixaxis gamepad.) And while the stealthy MKII may seem small and harmless, it can knock out enemies with a powerful knock of electricity.

Turning back to Snake, Kojima showed that the protagonist can throw grenades backward like in the previous trailer. The grenade's trajectory is shown onscreen, Gears of War-style, as Snake is preparing to throw his grenade.

As the demo neared its end, Kojima showed off some more weapons that can be used in Guns of the Patriots. He used an RPG-7 to explode a tank, an AK-102 rifle to shoot some enemies on the roof, and a P90 to take out remaining soldiers on the ground.

Kojima pointed out that while he had been attacking PMC soldiers and helping out the civilian guerrillas in the demo, it's really up to the player to decide which side to be on--or to not side with either of them.

Overall, Guns of the Patriots defaults to the same kind of third-person view as previous MGS installments. The basic interface has been kept intact as well, with the item itinerary on the bottom left side of the screen and the weapons itinerary on the bottom right.

One addition to the heads-up display that wasn't in previous installments was a semitransparent, illustrated icon on the bottom of the screen that appeared whenever Snake was near an object that he could interact with, such as a wall, an unconscious enemy, or a ledge. Another such object was a dumpster in an alley, which Snake hid in until enemy soldiers cleared out. But since it's full of garbage, Kojima noted that Snake would start to smell if he stayed inside the dumpster too long, making himself more obvious to enemies. As he came out of hiding, Snake was surrounded by a swarm of buzzing flies, though shaking the Sixaxis controller seemed to swat them away.
Ik wil die game ZÓ graag spelen .
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:21:16 #144
34586 kepler
No bounce, no play
pi_51612922
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]


[..]

Er is niet exact wat er allemaal in GT 5 Prologue gaat komen nee, maar wat we wel weten is dat de inhoud groter zal zijn dan die van de GT HD demo(denk dus aan meer tracks, auto etc.). Zie GT 4 Prologue bijvoorbeeld.
ah dat van die 16 spelers wist ik nog niet

Maar ik moet nog zien hoe groot die gaat worden en of het wel echt gratis is, zeker als je voor GT4 prologue 40 euro moest betalen en veel mensen dat nog deden ook
The line is a dot to you!
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:22:18 #145
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_51612957
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:21 schreef kepler het volgende:

[..]

ah dat van die 16 spelers wist ik nog niet

Maar ik moet nog zien hoe groot die gaat worden en of het wel echt gratis is, zeker als je voor GT4 prologue 40 euro moest betalen en veel mensen dat nog deden ook
Ik heb op launchdag bij Nedgame mensen die gingen betalen voor die demo staan uitlachen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_51613016
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:22 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb op launchdag bij Nedgame mensen die gingen betalen voor die demo staan uitlachen.
  Redactie Games donderdag 19 juli 2007 @ 01:20:15 #148
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51614143
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Laatste herinnering MotorStorm Toernooi

Wessiej doe eens mee .
Moet even kijken of dat kan, wat ik tot nu toe heb gezien kan ik alleen in 2 japanse servers komen
Of zou ik wel vrienden kunnen joinen?
.....Kennedy
pi_51614211
.
  Redactie Games donderdag 19 juli 2007 @ 01:38:56 #150
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_51614448
Kutzooi, haal ik na 5x proberen een motorstorm race, loopt dat ding vast.
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')