abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53628698
Met het verschil dat in Italie bewezen is dat de grote clubs bevoordeeld zijn/gefraudeert hebben.
pi_53629132

Leeg (ander) stadion doet Napoli duidelijk geen goed

Statistieken toch redelijk in het voordeel van Napoli, op de goals na

En verder zal Blasi de match tegen Inter missen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53636356
Hier nog even de wedstrijd van zondag tegen Genoa.
Het blijft een triest gezicht zo'n leeg stadion.
Wordt tijd dat de bond eens normaal gaat doen tegen Napoli.
Krijg een beetje het idee dat niet iedereen blij is met de terugkeer in de serie A.

http://www.youtube.com/watch?v=RPcnRuaWHEs
pi_53665148
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:12 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zoals gezegd, ben een n00b mbt Italiaans voetbal dus kan er niet over oordelen maar ik krijg het "zij zijn groot en ik ben klein"gevoel als ik het hier allemaal lees.
Ach, Napoli - Livorno en iemand wordt geraakt door een flesje (Mag je bij je hebben, wordt zelfs verkocht in het stadion) en Napoli mag 1 match in leeg stadion en 1 uitwedstrijd zonder fans doen.
Kost je zo een kleine miljoen aan ticketverkoop plus je 12e man.

En bij Inter en Juve raken Stewards gewond door zware stukken vuurwerk (mag je niet bij je hebben) en de clubs komen eraf met een boete in de order van 20.000 Euro.

Hoezo Calimero dan, dat is toch gewoon te belachelijk voor woorden als je die sacties even naast elkaar legt?
pi_53690022
31 Oktober is er weer een midweekse ronde in de Serie A en het lijkt nu al vrijwel zeker dat Fiorentina - Napoli naar de middag (daglicht) geschoven gaat worden
pi_53851259
Reja is vandaag jarig, 62 jaar en Roma - Napoli wordt waarschijnlijk alleen toegankelijk voor Roma seizoenkaarthouders, maar het belangrijkste nieuws van de dag was toch dit:
quote:
Manette per 5 ultrą azzurri

10 ottobre 2007 - Il Napoli ha ripreso gli allenamenti al centro sportivo di Castelvolturno con la notizia choc dell'arresto di 5 ultrą azzurri. Pesanti le accuse: estorsione ai danni della societą. Per alcuni degli arrestati anche l'accusa di associazione per delinquere. Nessun commento da parte del club. Aurelio De Laurentiis č intervenuto sulla vicenda: "Non sono informato dei fatti, ma sono vicino alla magistratura napoletana - ha detto il presidente azzurro -. Sia chiaro, perņ, che il 99 percento dei tifosi napoletani sono persone perbene". Poi, una battuta su Reja, che oggi festeggia 62 anni: "Gli ho regalato un computer portatile. Nessun problema tra noi". Ad Aurelio De Laurentiis oggi sarą conferita la cittadinanza onoraria di Castelvolturno.
Het uitgebreide stuk van het hoe en waarom staat hier: http://www.tuttonapoli.net/index.php?action=read&idnotizia=23056
Maar in het kort: De politie heeft 5 Ultra's van Napoli gearresteerd wegens het berokkenen van schade aan de club en ook lidmaatschap/aansturing van een criminele organisatie.
Er zitten dan ook 2 kopstukken tussen de arrestanten: Alberto Mattera en Vincenzo Busiello.

Ze zijn aangehouden wegens het opzettenlijk en vooraf gepland verstoren van Napoli - Frosinone middels vuurwerkbommen, een wedstrijd welke tijdelijk werd onderbroken en Napoli een wedstrijd buiten eigen stadion en zonder publiek opleverde.
pi_53871929
quote:
Roma - Napoli senza tifosi azzurri
La partita si giocherą sabato 20 ottobre alle ore 18

Roma-Napoli č stata anticipata a sabato 20 ottobre alle ore 18 per motivi di ordine pubblico. La curva destinata ai tifosi del Napoli resterą chiusa, lo ha deciso l'Osservatorio del Viminale
  donderdag 11 oktober 2007 @ 21:41:45 #158
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_53872244
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef DIGGER het volgende:

[..]
Proost!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_53927560
Busiello is toch ook de man die door SMOOK zo uitvoerig werd beschreven ? Is de jacht op de Napoli supporters volledig geopend of iets dergelijks? Ook nog leuk nieuws:

Broer Cannavaro krijgt eerste oproep Italiė
14/10/2007 16:20

De Italiaanse bondscoach Roberto Donadoni heeft voor de vriendschappelijk interland tegen Zuid-Afrika al zijn sterspelers vrijaf gegeven. In de selectie is daardoor plaats voor veel onbekende namen, onder wie Paolo Cannavaro.

De verdediger van Napoli heeft enkel een bekende achternaam. Zijn broer Fabio Cannavaro is 111-voudig Italiaans international en speler van Real Madrid. De 34-jarige verdediger hield afgelopen zomer als aanvoerder al eerste de veroverde wereldbeker in de hoogte.

Paolo Cannavaro geniet voornamelijk bekendheid in Italiė. Hij speelde jarenlang voor Parma is nu bezig aan zijn tweede seizoen bij Napoli. De 26-jarige verdediger werd nooit eerder opgeroepen voor het nationale elftal. Net als veel andere grote namen ontbreekt broer Fabio in de selectie voor het duel met Zuid-Afrika.

Zou Lavezzi ook niet interessant zijn voor het nationaal elftal ?
  zondag 14 oktober 2007 @ 17:07:13 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53927638
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 17:03 schreef o9_Franky het volgende:
Busiello is toch ook de man die door SMOOK zo uitvoerig werd beschreven ?
Klopt.

Geweldig leuk boek om te lezen trouwens. Had 't bewaard voor m'n vakantie, en 't was vrijwel direct uit Al moet ik zeggen dat de stukken na de voetbalverhalen wisselend van kwaliteit waren. Een aantal stukken werden naar mijn idee iets te ambitieus geschreven.

Maar al met al zeker een aanrader, en heel erg jammer dat het eigenlijk maar zo'n dun boekje is.
pi_53927948
Ja, heb het boek ook tijdens mijn vakantie gelezen, hoewel ik een groot deel van de verhalen al kon. Het zwerft nu langs vrienden die ook wel nieuwsgierig zijn waarom ik Napoli volg.
pi_53932446
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 17:03 schreef o9_Franky het volgende:
Busiello is toch ook de man die door SMOOK zo uitvoerig werd beschreven ? Is de jacht op de Napoli supporters volledig geopend of iets dergelijks? Ook nog leuk nieuws:

Broer Cannavaro krijgt eerste oproep Italiė
14/10/2007 16:20

De Italiaanse bondscoach Roberto Donadoni heeft voor de vriendschappelijk interland tegen Zuid-Afrika al zijn sterspelers vrijaf gegeven. In de selectie is daardoor plaats voor veel onbekende namen, onder wie Paolo Cannavaro.

De verdediger van Napoli heeft enkel een bekende achternaam. Zijn broer Fabio Cannavaro is 111-voudig Italiaans international en speler van Real Madrid. De 34-jarige verdediger hield afgelopen zomer als aanvoerder al eerste de veroverde wereldbeker in de hoogte.

Paolo Cannavaro geniet voornamelijk bekendheid in Italiė. Hij speelde jarenlang voor Parma is nu bezig aan zijn tweede seizoen bij Napoli. De 26-jarige verdediger werd nooit eerder opgeroepen voor het nationale elftal. Net als veel andere grote namen ontbreekt broer Fabio in de selectie voor het duel met Zuid-Afrika.

Zou Lavezzi ook niet interessant zijn voor het nationaal elftal ?
Lavezzi is een Argentijn, en al international.

Verder is Hamsyk international (scoorde gisteren nog voor Slowakije) en Garics ook.
Gargano ook nog, voor Uruguay, maar die zat gisteren op de bank.

Had trouwens eerder een oproep voor Domizzi verwacht dan voor Cannavaro, als ik naar m'n eigen visie op de kwaliteiten van de 2 afga.

En Busiello (en de andere 4) zijn dus aangehouden ivm criminele organisatie/afpersing/geweld etc.
Ze zouden gratis tickets krijgen van de club in ruil voor support, maar zich verder gedeisd houden. Ze kregen kennelijk iets te veel bravoure en meenden nog wel meer te kunnen eisen, in ruil voor het zich koest houden. Toen ze dat niet kregen, dreigden ze met het laten staken van een match. Dat was dus de match tegen Frosinone, welke ivm vooral vuurwerk werd gestaakt, tijdelijk, maar na afloop bestraft werd met een wedstrijd buiten eigen huis zonder fans (Napoli - Mantova in een leeg stadion van Perugia).
Het gaat trouwens om 2 fanatieke supportersgroepen, Utras 72 (Curva B) en Blue Tiger (Distinti - oftewel de lange zijde).

Een deel is blij met de aanpak, een deel niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door DIGGER op 14-10-2007 20:54:05 ]
pi_53954284
Misschien heeft Cannavaro toch iets van zijn naam mee..

Ik had zelf al het idee Dat Lavezzi Argentijns was, wat ik me kon herrineren wat ik er aan het begin van het seizoen over hoorde. Echter toen ik het op Vi zocht stond er dat zijn nationaliteit Italiaans is. Heeft hij een dubbele, of is het gewoon fout op VI .. ?
pi_53954581
Fout op VI, tis een Argentijn en hij heeft geen dubbele nationaliteit (ben ik 99.9% zeker van).

Hij is wel eerder in Italie geweest, bij Genoa wat hem meteen weer uitleende. Toen Genoa promotie won, werden ze ivm omkoping teruggezet dus kon het feest ivm financien etc. niet doorgaan.

Maar Napoli heeft nu dus 4 actieve internationals (waarvan 3 dus nieuwe aankopen zijn):

- Lavezzi
- Hamsyk
- Garics
- Gargano

En wellicht debuteert Cannavaro dus woensdag.
pi_53987978
pi_54038509
Godzamme:
quote:
A rischio anche la trasferta di Firenze
Ai tifosi del Napoli potrebbe essere vietata anche la partita contro la Fiorentina

Il tifo napoletano sta diventando un "caso" ormai increscioso. Dopo le porte chiuse con il Genoa, i divieti per S.Siro e per la partita di domani all'Olimpico, sembrerebbe che l'Osservatorio abbia ormai puntato il dito contro i tifosi azzurri. Si prevede infatti il divieto anche per la prossima trasferta del Napoli contro la Fiorentina, in programma il prossimo 31 ottobre.Ormai quella dei vari Prefetti č diventata una prassi preventiva: vietare le trasferte ai tifosi napoletani senza nemmeno avere elementi oggettivi per i quali elevare il rischio-gara a livello 4, e quindi, chiudere il settore ospiti.
Het begint ondertussen inmiddels gewoon op competitievervalsing te lijken, gewoon op voorhand maar overal Napoli fans weren. Want aanleiding is er verder totaal niet.
pi_54055182
Die Lavezzi zal ook wel snel weg zijn alsie zo doorgaat.
pi_54055258
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:09 schreef DIGGER het volgende:
Fout op VI, tis een Argentijn en hij heeft geen dubbele nationaliteit (ben ik 99.9% zeker van).
Volgens mij heeft hij wel ook een italiaans paspoort.
pi_54086873
Napoli - Juve zaterdagavond is uitverkocht.

En als er iemand dit seizoen echt gewledig gegroeid is, is het Hamsyk wel. pas 20 en in de zomer van Brescia gehaald en nu al zo'm impact hebben.

Hopelijk blijven dit soort Key-spelers nog lang in het Azuurblauw spelen.
pi_54212131
3-1

2 onterechte penaltys

[ Bericht 45% gewijzigd door TerroRobbie op 27-10-2007 23:50:18 ]
pi_54218197
Al beelden?
pi_54218604
Die tweede penalty

Die scheids wilde duidelijk maken dat hij niet door Juve was omgekocht zeker.
pi_54218649
Nou die eerste mag er anders ook wezen. Wat een slechte schwalbes zeg

Scheids wilde na de wedstrijd zeker nog op stap in Napels
pi_54223499
Juve stuurde 2800 van de 4000 kaarten ongebruikt terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')