Och jee, het is weer Cultuur & Historiequote:
Hou d'r over op, Gwaen, het fototoestel ging op dag twee stuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef Gellius het volgende:
Heb je de vakantiekiekjes al ingeplakt, Tokae?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och jee, het is weer Cultuur & Historie![]()
. Wat een dynamisch subforum is het toch ook
![]()
Nog even, en L_V zwaait hier weer de scepter.quote:
Dus dit jaar geen foto's van Tokay in bikini?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:59 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hou d'r over op, Gwaen, het fototoestel ging op dag twee stuk.![]()
![]()
Nog 681quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:28 schreef Gellius het volgende:
Jouw grote beurt komt ook hard dichterbij, Scrut. Het is te hopen dat pyl op tijd terug is van zijn vakante..
Bespaar je de moeite, de aanbiedingen strómen binnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:40 schreef Gellius het volgende:
Ik leg de rulle doek vast apart.
Yep, geen Amerikaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Michael Rasmussen.
* heeft afgelopen zondag de etappe gezien![]()
Ik haat Mart Smeets.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik probeer ook altijd de avondetappe te zien,
Zal ik voortaan wat meer posts gaan editen en wissen? Of spelvouten verbeteren?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:17 schreef Gellius het volgende:
Dat kunnen we alleen maar hopen. Misstiek is veel te lief om tegenaan te piesen.
Natuurlijk, hij is ook de beste, op eenzame hoogte, veel beter dan anderen die succesvol worden bevonden en jonger zijn dan hij volgens hemzelfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach joh.... ik vind het wel prettig om naar hem te luisteren.
Blijf maar gewoon jezelfquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zal ik voortaan wat meer posts gaan editen en wissen? Of spelvouten verbeteren?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk, hij is ook de beste, op eenzame hoogte, veel beter dan anderen die succesvol worden bevonden en jonger zijn dan hij volgens hemzelf
Zet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef Z het volgende:
Toowkee.
Van mijn buitenlandse vakantie, ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:16 schreef Z het volgende:
Terug van vakantie?
Hmm volgens mij van iemand die ook weleens in Raadje Plaatje postte. Is het niet Olly?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:06 schreef Z het volgende:
Ha Diaan!
Van wie is eigenlijk de avatar naast die van Pos en onder die van mij? i(n de OP)
Nee, Ollie heeft een wandelende beer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm volgens mij van iemand die ook weleens in Raadje Plaatje postte. Is het niet Olly?
Die was opeens met de noorderzon vertrokken, ja. Terwijl hij dagelijks op FOK! zat.quote:Ik zie ook nog de avatar van Dolle Hond.. die is al lang niet meer geweest.
Daar heb je Char weer, hoor!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:39 schreef wyccie het volgende:
Iets met een B?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:44 schreef Tokay het volgende:
Daar heb je Char weer, hoor!
Dag Diaan, welterusten.
Ik heb net ook al zitten zoeken in oude RJPvD-topics, want ik weet denk ik wel welke user er bij die draak hoort. Maar ik weet zijn username niet meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:45 schreef wyccie het volgende:
![]()
Was niet met opzet. Kan niet op de naam komen, maar ik dacht iets met de B, maar kan ook zijn dat ik in de war ben met Bolkonsky of Brother-52.
Ik weet het, want beide staan ook in de OP.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:50 schreef Tokay het volgende:
Ik heb net ook al zitten zoeken in oude RJPvD-topics, want ik weet denk ik wel welke user er bij die draak hoort. Maar ik weet zijn username niet meer.![]()
Bolkonsky en Brother-52 hebben andere avatars.
Volgens mij was het die jongen die hier ooit vertelde dat zijn zus op sterven lag....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik weet het, want beide staan ook in de OP.
Ik ga ook zoeken!
Dat klopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:52 schreef Tokay het volgende:
Volgens mij was het die jongen die hier ooit vertelde dat zijn zus op sterven lag....
Ja!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef wyccie het volgende:
Bullpit!
Da's inderdaad jammer...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat de avatars in oude posts ook veranderen als je een nieuwe neemt.
Dat gedoe met die avatarverandering met Scrut en Gellius is raar als je het nu terugleest.
Hoi Diaan, alles goed met jullie?quote:
Ja, prima. Erg druk.... volgende week op vakantie voor 2 weken, daarna nog naar Lowlands en dan krijgen we eind augustus de sleutel van ons "nieuwe" huis. We moeten nog een badkamer uitzoeken, dingen regelen en opruimen. Allemaal erg leuke dingen en kijken er erg naar uit.quote:
Klinkt allemaal erg leuk en druk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, prima. Erg druk.... volgende week op vakantie voor 2 weken, daarna nog naar Lowlands en dan krijgen we eind augustus de sleutel van ons "nieuwe" huis. We moeten nog een badkamer uitzoeken, dingen regelen en opruimen. Allemaal erg leuke dingen en kijken er erg naar uit.
Hoe ist met jou?
Het is ook allemaal erg leuk en druk,quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef pos het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg leuk en druk.
Las ook dat jullie getrouwd zijn... heel leuk, van harte nog
Met mij gaat het prima hoor. Ook bijna...nou ja bijna... op vakantie, zie dr erg naar uit.
Ben het weer hier wel een beetje zat.
Waarmee? Met ons huis?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:31 schreef Gellius het volgende:
Nog van harte overigens, Diaan en Peaceman.
Er komt zeker geen volgend huwelijk, Scrut. Ik vind 2x ook meer dan genoeg. En daarbij.. ik hou helemaal niet van "leuke stukjes".quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij je volgende huwelijk moet je ons wel vantevoren op de hoogte brengen Diaan, dan kunnen Gellius en ik nog een leuk "stukje" doen op de bruiloft.
Ow ja, dank je wel!!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Huis? Welk huis? Nee, met jullie huwelijk natuurlijk!
Alles is rond? Dat is echt ontzettend lastig als je vloerbedekking wil leggen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, dank je wel!!
Ons nieuwe huisVandaag bericht gekregen dat alles rond is....
en zie evt. mn onderschrift
Pestkopquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alles is rond? Dat is echt ontzettend lastig als je vloerbedekking wil leggen.
Er moet nog wel veel geregeld worden hoor. Maar hé, regelen is my middle name. Vind ik leuk om te doen, dus dat komt wel goed. A.s. zaterdag in ieder geval badkamers bekijken.quote:
Nou ja, regelen in positieve zin van het woord. Organiseren is misschien een beter woord.quote:
quote:
Sterkte en werkze dan maar, Scrut.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n werk, daar valt ook nog heel wat te ontregelen. Scrutinizer is een beetje boos
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:03 schreef Gellius het volgende:
De mijnheer met de gitaar isJohn Cale
, van Velvet Undergroundfaam. Maar solo heeft hij mooie platen gemaakt hoor.
Rens Blom?quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Iemand die mijn plaatje weet te raden ?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:44 schreef Z het volgende:
Peter Gabriel.
O ja. Da's waar.quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef fotoloog het volgende:
En the non stop dance
Heb je ook een tuin of een balkon?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:57 schreef wyccie het volgende:
Stalkert.
Ja, ook.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je ook een tuin of een balkon?
O, dat kan ik wel even voor je doen. Leg de sleutel maar onder de mat, dan komt alles voor elkaarquote:
Dan neem ik tegelijkertijd even een douchequote:Op donderdag 19 juli 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
Doe je dan ook gelijk mijn afwas?
Alvast bedankt.![]()
Klinkt goed, wat een goed idee. Wordt vast een succesquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:44 schreef wyccie het volgende:
That reminds me. Ik heb een supergoed idee. Maar dat houd ik voor mezelf, misschien kan ik er rijk mee worden
Goed genoeg. Ik laat je nog wel weten welk geweldig idee het is.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
kwam dat een beetje geloofwaardig over?
Heb ik toch nog iets aan m'n cursus Enthousiasme voor Beginnersquote:Op donderdag 19 juli 2007 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed genoeg. Ik laat je nog wel weten welk geweldig idee het is.
Trusten wyccie, doe je gordijnen goed dicht, er lopen rare types rond dit uur van de nachtquote:Ik ga nu slapen.
Trusten
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
Hela, da's snel!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
Ach kijk nu, de jongens en meisjes van Propaganda.
Zal ik nog een ander zoet plaatje posten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:29 schreef Gellius het volgende:
Zal ik het even wegeditten en wat langer over doen?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:36 schreef Gellius het volgende:
Dat is gemeen.
Het is weer die Global Warming hè? Als het niet zo warm was, had ik ook geen slippers aan gehad.quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:48 schreef Gellius het volgende:
Ja, die nachtvorst kan verraderlijk zijn, Diaan.
Slippers lopen normaal gesproken heerlijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:55 schreef Gellius het volgende:
Ik draag nooit slippers. Of sandalen..
(bijna) niemand heeft het gezien, ik had een gesprek met een medewerker.... en die heeft het half gezien. Maar ik hoef nog maar 2 dagen te werken en de anderen zijn op vakantie, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:02 schreef Gellius het volgende:
Durf je nog wel naar je werk dan? Je bent nu de risée van de afdeling natuurlijk.
Welnee, je ziet spoken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:28 schreef Gellius het volgende:
Heeft Tokay een kloon?
Je kletst, man!quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben zielig, ik ben net uitgegleden en heb nu een zere knie, elleboog en heup. Zow hupakee op mn snufferd, in de gang op mn werk.![]()
Die stomme slippers op een gladde vloer ook.
![]()
Ik ben ook een mens hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
Eigenlijk zijn hier maar drie mensen. Tokay, met al haar klonen, scrutinizer en ik. Ik twijfel soms of ik geen kloon van scrutinizer ben.
Warm is het, hè?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:32 schreef Gellius het volgende:
Eigenlijk zijn hier maar drie mensen. Tokay, met al haar klonen, scrutinizer en ik. Ik twijfel soms of ik geen kloon van scrutinizer ben.
Ja! Een mens met een zere heup, nog wel!quote:
quote:Dankje Tokay, het gaat al beter met me, lees: minder last.
Klonen die zichzelf danken voor aandacht naar aanleiding van ingebeeld malheurquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook een mens hoor![]()
Dankje Tokay, het gaat al beter met me, lees: minder last.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Klonen die zichzelf danken voor aandacht naar aanleiding van ingebeeld malheur.
Dat valt best mee, hoor Tokay.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Gellius, je hebt echt last van de warmte.
![]()
Neen, want deze combinatie slaat echt nergens op! Au, m'n ogen!quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:59 schreef Gellius het volgende:
.
Zou die goeie ouwe pyl nu vinden dat ook dit een geslaagde combinatie is met het argument dat het in Italie ook te zien valt?
Geen sportman, geen Rasmussen, dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:04 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Sportman gzien zijn sportschoenen.
Rasmussen een paar jaar geleden ?
Kloon. Is ook zo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Neen, want deze combinatie slaat echt nergens op! Au, m'n ogen!
Ik heb overigens wel een kloon, samen met Bupatih, die heb ik één keer gebruikt, of zo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:12 schreef Gellius het volgende:
Kloon. Is ook zo.
Bupatih heeft die kloon aangemaakt, over de invulling van het profiel had ik geen weet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:23 schreef Gellius het volgende:
Jullie geven ook echt niks weg in dat profile, hè?
Nee, toch niet. Hoewel hij volgens mij weleens een plaatje heeft uitgebracht (zonder succes).quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:39 schreef Gellius het volgende:
Enfin, dat baardeloze knaapje is natuurlijk een popmuziekwant.
Je hebt gelijk. Hij is presentator (of hij was het, ik houd me niet zo met zijn carrièreverloop bezig).quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef Gellius het volgende:
Dat op zichzelf is niet "iets" toch?
Nee, Jo.quote:
Ja!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:07 schreef fotoloog het volgende:
Dat is Jo !
Ja!quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:08 schreef fotoloog het volgende:
de Poorter
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij snapt er geen kont van.
Die 's mooi.
En lief.
En nozel.
En grappig...
Hoiquote:
Eindelijk ontwaakt uit de zomerslaap ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:57 schreef Gellius het volgende:
Leuke ondertitel ook.
Je wilde 't liever voor jezelf houden, hè ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik had het al wel eerder gezien
Ze zat in zijn kapsalonquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:26 schreef Gellius het volgende:
Met een foto van Willy Alberti op haar kaptafel?
wycciequote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef wyccie het volgende:
Edith Piaf?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef Gellius het volgende:
Weet je, "Diaan73" (), adoptie uit derdewereldlanden is maar al te vaak een vies zaakje hoor.
Nee joh..... dat verschil kun je toch wel zien?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef Gellius het volgende:
Peaceman?
Hier een TDPquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
Anywayz.... ik ga weg nu en ik denk dat ik vandaag ook niet meer online komt. Dus ga gerust verder met een TDP en parkeer mijn plaatje maar even.
Prettig weekend!!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:36 schreef tong80 het volgende:
Mark E Smith heeft mer albums gemaakt dan The Stones
Een Belg?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
ik heb het goede antwoord nog niet gezien....
Tom Lanoye?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Belg?
Ik heb eigenlijk helemaal geen idee wie het dan wél is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Denk het niet.
Da's ook een man van Diaan, ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Je doelt op peaceman?
quote:
En dat vieren we met een nieuw plaatje:quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:49 schreef peaceman het volgende:
zangerin?
Aha! Zeer juist, Z!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:56 schreef Z het volgende:
Rihanna.
Ze lacht naar degeen die haar het laatst een snoepje heeft gegevenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:05 schreef Z het volgende:
Ze zit nu bij moeders op schoot naar mij te lachen
Daar moet toch minstens een Hilbrand Nawijn award mee te verdienen zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:08 schreef tong80 het volgende:
Trouwens vandaag naar de verjaardag van mijn neefje geweest werd alweer 7. Nichtje van 3 erbij en voor beiden leuke kadootjes. De nieuwste rage jumpen is daar ook toegeslagen en ome herman deed vrolijk mee
Ik begon zelfsquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daar moet toch minstens een Hilbrand Nawijn award mee te verdienen zijn.![]()
Met mate en onder begeleidingquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Mág jij trouwens wel jumpen van de dokter ?
Met je spleenheup.
Ik was net terug van m'n werk, ben pas om half zes gaan slapenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef wyccie het volgende:
Sta jij elke nacht rond drie uur op om me welterusten te wensen?
Gister om 6 uur 's avonds, vandaag ben ik vrij en morgen begin ik weer 9 uur 's ochtends.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:34 schreef wyccie het volgende:
Hoe laat begin jij dan met werk?
Werkt ze bij een bakker in Amsterdam-Oost?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:39 schreef wyccie het volgende:
Dat meisje in je avatar lijkt op een vriendinnetje van me van de middelbare school.
Cocaïne-smokkel?quote:Op zondag 22 juli 2007 16:42 schreef wyccie het volgende:
Nee, ze is nu in Zuid-Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |