abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51602805
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:23 schreef miesy het volgende:

da's waar, haar kinderen lijken niet zo haatdragend en meer vergevingsgezind als hun moeder..

Hey sweetgirly!
Hé Miesy

Tja, dan hadden die anderen bewoners maar niet in de Gouden Kooi moeten gaan zitten

Maar ik ben weg, sjit, ciao ciao!!
  woensdag 18 juli 2007 @ 19:36:34 #152
130524 Sonique
occasional streamer
pi_51602927
Mijn ontertekening heb je. Niet omdat ik Natasia niet echt mag, maar regels zijn regels: Natatsia had al een waarschuwing gehad, en een toekomstige waarschuwing zou een verwijdering uit het huis betekenen zonder teruggave van het inleggeld. Dit alles werld gezegt door DGK zelf na de trap van Natasia tegen Jaap.

ze MOET dus gewoon weg, klaar.

Als ze niet weg moet gaan, betekend het datde winnaar van DGK al vast staat, iig dat het verloop van DGK gemaniplueerd wordt en dus ook de finale...
  woensdag 18 juli 2007 @ 20:11:50 #153
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_51604172
Starlie meld zich!
pi_51605360
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:31 schreef sweetgirly het volgende:
Dus kinderen nemen, betekent dat je niet meer mag doen wat je wilt, tot op zekere hoogte.
Dát vind ik dus zo'n onzin !

Kinderen zijn een aanvulling hoor, geen soort waardoor je gelijk huissloof etc wordt of moet worden. Hetzelfde geldt overigens voor mannen, ook een aanvulling. Is mijn mening ergens.
Kinderen hebben nou eenmaal liefde, aandacht en verzorging nodig. Als je dat niet kan/wil geven, is je goed recht, maar begin er dan niet aan. Is toch logisch? Waarom zou je ze anders willen?
Omdat het zo leuk staat op familiefoto's ofzo?
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:10:23 #155
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_51606161
bunnyma
eurobilltracker.com
pi_51606396
ikke ook
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51606838
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 20:45 schreef Mikaro het volgende:

[..]

Kinderen hebben nou eenmaal liefde, aandacht en verzorging nodig. Als je dat niet kan/wil geven, is je goed recht, maar begin er dan niet aan. Is toch logisch? Waarom zou je ze anders willen?
Omdat het zo leuk staat op familiefoto's ofzo?
Nataaasia Blank: ik wil er twee want dat staat zo leuk op de achterbank van mijn toeareg, Wat een geseik dat ik net een slecht rotkind heb seg. dat tie de hele tijd in dat siekenhuis moet. Dan heb ik nog niks op de achterbank. En ik ben dr belasert dat ik er nog een mijn kut uitscheit. Ik eis gewoon fan got dat ie mijn djaairo terug neemt. niet goed geld terug. want weet je wel hoe fokking swaar dat is. op besoek gaan in een siekenhuis en dan met die vuile kankerverpleegsterkutten te moeten. nou ik kan dr niet mee. optiefen, ik ben dr belasert. ik ga toch niet de hele tijd in dat kankersiekenhuis sitten? Dan heb ik nog niks aan me toeareg. met maar 1 kind. Nou dan kan die ook oppleuren!
pi_51607321
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 19:31 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dus kinderen nemen, betekent dat je niet meer mag doen wat je wilt, tot op zekere hoogte.
Dát vind ik dus zo'n onzin !

Kinderen zijn een aanvulling hoor, geen soort waardoor je gelijk huissloof etc wordt of moet worden. Hetzelfde geldt overigens voor mannen, ook een aanvulling. Is mijn mening ergens.
Kinderen krijg je, die neem je niet ten eerste.

Inderdaad tot op zekere hoogte. Je hoeft geen huissloof te worden maar de meeste moeders missen hun kinderen heel erg na een paar dagen en zouden nooit in DGK stappen alleen voor egoistische motieven. (uiterlijkheden)

maar goed. Heb geen zin om deze discussie van bijna 1 jaar oud weer verder te voeren.
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:49:56 #159
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51609741
Het is wel een kloonlijstje geworden
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:39:56 #160
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51611619
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:43 schreef Marelle het volgende:

[..]

Je bent nu alle Fokkers over één kam aan het scheren, wil je mij, en ik denk velen met mij, buiten jouw aantijgingen laten please!! Ik heb mijn 'handtekening' gezet omdat ik 'mevr. Blank' een zeer agressieve, schreeuwende vrouw vind. Een vrouw die o.a. zeer ernstig geweld niet schuwt!! Deze vrouw heeft twee kindjes thuis zitten die er naar smachten hun mama weer thuis te hebben, maar mama gaat voor neptieten en nog meer onzinnige verbouwingen aan haar lijf. Eveneens heeft deze vrouw, m.n. door haar kindjes, een voorbeeld functie die bij haar helaas ver te zoeken is Mij gaat het dus niet om afkomst etc. etc. Dat er users zijn die het nodig vinden om te discrimineren, schelden etc. is diep triest, daar wil ik dus absoluut niet mee vergeleken worden, DUIDELIJK???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij kan niet lezen. Ik scheer niemand over één kam, ik constateer slechts dat de lijst mensen bevat met hele enge opvattingen en motieven om te tekenen. Vandaar het advies om de motivaties mee te sturen naar Tien, weten ze een beetje wat ze eraan hebben.

En dat moeders een voorbeeldfunctie hebben is nonsens. Dan hebben vaders die ook, ergo het overgrote deel van volwassen Nederland. Dat is niet echt wat je een voorbeeld noemt; dat is de regel.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:41:31 #161
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51611679
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 13:20 schreef Skinkie het volgende:

[..]

Skinkie ondertekent ook, en amen wat hier boven staat. Ze is een profiteur en kent net als veel van haar soort genoten geen enkele normen en waarden.
Speciaal voor Marelle nog even een quote van iemand die het gloeiend met je eens is. De bokito kloon heeft nog niet getekend? Omissie voor de mooie lijst.
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:47:33 #162
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51611897
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 01:44 schreef Ashrak het volgende:
Namens FOK:
1.Ashrak

184. voyeur

De actie heeft 24 uur gelopen en het verzamelen van handtekeningen is gestopt.
Mag mijn naam er weer af en tevens de opmerking 'namens Fok'. Ik ben net zoveel Fok als Ashrak en ik zou niet dood gevonden willen worden op zo'n lijstje of er mee geassocieerd willen worden. Geldt waarschijnlijk voor nog duizenden andere geregistreerden.

Doe dan iets als 'namens Huub fans' of 'Natasja haters', 'relklonen' of whatever de gezamenlijke noemer is.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 00:04:12 #163
128220 Peter6000
pi_51612399
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:49 schreef Prospera het volgende:
Het is wel een kloonlijstje geworden
Er is mij maandagnacht uitdrukkelijk toegezegd dat de lijsten nauwkeurig worden nagekeken alvorens deze worden verzonden:

-- dubbele namen van domme users die hun naam op meerdere fora plaatsten, gaan eraf
-- ook klonen zullen verwijderd worden
-- users met minder dan 1000 posts zullen verwijderd worden ivm kloongevaar
-- users met discriminerende of andersinds storende namen worden verwijderd
-- om een zekerheidsmarge in te bouwen zal 5 procent van de gecorrigeerde lijst worden verwijderd.

De eindlijst die dan ontstaat, gaat worden opgestuurd.
Het merendeel van de huidige deelnemers, zullen dus niet op de eindlijst verschijnen.
  donderdag 19 juli 2007 @ 00:20:48 #164
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51612901
Dat ze jou nog niet tot mod benoemd hebben is me een raadsel. Misschien kun je beginnen als hoofd Fok petities. Fantastisch werk verricht je.

Wordt dit topic ook gebundeld bij meer dan 22.500 reacties trouwens?
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 00:22:46 #165
128220 Peter6000
pi_51612966
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 00:20 schreef voyeur het volgende:
Dat ze jou nog niet tot mod benoemd hebben is me een raadsel. Misschien kun je beginnen als hoofd Fok petities. Fantastisch werk verricht je.

Wordt dit topic ook gebundeld bij meer dan 22.500 reacties trouwens?
Volgens mij niet.

Ik denk ook niet dat de bewoners hier iets van zullen horen.
En al helemaal niet dat de DGK redactie hier iets mee gaat doen.
  † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 00:24:20 #166
128220 Peter6000
pi_51613012
  • 01 dieenebart
  • 02 Surveillance-Fiets
  • 03 Teamlead
  • 04 kleinzusje
  • 05 Peter6000
  • 06 PC eend
  • 07 APK
  • 08 Ian_Nick
  • 09 sweetgirly
  • 10 Neemijnietserieus
  • 11 T-lex
  • 12 ScofieldM
  • 13 Cobra1
  • 14 Jimbo
  • 15 VirtualPOM
  • 16 Bong 4002
  • 17 dgk_addict
  • 18 noucky
  • 19 Afdak
  • 20 Dennisfan
  • 21 Dynabite
  • 22 Hellfreez
  • 23 Spanishgirl
  • 24 voyeur
  • 25 flubberdewups
  • 26 .iM
  • 27 Sug4r

Wel raar dat Tong80 nog niet heeft gereageerd op mijn PM.
    En de andere 2 toonaangevende FOKkers ook al niet.
  •   † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 00:25:13 #167
    128220 Peter6000
    pi_51613027
    Oh, verkeerde topic.

Ach, wat maakt het uit: die andere aktie is toch al beëindigd.
      donderdag 19 juli 2007 @ 00:31:32 #168
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_51613169
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 00:22 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Volgens mij niet.

Ik denk ook niet dat de bewoners hier iets van zullen horen.
    En al helemaal niet dat de DGK redactie hier iets mee gaat doen.
    Zou je denken Peter? Toen wij indertijd met zestig man een brief aan CBS schreven dat Sue Ellen echt JR niet doodgeschoten had, hebben ze dat mooi aangepast hoor.
      † In Memoriam † donderdag 19 juli 2007 @ 00:34:36 #169
    128220 Peter6000
    pi_51613241
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 00:31 schreef voyeur het volgende:

[..]

Zou je denken Peter? Toen wij indertijd met zestig man een brief aan CBS schreven dat Sue Ellen echt JR niet doodgeschoten had, hebben ze dat mooi aangepast hoor.
    Eigenaardig, dat ze Dallas gaan aanpassen naar aanleiding van een brief aan het Centraal Bureau voor de Statistiek.
    pi_51613272
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Eigenaardig, dat ze Dallas gaan aanpassen naar aanleiding van een brief aan het Centraal Bureau voor de Statistiek.
    pi_51613532
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 19:09 schreef sweetgirly het volgende:
    Wat ik overigens ook nog dacht, is dat Natasia haar kinderen en haar familie haar behoorlijk (blijven) steunen, de kids zijn gek op haar, zie je duidelijk overal in terug. En de kijkers en bewoners lijken er soms meer problemen mee te hebben dan de kinderen zelf. Dat terwijl als je bijv. een Lieke neemt, de ouders hun ogen uit hun kop schamen voor hun dochter. En het niet zo fijn vinden, ondanks dat het meevalt/meeviel misschien voor anderen, blijven je ouders. Nee, dan hoor ik die kids nog niet zo mopperen of schamen over hun mama Natasia. Tuurlijk huilen ze, maar dat doen kinderen altijd, en worden ze soms sterk van.

Beter een moeder die doet wat ze wilt en zich niet laat kennen daarin, dan een moeder die doet alsof ze het wilt en ondertussen ongelukkig thuis zit. En altijd handig zo'n kickboxende moeder. Ja toch ?!

dag moeder, hoe gaat het met U? dat dan 1 minuut aan de telefoon krijgen om de paar maanden.... en dan wil je moeder gauw een ander spreken. Als je langskomt huurt ze een clown in de hoop dat Wilgo wil wippen.
    Nee, de kinderen zijn dol op haar. Zo ben ik ook wel eens dol geweest op een tante in verweggistan. Het mens was er nooit en iedereen liet me denken dat we zo 'dik' met elkaar waren. Maar het was een relatie van niks. En een kind schaamt zich op die leeftijd niet voor een moeder die ze nauwelijks kennen.

En om je even in je oneindige onschuld te informeren..... mijn kinderen hebben NOOIT zo hoeven huilen! Dat doen kinderen namelijk niet als die moeder niet de kuierlatten neemt! Als een moeder er voor je is, in het ziekenhuis en daarbuiten... dan is een kind erg close met je! Dan kun je samen met je moeder de hele wereld en je ziekte aan!

Maar ach.... daar ben je dan moeder voor.

Lieke heeft gelukkig normale en zorgzame fatsoenlijke ouders. Mensen die hun ogen uit hun kassen voelen rollen bij zoveel platvloerse criminaliteit. Mensen die uiteraard geschokt zijn over het gedrag van de zessen. Lieve ouders dus! ECHTE ouders!
    pi_51614919
    Dag lieve kindjes van mammie,

Ik wil jullie even schrijven, want er worden lelijke dingen gedaan en geschreven en jullie weten toch dat mammie altijd goed voor jullie is?
    Jullie hebben nu al bijna een jaar lang een feestje, welk kind heeft dat nu. Ik zou daar toch echt blij om zijn hoor lieverds van mammie. Want zie nou eens wat jullie allemaal krijgen: cadautjes van Talpa, heel veel lieve tantes, een pappie die jullie pappie niet is, mammie die altijd op de computer te zien is en op tv, autoritjes van her naar der. Dat is toch leuk kindjes, jullie moeten er echt van genieten. Het is niet erg kindertjes. Als mammie weer thuis is zullen jullie heel erg blij zijn. Waarom?
    Mammie is veranderd en leert veel dingen in dat grote huis
    Chayenne, ik zei toch dat je nooit iets aan mocht raken, maar mammie dacht verkeerd. Meisje van mij, als mammie weer thuis is, dan mag je de bloempot natuurlijk gooien tegen de kop van iemand waar je kwaad op bent. Het maakt mammie niets mer uit hoor schat.
    Yairo, lieve jongen, als je weer met mammie speelt dan heb ik wat leuks voor jou. Je raadt het nooit, mammie heeft hele grote dikke tieten. Pappie is toch weggegaan, dus dan kan jij er leuk mee spelen.
    Mammie heeft ook een rijbewijs gehaald en dan kunnen wij gezellig met ons Tourekje naar Bokito. Vreselijke dingen maken jullie gelukkig niet mee, maar die Bokito is een vreselijke aap die mensen vreselijke rotklappen verkocht. Die Bokito moest achter het hek blijven, maar werd zo agressief. Ik kan jullie dus voordoen hoe zij ongeveer deed, goed he.
    Ik hoorde ook dat jullie al vóór 7 uur in bed liggen. Goed hoor kindjes, want dan kan mammie andere dingen gaan doen.
    Dus beste kindjes, als jullie iets lezen of horen, dan weten jullie dat mammie alles doet om jullie gelukkig te maken. Mammie schopt of gooit tegen iedereen aan, want jullie zijn mijn lieverds.

Doeg Yairo en Chayenne,
    heel veel kusjes van jullie mammie
    doeggggggggggggg

DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
      maandag 23 juli 2007 @ 11:13:31 #173
    169181 Sammy-S
    Geen ondertiteling
    pi_51741833
    Wie heeft mijn naam erop gezet zonder mijn toestemming, godverdomme? Haal mijn naam van die lijst af ashrak GVD!!! Wat een stelletje gestoorde mensen zeg, BAH!
    pi_51743694
    Wat is het nut eigenlijk nu nog van deze brief? Die had snel verstuurd moeten worden/er iets mee gedaan moeten worden..maar we wachten nog steeds
    DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
    pi_51744929
    zet mij er ook maar bij!

Fc_k
    Do you want to go to the seaside?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')