lol alles ging echt super man , voorans regeling , de turke vrouwen met snor voorlaten gaan ect ect ect , uitkijken voor spelende kutkindjesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:28 schreef Aibmi het volgende:
Waarschijnlijk reed je over het algemeen te slecht en waren dat twee punten die eruit sprongen.
rotterdamquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:35 schreef Natha-- het volgende:
Hoe zag die examineurder eruit? Geef eens een gedetailleerde beschrijving? En bij welk CBR was t? Iemand die ik ken moet vandaag ook afrijden![]()
dan kan ie mn mooie harige benen zienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:36 schreef vertelmeer het volgende:
Nooit geleerd dat overal waar TE voor staat niet goed is??
p.s. geen oproep om de te discussie te starten
Balen, uithuilen en opnieuw beginnen.
Misschien de volgende keer toch maar dat TE korte rokje aantrekken
Had je een witte puntmuts op?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
rotterdam
examinator een buitenlander die nieteens goed nederlands praat ... Gha ghierm aar linksch... "WAT WIL JE NOU LUL ?"
te voorzichtig ? gozert ik hinderde niemand, was besluit vast en alles ging gewoon perfect , hoe kan je nou iemand laten zakken op zn spiegels goed te gebruiken en zorgen dat je geen ongeluk zowat veroorzaakt als vorige xquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:37 schreef LENUS het volgende:
Je reed gewoon als een oma, dus TE voorzichtig. Ook die bestuurders zijn een gevaar op de weg, dus volgende keer er tussenin gaan zitten.
ppfff.. doe eens effe relaxed met de dodelijke ziektes zeg.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:26 schreef Jimbo het volgende:
godverredomme, begin dit jaar naar t CBR , gezakt omdat ik te weinig keek op kruispunten , Oké daar kan ik dan nog mee leven ,
nu net een paar uur terug in de tijd
"helaas, ik moet je teleur stellen , je bent gezakt omdat je TE veel kijkt op kruispunten (terwijl ik gewoon de standaart 2x doe, voor controle , knipperhoer aan , na controle en sturen maar" en je houd ipv 2sec wel 2.5 / 3 sec afstand op je voorligger"
ONGEZIEN DE KANKER VOOR JE !!@!! WAT WIL JE NOU ! eindelijk kijk ik , eindelijk doe ik alles goed , geen fouten in heel die kanker praktijk examen maar neeeeee hoor die vuile kanker hond weet wel weer wat te voinden , zelfs mn instructeur zei "oh ik vond ut juist heel goed gaan"
krijg de kanker CBR , ik haal t wel in t zuid zonnige spanje![]()
wel een white powerkruis op mn bomberjack....quote:
ik hield me daar nog inquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:39 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ppfff.. doe eens effe relaxed met de dodelijke ziektes zeg.
ik zou je ook niet laten slagen als je dat soort taal uitsloeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |