quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:39 schreef tulpstekker het volgende:
wat is er nou aan de tour de france.afentoe en ravijn in rijden met 60 kmpu in de bocht tegen de stoeprand aan klappen en dan alles ophalen wat er maar open te halen valt, met natuurlijk de nodige botbreuken, sommige bijna al hun botten.
is weer eens iets anders dan drugsgebruikende fietsendievenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:51 schreef valek het volgende:
Ben het met TS eens. Wat is er nu aan om naar die fietsende drugsgebruikers te kijken?
hard fietsen ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:54 schreef ErikT het volgende:
En weer iemand die denkt dat wielrennen hard fietsen is.
Wat jij zegt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:52 schreef Armageddon het volgende:
Afgezien dat de TS een totale randdebiel is ben ik het er wel mee eens.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:54 schreef neus80 het volgende:
[..]
is weer eens iets anders dan drugsgebruikende fietsendieven
Iets zegt me dat jij een vadsige kwabbige vetlel bent die nog nooit in zn leven harder dan 20 km/u gefietst heeft, laat staan een hoger bultje over dan een nederlands dijkje op...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:39 schreef tulpstekker het volgende:
gek wordt ik ervan iedereen heeft t maar over .... wat is er nou aan de tour de france een zooi gasten die heeel hard op een fiets rijden , afentoe en ravijn in rijden of met 60 kmpu in de bocht tegen de stoeprand aan klappen en dan alles ophalen wat er maar open te halen valt, met natuurlijk de nodige botbreuken, sommige bijna al hun botten. Oja vergeet natuurlijk ook de hartvergroting niet want deze inspanningen kunnen toch niet gezond zijn.... toch ? Maargoed er zijn geloof ik heeeel veel mensen die dit leuk vinden om te zienhaha dan de finish nog ook niet onbelangrijk
Helemaal zonder lucht en uitgemergeld aankomen en 6 kg lichter.
Goedkoop iemand voor lul zetten. Het slaat compleet nergens op wat jij zegt. Als iemand het niet leuk vindt is hij/zij een vetkwabbel, om het in jou simpele redening en gedachtengang te zeggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij een vadsige kwabbige vetlel bent die nog nooit in zn leven harder dan 20 km/u gefietst heeft, laat staan een hoger bultje over dan een nederlands dijkje op...![]()
De tour de France is met grote afstand het zwaarste duursportevenement ter wereld, en zelfs voor de laatste man die m uitrijdt kun je alleen maar diep respect hebben.![]()
Niks aan toe te voegen.quote:
Frankrijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Tip: zet de tv 's uit.
Of ga op vakantie. Naar Frankrijk bv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |