Hé Miesyquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:23 schreef miesy het volgende:
da's waar, haar kinderen lijken niet zo haatdragend en meer vergevingsgezind als hun moeder..
Hey sweetgirly!![]()
Kinderen hebben nou eenmaal liefde, aandacht en verzorging nodig. Als je dat niet kan/wil geven, is je goed recht, maar begin er dan niet aan. Is toch logisch? Waarom zou je ze anders willen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:31 schreef sweetgirly het volgende:
Dus kinderen nemen, betekent dat je niet meer mag doen wat je wilt, tot op zekere hoogte.![]()
Dát vind ik dus zo'n onzin !
Kinderen zijn een aanvulling hoor, geen soort waardoor je gelijk huissloof etc wordt of moet worden. Hetzelfde geldt overigens voor mannen, ook een aanvulling. Is mijn mening ergens.
Nataaasia Blank: ik wil er twee want dat staat zo leuk op de achterbank van mijn toeareg, Wat een geseik dat ik net een slecht rotkind heb seg. dat tie de hele tijd in dat siekenhuis moet. Dan heb ik nog niks op de achterbank. En ik ben dr belasert dat ik er nog een mijn kut uitscheit. Ik eis gewoon fan got dat ie mijn djaairo terug neemt. niet goed geld terug. want weet je wel hoe fokking swaar dat is. op besoek gaan in een siekenhuis en dan met die vuile kankerverpleegsterkutten te moeten. nou ik kan dr niet mee. optiefen, ik ben dr belasert. ik ga toch niet de hele tijd in dat kankersiekenhuis sitten? Dan heb ik nog niks aan me toeareg. met maar 1 kind. Nou dan kan die ook oppleuren!quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:45 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Kinderen hebben nou eenmaal liefde, aandacht en verzorging nodig. Als je dat niet kan/wil geven, is je goed recht, maar begin er dan niet aan. Is toch logisch? Waarom zou je ze anders willen?
Omdat het zo leuk staat op familiefoto's ofzo?
Kinderen krijg je, die neem je niet ten eerste.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:31 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Dus kinderen nemen, betekent dat je niet meer mag doen wat je wilt, tot op zekere hoogte.![]()
Dát vind ik dus zo'n onzin !
Kinderen zijn een aanvulling hoor, geen soort waardoor je gelijk huissloof etc wordt of moet worden. Hetzelfde geldt overigens voor mannen, ook een aanvulling. Is mijn mening ergens.
Jij kan niet lezen. Ik scheer niemand over één kam, ik constateer slechts dat de lijst mensen bevat met hele enge opvattingen en motieven om te tekenen. Vandaar het advies om de motivaties mee te sturen naar Tien, weten ze een beetje wat ze eraan hebben.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Marelle het volgende:
[..]
Je bent nu alle Fokkers over één kam aan het scheren, wil je mij, en ik denk velen met mij, buiten jouw aantijgingen laten please!! Ik heb mijn 'handtekening' gezet omdat ik 'mevr. Blank' een zeer agressieve, schreeuwende vrouw vind. Een vrouw die o.a. zeer ernstig geweld niet schuwt!! Deze vrouw heeft twee kindjes thuis zitten die er naar smachten hun mama weer thuis te hebben, maar mama gaat voor neptieten en nog meer onzinnige verbouwingen aan haar lijf. Eveneens heeft deze vrouw, m.n. door haar kindjes, een voorbeeld functie die bij haar helaas ver te zoeken isMij gaat het dus niet om afkomst etc. etc. Dat er users zijn die het nodig vinden om te discrimineren, schelden etc. is diep triest, daar wil ik dus absoluut niet mee vergeleken worden, DUIDELIJK???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Speciaal voor Marelle nog even een quote van iemand die het gloeiend met je eens is. De bokito kloon heeft nog niet getekend? Omissie voor de mooie lijst.quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:20 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Skinkie ondertekent ook, en amen wat hier boven staat. Ze is een profiteur en kent net als veel van haar soort genoten geen enkele normen en waarden.
Mag mijn naam er weer af en tevens de opmerking 'namens Fok'. Ik ben net zoveel Fok als Ashrak en ik zou niet dood gevonden willen worden op zo'n lijstje of er mee geassocieerd willen worden. Geldt waarschijnlijk voor nog duizenden andere geregistreerden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:44 schreef Ashrak het volgende:
Namens FOK:
1.Ashrak
184. voyeur
De actie heeft 24 uur gelopen en het verzamelen van handtekeningen is gestopt.
Er is mij maandagnacht uitdrukkelijk toegezegd dat de lijsten nauwkeurig worden nagekeken alvorens deze worden verzonden:quote:
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:20 schreef voyeur het volgende:
Dat ze jou nog niet tot mod benoemd hebben is me een raadsel. Misschien kun je beginnen als hoofd Fok petities. Fantastisch werk verricht je.
Wordt dit topic ook gebundeld bij meer dan 22.500 reacties trouwens?
Zou je denken Peter? Toen wij indertijd met zestig man een brief aan CBS schreven dat Sue Ellen echt JR niet doodgeschoten had, hebben ze dat mooi aangepast hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Ik denk ook niet dat de bewoners hier iets van zullen horen.
En al helemaal niet dat de DGK redactie hier iets mee gaat doen.
Eigenaardig, dat ze Dallas gaan aanpassen naar aanleiding van een brief aan het Centraal Bureau voor de Statistiek.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:31 schreef voyeur het volgende:
[..]
Zou je denken Peter? Toen wij indertijd met zestig man een brief aan CBS schreven dat Sue Ellen echt JR niet doodgeschoten had, hebben ze dat mooi aangepast hoor.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenaardig, dat ze Dallas gaan aanpassen naar aanleiding van een brief aan het Centraal Bureau voor de Statistiek.
dag moeder, hoe gaat het met U? dat dan 1 minuut aan de telefoon krijgen om de paar maanden.... en dan wil je moeder gauw een ander spreken. Als je langskomt huurt ze een clown in de hoop dat Wilgo wil wippen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef sweetgirly het volgende:
Wat ik overigens ook nog dacht, is dat Natasia haar kinderen en haar familie haar behoorlijk (blijven) steunen, de kids zijn gek op haar, zie je duidelijk overal in terug. En de kijkers en bewoners lijken er soms meer problemen mee te hebben dan de kinderen zelf. Dat terwijl als je bijv. een Lieke neemt, de ouders hun ogen uit hun kop schamen voor hun dochter. En het niet zo fijn vinden, ondanks dat het meevalt/meeviel misschien voor anderen, blijven je ouders. Nee, dan hoor ik die kids nog niet zo mopperen of schamen over hun mama Natasia. Tuurlijk huilen ze, maar dat doen kinderen altijd, en worden ze soms sterk van.
Beter een moeder die doet wat ze wilt en zich niet laat kennen daarin, dan een moeder die doet alsof ze het wilt en ondertussen ongelukkig thuis zit. En altijd handig zo'n kickboxende moeder. Ja toch ?!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |