geile shitquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:16 schreef Cyberia18 het volgende:
High-def shots baby.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Awesome.
Geen idee eigenlijk, ik had een account aangemaakt en adresgegevens e.d. ingevuld een maand of 2/3 geleden. Kregen ineens een pakketje thuisgestuurd.. maar we hadden niets besteld, nou bleek het dat dus te zijnquote:
Het is akelig stil omtrent Getaway 3 ja, maar verwacht op de TGS (september) of wellicht tijdens de Games Covention al volgende maand de eerste beelden. Ze nemen alle tijd voor het spel merk ik wel, maar ja des te beter natuurlijk (de vorige delen zogen bigtime). Misschien hebben we straks te maken met MEGATON!!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef Dibble het volgende:
Nog iets bekend van Getaway 3 voor de ps3 dan? vorig e3 werd daar trailer van gerealsed sindsdien ook niks meer gehoord![]()
Verkorten van de laadtijden met zo'n 5-6 seconden. Next Gen FTW dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef RAM_ het volgende:
Wat is eigenlijk functie als je Ninja Gaiden installeerd?
Net zo stil als om eight daysquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is akelig stil omtrent Getaway 3 ja, maar verwacht op de TGS (september) of wellicht tijdens de Games Covention al volgende maand de eerste beelden. Ze nemen alle tijd voor het spel merk ik wel, maar ja des te beter natuurlijk (de vorige delen zogen bigtime). Misschien hebben we straks te maken met MEGATON!!!!![]()
Ik denk dat ze die nog wel even geheim houden voorlopig. Er is momenteel al genoeg om naar vooruit te kijken lijkt mequote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is akelig stil omtrent Getaway 3 ja, maar verwacht op de TGS (september) of wellicht tijdens de Games Covention al volgende maand de eerste beelden. Ze nemen alle tijd voor het spel merk ik wel, maar ja des te beter natuurlijk (de vorige delen zogen bigtime). Misschien hebben we straks te maken met MEGATON!!!!![]()
quote:
Dus ja. Hij kost echt 489 euro bij de gameshop in Enschedequote:BMH zegt:
Hoe duur is de PS3 bij gameshop?
-knip- zegt:
489
Yep. Gewoon de 60GB versie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Euh die emoticon was niet bestemd voor je opmerking wat de PS3 prijs betreft maar goed....489 euro dus incl. 1 controller?
NIet lullen dan, kopen die handel.. vandaag nog!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Oké. Ik ga dan liever voor de starter pack incl. Resistance, Motorstorm & een extra controller.
Zou ik kunnen doen ja, maar laten we toch maar eerst voor een HD tv gaan om straks titels als Mass Effect in HD kwaliteit te kunnen spelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
NIet lullen dan, kopen die handel.. vandaag nog!!
Ben benieuwd...quote:Reeves: 'Grote PS3 aankondigingen op GC Leipzig'
SCEE president en CEO David Reeves liet in een interview met MCV weten een aantal grote aankondigingen te doen op de Games Convention in Leizpig. Europa's grootste gamebeurs wordt gehouden van 23 t/m 26 september.
“We prefer to make our big statements in Leipzig, it suits us much better. Yes it has been a bit of a slow summer, but we feel that we have kept the momentum going. There will be absolute fireworks at peak, that I can promise you. We will be doing things no-one has seen yet for both PS3 and PSP.”
MCV denkt te weten wat deze grote aankondigingen zullen zijn. Hoewel Sony nog geen plannen heeft bekend gemaakt, verwacht MCV dat de PAL gebieden deze kerst de video-on-demand service en Freeview TV features krijgen. Tevens zou er een mogelijkheid zijn dat in de september de prijs van de PlayStation 3 in Europa wordt verlaagd.
Zit nog steeds op dat luchtschip.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit pas in level 4
moeilijk kut spel![]()
![]()
nee daar ben ik al voorbijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:26 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Zit nog steeds op dat luchtschip.![]()
Echt al een tijdje niet gespeeld, drukker geweest met RB6V. Maar hij komt nog wel aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |