Ik controleer om de 10 minuten of ze nog wel ademt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen even een kaartje kopen
Looter, zijn jullie bij haar thuis is logeert ze nu bij jou?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:08 schreef Looter het volgende:
[..]
Ik controleer om de 10 minuten of ze nog wel ademt.Ze ligt in haar eigen bed in elk geval.
En die grappen, het is Soemp, dan kan dat.
Na de welke dag is het vandaag? hoe oud ben je? waar ben je geboren? -vragen ben ik overgegaan op topografie. Je had haar blik moeten zien, onbetaalbaar.![]()
Ik heb haar telefoon niet gezien, maar blijkbaar staat hij stil of uit.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Herkenbaar
Wordt ze niet wakker van haar telefoon dan?
Of heb je die uitgezet?
Doe 'r de groeten van me als ze wakker is
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:08 schreef Looter het volgende:
[..]
Ik controleer om de 10 minuten of ze nog wel ademt.Ze ligt in haar eigen bed in elk geval.
En die grappen, het is Soemp, dan kan dat.
Na de welke dag is het vandaag? hoe oud ben je? waar ben je geboren? -vragen ben ik overgegaan op topografie. Je had haar blik moeten zien, onbetaalbaar.![]()
Mooi..dan wordt ze ook niet onnodig wakkergebeldquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:17 schreef Looter het volgende:
[..]
Ik heb haar telefoon niet gezien, maar blijkbaar staat hij stil of uit.
Waarschuw dr maar want als ze bezoek kan ontvangen kom ik langsquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:17 schreef Looter het volgende:
[..]
Ik heb haar telefoon niet gezien, maar blijkbaar staat hij stil of uit.
Om 3 uur moet ik haar weer wakker maken, dan zal ik de groetjes doen.![]()
Nee die duizeligheid heb ik al veel langer... Bovendien rook ik zo af en toe nog wel eensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wanneer ben je gestopt met roken dan? Want dat kan wel verklaren waarom je de laatste tijd duizelig bent...
Kijk...bakkie fruit erbijquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarschuw dr maar want als ze bezoek kan ontvangen kom ik langs![]()
Hehe ik ben nogal een ramp als het gaat om stoppen met rokenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:45 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..nou ja![]()
Ook beterschap toegewenst
Las ik nou iets over een quizdinner?
Absoluutquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe ik ben nogal een ramp als het gaat om stoppen met rokenMaar daar ligt het dus niet aan
Ja leek me wel gezellig om weer een quizetentje te doenDe vorige keer is goed bevallen
Ik ga zo slapen trouwens, duizel zowat van mijn stoel af![]()
Oeh vertel, doe je van die spannende dingenquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
Nou, slaap ze
Doen geen dingen die ik zou doen
Wat dacht je van een 3 bij 2 vlag van de vlaggenmast van het politiebureau jatten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh vertel, doe je van die spannende dingenIk helemaal nooit
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat dacht je van een 3 bij 2 vlag van de vlaggenmast van het politiebureau jatten?
-edit- DÉ politievlag van die vestiging dus he
quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik heb nooit echt spannende dingen gedaan. Hoewel, ik was wel de spijbelkoningin van de school
Ik had de meeste spijbeluren op mijn naam staan
Die Hard 4.0 was beterquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:Die Hard 4.0 was gaaaaaaaaaf
Qua gaafheid ongeveer vergelijkbaar met Transformers, ik weet nog niet welke ik beter vind. Explosies en schietgeweren, zat best goed in elkaar
Keen is vetquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:32 schreef MaJo het volgende:
Ik heb Keen herontdektLas er net over in de AKQ dus ben het maar meteen gaan spelen
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je moest dr toch om 3 uur wakker maken?
Ik weet niet precies wat er gebeurd is. Ze is in elk geval met haar hoofd ergens tegenaan geklaptquote:Op woensdag 18 juli 2007 03:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
Maar wat is er nou precies gebeurd? is ze gevallen ofzo?
Verkeersongeluk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 04:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar in de categorie...verkeersongeluk, huishoudelijk ongelukje (uitgegleden ofzo), wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |