Ik hoorde het op tv en radio maar nooit gedacht dat het mijn kind zou overkomen. Ik dacht dat ik haar goed had ingelicht, maar blijkbaar niet goed genoeg.
Eergisteren ben ik erachter gekomen dat mijn dochter van 12 lastiggevallen werd op msn. Ik kijk af en toe haar msn geschiedenis en kwam tot ontdekking dat ze door een loverboy was benaderd. Het begon heel onschuldig en werd van kwaad tot erger. Er werd letterlijk gevraagt om te pijpen voor geld en neuken voor geld.
Gelukkig is ze er niet op in gegaan en is ze onschuldig doorgegaan met chatten met hem, terwijl hij haar pushed om voor de cam bloot haar borsten wil poseren. Natuurlijk heeft mijn dochter ook gelogen over haar leeftijd en verteld dat ze 14 was. Daar was ik enorm boos over en heb haar huisarrest gegeven en internet afgesloten.
Vandaag heb ik zijn email adres toegevoegd onder mijn msn, en hij kwam online met de naam Loverboy. Ik confronteerde hem ermee en er werd gezegt dat ik moest wachten. Na een minuut voegde hij zijn verloofde erbij en toen begonnen ze mij af te kraken en letterlijk mijn dochter als hoer uit te maken en dat ik beter moest opletten en dat ze mijn huis zouden gaan bombarderen. Alle bedreigingen werd er geuit door die twee.
Natuurlijk ben ik wel achter de info gekomen die ik zocht, zijn leeftijd ( 18 ) en zijn verloofde en profiel.
Dat het om een tukse jongen gaat.
Wat moet ik nu, moet ik naar de politie stappen om aangifte te doen of moet ik het zo laten.Tenslotte heeft mijn dochter ook gelogen over haar leeftijd.Ik ben boos en geschokt en tegerlijke tijd. Ik krijg meer en meer een hekel aan de turkse en marokaanse jongeren.