Mensen die generaliserenquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Devlinsect het volgende:
Ff het laatste stukje lezen bij de kop 'Mohammed's vrouwen':
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed
citaat:
'Enige tijd na het overlijden van Chadidja vroeg Mohammed[2] zijn trouwe vriend Aboe Bakr om de hand van zijn dochter Aïsja. Aïsha was volgens de oudste Hadith, die haar als getuige laten optreden, 6 jaar toen ze trouwde en 9 toen ze tot de verblijven van Mohammed werd toegelaten. De klassieke opvatting is dat ze gemeenschap met Mohammed had na haar eerste menstruatie, volgens de ene lezing rond haar negende, volgens een andere toen ze twaalf jaar oud was".
Wat een rakker was die Mohammed toch. Fijn is dat toch, al die geloven.
Islamieten
Christenen
Gelovigen in general
Mensen die mensen die zinnen maken en de rest niet lezen.quote:
Omdat er een grote groep islam aanhangers achterlijke ideëen op na houdt en het normaal vindt om een meisje van 13 zo te benaderen. Maar nee, jij leest alleen wat je wil lezen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:43 schreef SYCO het volgende:
haha hoe flikken jullie het bananen toch elke keer weer om er een islam-bash topic van te maken
ik ga een topic openen "mijn fietsketting is los", kijken hoe lang het duurt eer het verandert in zon zelfde topic
Ik had alles wel gelezen slimmerd, maar dan nogquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Mensen die mensen die zinnen maken en de rest niet lezen.. Dom wijf
Christenen hebben het Nieuwe Testament. Daar staan ook niet al te fijne achterlijke dingen in
ga poep happen. niet elke turk is een moslimquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat er een grote groep islam aanhangers achterlijke ideëen op na houdt en het normaal vindt om een meisje van 13 zo te benaderen. Maar nee, jij leest alleen wat je wil lezen.
Daarom geef ik aan: een grote groep. Dat betekent dus: niet iedereen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:49 schreef SYCO het volgende:
[..]
ga poep happen. niet elke turk is een moslim
Gelovigenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Christenen hebben het Nieuwe Testament. Daar staan ook niet al te fijne achterlijke dingen in
Gelukkig zijn er geen ongelovige pedo'squote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
[..]
Omdat er een grote groep islam aanhangers achterlijke ideëen op na houdt en het normaal vindt om een meisje van 13 zo te benaderen. Maar nee, jij leest alleen wat je wil lezen.
Die topics zijn serieus, 90% van de topics hier zou prima thuishoren in Onzin.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:17 schreef Herald het volgende:
[..]
jij wil het zeker naar dat ene forum duwen waar het staat tussen topics als:
"een meisje aanspreken, wat te doen"
"wat te doen, flirt dat meisje met me?"
"meisjes zien me niet zitten, wat te doen..."
"wat te doen... verliefd op collega (v)"
"vrouwen vallen alleen op klootzakken en ik ben meer het broertje. Ik wil ook meer een klootzak zijn dus vraag ik jullie wat te doen"
"wat te doen na een smsje van een meisje?"
"verliefd op een 13jarige, wat te doen??"
"wat te doen..."
en dan klaagbaak futiel noemen![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:29 schreef Lemmiwinks het volgende:
Mensen; laten we vooral de boel bijelkaar houden. De grote Moslim profeet Mohammed was getrouwd met een lieftallige dame van 9 jaren oud. Aangezien de Islam bij de Marokkaanse en ook Turkse medemens een grote rol speelt in hun leven, moeten wij het stelselmatig ronselen van 12 tot 14-jarige dames zien als een aspect van de multiculturele samenleving die wij dienen te respecteren.
Welkom op Fok! Nieuw?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:08 schreef The_Terminator het volgende:
Zullen we maar even stoppen met de geloofsdiscussie? Het levert namelijk alleen maar flames op, en bovendien ging het topic er sowieso al niet over.
natuurlijk. mijn opmerking was ook niet zo serieus en met die opmerking van jou erbij kan dit topic ook wel naar Onzinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Volgens mij is dat topic helemaal niet zo serieus, en als het wel serieus is zal de TS wel moslim zijn
Jawel, maar dat is veel minder leuk dan over moslims praten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:00 schreef Silven het volgende:
kunnen we het nu alsjeblieft meer over meisjes hebben met beugels en kleine tietsje, maximaal 13/14 jaar. dank u. hmmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |