Ik heb het dus vooral voor mijn bakkie thuis he? Gewoon om Windows van te starten en evt 1 of 2 spellen vanaf te spelen. Puur voor de performance. Probeer wat te zoeken qua benchmarks, maar erg veel is er niet te vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, geen ervaring mee. Wij hebben er een tijd terug wel naar zitten kijken, maar we kwamen er eigenlijk op uit dat dit (nog) geen haalbare optie was voor ons. Grootste punt is de hoeveelheid data aan logfiles die we produceren. Dat, en bij hoge volumes de hoeveelheid berichten die door de systemen heen gaan zijn de grootste snelheids-limiteerders. Alleen zijn de solid-state drives die we dan nodig zouden hebben dermate duur dat het gewoon vele malen goedkoper is om dan het verkeer over meerdere machines te verdelen met 'normale' schijven.
Voor het booten hoeven wij het niet te doen, uptimes liggen bij ons gemiddeld op bijna 2 jaar. Alle software gaat pre-loaded het geheugen in, swapfiles worden nauwelijks gebruikt. Dus voor een draaiend systeem boeken we heel weinig winst, behoudens rondschuiven van messages en volplempen van logfiles.
Donequote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Keil die andere maar dicht Heet Wijf
ah een Samba.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên, dat is een T3, ik bedoel die hippiebus.
Mét opklapbaar dak en oranje-bruin interieur!
Ziet er tof uit, mooi kuipwerkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:32 schreef motorbloempje het volgende:
@ Paxlie
brikje
Honda Hurricane 600cc (retro Goof (600F) ) uit 1989 voor 1200 euri![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Keil die andere maar dicht Heet Wijf
Al wat oud, maar geeft wel eeen idee van de performance van een instappertje:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het dus vooral voor mijn bakkie thuis he? Gewoon om Windows van te starten en evt 1 of 2 spellen vanaf te spelen. Puur voor de performance. Probeer wat te zoeken qua benchmarks, maar erg veel is er niet te vinden.
Gewéldigquote:
Hmmzzzz, wel flinke winsten soms. EN als het goed is kan ik die 16GB;er gratis krijgen, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:38 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Al wat oud, maar geeft wel eeen idee van de performance van een instappertje:
http://www.tomshardware.com/2005/09/07/can_gigabyte/
Tja het is dat in deze een Porsche GT3 achterin ligt en een paar flesje nitro oxi ernaast heeft hangen...quote:
geregeld! zending zal op het bekende adres worden afgegevenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:40 schreef Merel het volgende:
tvp
Als je het geheugen gratis kan krijgen is het zeker het overwegen waard, da's toch de grootste post bij dat soort kaartjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hmmzzzz, wel flinke winsten soms. EN als het goed is kan ik die 16GB;er gratis krijgen, dus waarom niet?.
http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=16037quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als je het geheugen gratis kan krijgen is het zeker het overwegen waard, da's toch de grootste post bij dat soort kaartjes.
een van de zussen (de lesbische) heeft samen met haar vriendin zo'n busje!quote:
53.000kmquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, mooi kuipwerk
Dat ie nog zo duur is
Veel km's op de teller?
Collega van me heeft er één. Erg leuk ding.quote:
Mennnn.. Dat is een T1.. dat is helemaal jackpot als je er zo een wil scoren.quote:
Is dat toevallig deze muurbloempje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
53.000km
heb er nu nog een gezien voor zelfde prijs, bouwjaar 87, maar daar gaat natuurlijk wel wat vanaf, wil er uiteindelijk 1000 voor geven, op de laatste zit wel een laser k2 uitlaatom kmstand heb ik gevraagd
nu nog kijken wat ik voor mijn Div kan krijgen... zal niet meer dan 600 euro zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |