Ze mag ook helemaal niet achter beeldschermen, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en eigenwijsheid. 'Gelukkig' is ze nu te misselijk, duizelig en heeft ze te veel hoofdpijn om op te staan. Voor iemand die moeilijk stil kan zitten wordt dit een helse tijd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:39 schreef MaJo het volgende:
Soemp! Wat fijn dat je gepost hebtMaar wel rustig aan doen nu he! Goed uitrusten en dan mag je hier weer posten
Echt typisch soempiequote:Op woensdag 18 juli 2007 13:05 schreef Looter het volgende:
[..]
Ze mag ook helemaal niet achter beeldschermen, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en eigenwijsheid. 'Gelukkig' is ze nu te misselijk, duizelig en heeft ze te veel hoofdpijn om op te staan. Voor iemand die moeilijk stil kan zitten wordt dit een helse tijd.![]()
Eigenwijze soemp, zeg maar tegen haar dat ze zich alleen maar sneller beter gaat voelen als ze nu rustig aan doetquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:05 schreef Looter het volgende:
[..]
Ze mag ook helemaal niet achter beeldschermen, maar een combinatie van nieuwsgierigheid en eigenwijsheid. 'Gelukkig' is ze nu te misselijk, duizelig en heeft ze te veel hoofdpijn om op te staan. Voor iemand die moeilijk stil kan zitten wordt dit een helse tijd.![]()
MaJo, ben je journalist? Voor wie werk je?
Ja Keen ruled echt hardquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe..vooral die eigenwijsheid doet 't 'm
Ohja..Keen ruled
![]()
4 is inderdaad wel de leukste uit de reeksquote:Op woensdag 18 juli 2007 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja Keen ruled echt hardGister even alle versies doorgekeken om erachter te komen dat ik vroeger Keen 4 speelde, echt tof
Alleen heb ik het door keen wel veel te laat gemaakt
Heyquote:
Ja 4 is tofquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
4 is inderdaad wel de leukste uit de reeks
Ik speel eigenlijk nooit spellen meer maar als ik dan weer zo'n klassieker opduik dan ben ik er ook gelijk veeeeeels te lang mee bezig
Heel erg WOG-end
Ja was wel leuk, persconferentie met de burgemeester en de brandweercommandant. Het belangrijkste nieuws was dat de rook niet schadelijk was dus dat is wel fijn om te wetenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
hoe was het werken?
WerkOntwijkendGedrag als volwassen tegenhanger van StudieOntwijkendGedragquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja 4 is tofIk heb het ook, moet bijv. nu ook werken maar dan blijf ik maar fokken
Wat is WOG?
Maar je moest wel je ramen en deuren dichthoudenquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja was wel leuk, persconferentie met de burgemeester en de brandweercommandant. Het belangrijkste nieuws was dat de rook niet schadelijk was dus dat is wel fijn om te weten
Klopt. Waar heb je rondgehangen, jij jong stuk tuig?quote:
Uhuhquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je moest wel je ramen en deuren dichthouden
Hehe, gaat goed hoor. Mijn date was leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
HeyHoe gaat het met jou? Nog spannende dingen gebeurd met je date verder?
Ik heb gefeest, want ik ben jong en tuigquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Waar heb je rondgehangen, jij jong stuk tuig?
Ja, mooi he?quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nembrionic, dat is wel een heel slechte openingszin in je onderschrift he![]()
Ik zou dat nooit zeggenquote:Op woensdag 18 juli 2007 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, that explains it.....
Ik heb zo'n lollige special Collector's Edition op DVD waar deel 3 niet bijzit...quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Hard was beter
Weer eens een échte Die Hard
Wel matig dat m'n trilogyboxset nu waardeloos is, want ik moet en zal deel 4 hebben..
Het was ook niet jouw beurtquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik had mooie OP gemaakt voor deel 893.. is 'ie dubbel
En als het wel m'n beurt is doe ik het niet.. wat zit ik toch wisselvallig in elkaar..quote:
Ik ben berijkbaar hoorquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:44 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie vraagt of het Soempie-interventieteam nog bestaat. Ze wordt aan alle kanten betutteld
quote:
Waat? welke stukje?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:21 schreef Nesle het volgende:
Ik was net op tv
SBS, we werden ondervraagd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |