Ik ook klaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:39 schreef iamredleader het volgende:
Zo, het eten was lekker, nu nog even uitbuiken, wat klein studeerwerk (samenvatting schrijven), en dan weer weg
Jojo Bakkerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:41 schreef MaJo het volgende:
Ik eet vanavond gehaktbal, spinazie creme en aardappelen. Ik ben bij mijn ouders en er wordt hier gesonjabakkert dus ik zal wel mee moeten doen
Zie sigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:42 schreef MaJo het volgende:
@IRL: jij bent toch helemaal afgestudeerd of doe je opeens iets nieuws?
Ja, echt: Jojo-dieet verhoogt kans op nierkankerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:48 schreef LadyBlack het volgende:echt???
Ik wist wel dat je er op de lange termijn van ondervoed raakt
Ik heb 22 inch widescreenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef LadyBlack het volgende:wat veeleisend ben jij!! 20 inch is groot
Dat wil ik dus ook, en het domme is dat deze monitor zonder mijn weten besteld is, hij stond er vanmiddag na de lunch gewoon. Maar om te tekenen is 22 net ff handigerquote:
Stoppen met roken is meestal slecht voor de lijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef MaJo het volgende:
Denk eerder dat het komt omdat ik gestopt ben met roken. Op deze manier komen die 6 kilo er wel weer aan
Ah okquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zie sigben begonnen aan een NIBE opleiding: Algemene Opleiding Bankbedrijf. Daarna ga ik door met de Woning Financiering 1 en 2, eventueel Effectenbedrijf, en dan zien we wel weer.
in elk geval richting Private Banker
![]()
Ach, het kost me maar E 20,-quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben je geflitst? Hihihihihi
Als je weinig te hard rijdt is het overigens niet heel duur
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef Looter het volgende:
Hallo luitjes,
Sneu nieuws. Soempie heeft vanmiddag een ongeluk gehad en is voorlopig uit de roulatie.![]()
Ze ziet er wat gehavend en bleek uit. Verder heeft ze een hersenschudding en kan ze zich ook niet veel herinneren van vanmiddag. Ongeluk weet ze niks van, maar ze is bewusteloos afgevoerd. Ze slaapt nu en ik houd een oogje in het zeil. Moet haar om de paar uur wakker maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wel een triest bericht zijn dan
Heb je meer info?
Als ik het zo lees zou dat wel es kunnen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef Yurithemaster het volgende:
is ze aangereden met de auto of?
Ja dat begrijp ik. Zo'n half bericht is heel vaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:38 schreef MaJo het volgende:
Ah arme soempIk hoop dat ze zich snel beter voelt. Wens haar in ieder geval veel beterschap van me
Sorry Looter maar het klonk nogal vaag snap je?
Er is geen botsing geweest. Verder weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef Yurithemaster het volgende:
is ze aangereden met de auto of?
Kunnen we er al grappen over maken dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:21 schreef MaJo het volgende:
Het is gelijk een stuk rustiger hier zonder soemp
Of durft niemand meer te posten?
Ik ga voor dat laatste, te laat weggaan naar een afspraak en dan een typische soempie actie uithalen, met deze keer niet echt leuke gevolgenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Grappen maken relativeert.
Ze moest vanmiddag werken toch? Is er dan iets met die kiddo's gebeurd... of heeft ze als een idioot gefietst ofzo?
Ja klopt, is zaterdag. Maar bij zaterdagnacht denk ik aan de nacht van zaterdag op zondag. Lastigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vrijdag is officieel zaterdag hè... je gaat zeker om vijf over twaalf ofzo?
Wanneer ben je gestopt met roken dan? Want dat kan wel verklaren waarom je de laatste tijd duizelig bent...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef MaJo het volgende:
Hehe, ja dat Sonja Bakkeren doe ik zelf ook niet maar mijn moeder en zus wel. Ik zal er eens meer over lezen, tot nu toe hoor ik er alleen maar positieve verhalen over.
Ik weet niet wat het is maar ik heb de afgelopen dagen echt vreetbuien. Ik lijk wel zwangerDenk eerder dat het komt omdat ik gestopt ben met roken. Op deze manier komen die 6 kilo er wel weer aan
Wat? Even beterschap wensenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef Looter het volgende:
[..]
Ze ziet er wat gehavend en bleek uit. Verder heeft ze een hersenschudding en kan ze zich ook niet veel herinneren van vanmiddag. Ongeluk weet ze niks van, maar ze is bewusteloos afgevoerd. Ze slaapt nu en ik houd een oogje in het zeil. Moet haar om de paar uur wakker maken.
inderdaad komer er 2 intalianen voor hara volgende week en gaat ze met mij naar de bios gebeurd er ditquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat? Even beterschap wensen
Arme Soemp
Ze heeft ook altijd wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |