Exact 55 procent?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:30 schreef petraa het volgende:
Fijn als je cossen moet teruglezen en 55% is OFFTOPIC
Je vergeet haar eetstoornis, dit gaat meestal hand in hand met een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok...
Dan ben ik toch benieuwd naar je diagnose voor wat betreft je borderline uitspraak en "rijp voor opname"...![]()
In mijn beleving functioneert ze normaal, en de uitspraken over doden en psycho's zijn alléén maar ingegeven door de FEBO/the heat of the game....
Yep.quote:
Vooral als 75% van de offtopic-postings afkomstig zijn van mensen die klagen dat het offtopic is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:30 schreef petraa het volgende:
Fijn als je cossen moet teruglezen en 55% is OFFTOPIC
Dan moeten veel vrouwen (en ook mannen) worden opgenomen volgens de Drs.........quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet haar eetstoornis, dit gaat meestal hand in hand met een persoonlijkheidsstoornis.
Ik neem DrsH altijd met een korrel zout, zou je ook moeten doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dan moeten veel vrouwen (en ook mannen) worden opgenomen volgens de Drs.........![]()
Goeie tipquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem DrsH altijd met een korrel zout, zou je ook moeten doen.![]()
Dan krijg je toch echt geen frambozensmaak in je mond.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem DrsH altijd met een korrel zout, zou je ook moeten doen.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan krijg je toch echt geen frambozensmaak in je mond.![]()
Hahaha, dat is de reden dat Dennis niet door durft te pakken met Nadia, die maakt een geluid als een straaljager als het echt lekker begint te wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
Amanda moet overgeven als Lieke ligt te hijgen tijdens de sex, Nada ook.
Tijd voor iets anders![]()
Het LOS virus.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:41 schreef blomst het volgende:
Zijn die zielige vrouwen nog steeds bezig over Lieke?
En hoe reageert DOB dame erop?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
Amanda moet overgeven als Lieke ligt te hijgen tijdens de sex, Nada ook.
Tijd voor iets anders![]()
Dan komt spontaan de vraag op; hoe zouden artsen een ziekte bij Tas diagnostiseren?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
Nadia: als je ziek bent Tas dan zie je dat ook niet aan je. Je wordt ook niet bleek ofzo..
Ik denk dat Tas een ziekte IS.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan komt spontaan de vraag op; hoe zouden artsen een ziekte bij Tas diagnostiseren?![]()
Die schreeuwt zo alle klachten door de kamer heen. Daar kunnen de dokters niet omheen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan komt spontaan de vraag op; hoe zouden artsen een ziekte bij Tas diagnostiseren?![]()
Toen ik haar zag, dacht ik werkelijk eentje met iq en niveau in de kooi. Maar nu ze is zo mogelijk nog dommer dan Amanda en qua niveau gelijk aan amanda sneu mens.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:53 schreef noekje het volgende:
Nadia: als je ziek bent Tas dan zie je dat ook niet aan je. Je wordt ook niet bleek ofzo..
Je staat niet alleen. Ik dacht dat ze heel lief was. Nu denk ik dat ze psychisch gewoon niet spoort. Dat is ook niet erg want daar zijn hele goede behandelingen voor alleen binnen dgk is het een beetje erg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Toen ik haar zag, dacht ik werkelijk eentje met iq en niveau in de kooi. Maar nu ze is zo mogelijk nog dommer dan Amanda en qua niveau gelijk aan amanda sneu mens.
Haha. Ik vind ook dat Brian een punt heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:27 schreef demins het volgende:
Nou vind ik zowaar dat Brian een beetje gelijk heeft... Ik moet even gaan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |