abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:46:12 #76
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51546403
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar best wel een fout maakt Hier kan de politie dus zo goed als niks mee en die gozer gaat hier zo makkelijk mee wegkomen als er uberhaubt al aangifte gedaan gaat worden
Dan hebben we altijd nog plan B, C en D.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51546408
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:46 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Dan hebben we altijd nog plan B, C en D.
en E, F en G!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:47:07 #78
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51546416
Mowh, bij mij is het na plan D toch redelijk afgelopen.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:48:00 #79
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_51546431
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Mowh, bij mij is het na plan D toch redelijk afgelopen.
Ja maar elixabete is natuurlijk ook een uitermate imbeciel wezen dus dat kan je haar niet kwalijk nemen
pi_51546446
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Idd. 12 of 14 maakt geen reet uit. Of ze haar borst heeft laten zien of wat dan ook, maakt niet uit. Ik zie in die paar stukken uit de weblog al genoeg strafbare feiten.
Zoals?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:52:19 #81
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51546476
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:49 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Zoals?
Een minderjarige bewust overhalen tot seksuele handelingen en een minderjarige geld bieden voor seks.

Wellicht dat het in NL misschien minder streng wordt bestraft, maar in de USA bv, weet ik 100% zeker dat je keihard de lul bent dan.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 02:53:12 #82
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51546490
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:03 schreef viva_tensione het volgende:

[..]

Tegenwoordig heeft iedereen in haar klas een computer en cam. Ze is niet de enige die een cam heeft.
Ja toen ik 12/13 was lulde ik ook meisjes van die leeftijd uit de kleren op de cam. Dat soort mesijes zijn nog heel naief.

Sowieso een hoop meiden kijk maar naar de loverboys die meiden boven de 18 uithoeren.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 02:54:52 #83
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51546512
Karl noten heeft taakstraf gekregen voor een paar thumbnails. Dan moet iemand vragen om hoer te spelen van 12 jaar en vragen op de webcam te strippen toch strafbaarder zijn?

+ de bedreigingen aan de TS. Als je het meld en hij wilt iets proberen dan is hij iig zeker de lul.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_51546513
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:52 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Een minderjarige bewust overhalen tot seksuele handelingen en een minderjarige geld bieden voor seks.
En in welk artikel staat dat precies?

Ik bedoel het niet lullig hor, maar ik zie hier geen strafbaar feit als bedoeld in het wetboek van strafrecht staan..
Oftewel: Je kunt hier geen reet mee..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:57:49 #85
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51546552
Tsja, het wordt toch eens tijd dat ze dan in het strafrecht wat duidelijker zijn mbt. Internet. Het kan niet zo zijn dan dat Internet een vrijplaats is voor alle sicko's in de wereld wat nu eigenlijk toch wel nog het geval is.
pi_51546584
Tja lastig ik geloof er zelf niet veel van het verhaal. SOwieso zijn naam alleen al Loverboy. Misschien is het iemand van fok die het Breezer how to uitbuiten heeft doorgelezen.
AFC AJAX
  dinsdag 17 juli 2007 @ 03:01:16 #87
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51546590
Laten we er een nachtje over slapen dan.
pi_51546594
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef Aanvoerder het volgende:
Tsja, het wordt toch eens tijd dat ze dan in het strafrecht wat duidelijker zijn mbt. Internet. Het kan niet zo zijn dan dat Internet een vrijplaats is voor alle sicko's in de wereld wat nu eigenlijk toch wel nog het geval is.
Oh, maar daarover zitten wij ook echt wel op één lijn hor
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 03:09:50 #89
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51546672
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 03:00 schreef BonJovi het volgende:
Tja lastig ik geloof er zelf niet veel van het verhaal. SOwieso zijn naam alleen al Loverboy. Misschien is het iemand van fok die het Breezer how to uitbuiten heeft doorgelezen.
Ook een fok!er van 18 die een 12 jarige wilt laten strippen is ziek. En zijn naam kan hij wel expres hebben gekozen. Aangezien hij heel direct is naar de meisjes over dingen voor geld doen, hoopt hij op meisjes die hierin geinteresseerd zijn.
Meisjes kunnen dan denken van sow das makkelijk geld verdienen.

Serieus of niet, 12 jarige meisjes ga je niet als 18-jarige zo aanspreken op msn. .
pi_51546697
Weet ik, het is ook ziek als het waar is IK heb zin om zulke gasten gewoon door het midden te breken. Zo ga je niet met vrouwen/meisjes om
AFC AJAX
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 03:16:42 #91
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51546729
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 03:12 schreef BonJovi het volgende:
Weet ik, het is ook ziek als het waar is IK heb zin om zulke gasten gewoon door het midden te breken. Zo ga je niet met vrouwen/meisjes om
Kleine kans trouwens dat het een gastje van 18 is die dit zelfstandig doet zonder ervaring.
Grotere vriendengroep/handlangers in een loverboybende en nog mensen boven hem ook.

Voorzichtigheid is zeker wel geboden bij iemand die al tot staat is om een 12 jarig meisje voor hoer te laten spelen en ook nog mesnen bedreigt.
pi_51546730
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 03:09 schreef pc-fr34k het volgende:
Serieus of niet, 12 jarige meisjes ga je niet als 18-jarige zo aanspreken op msn. .
14 jarige meisjes daaraantegen !!!!!
We'll keep on whispering our mantras.
pi_51546830
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 03:16 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

14 jarige meisjes daaraantegen !!!!!
AFC AJAX
pi_51546888
Zeker aangifte doen. Een dag schoffelen zal hem die praktijken wel afleren. Bovendien heeft hij dan meteen je adres, zodat hij daarna zijn excuses bij je kan komen aanbieden.

People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 03:46:20 #95
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_51547016
Sjeetje, is er geen verplichte kost voor ouderen en internet ofzo? Dan denk je dat je als ouder alles weet en je best hebt gedaan om je kinderen te beschermen, maar kennelijk is de ouder van tegenwoordig niet goed geïnformeerd.
Een kind van 12 iig geen webcam geven, lijkt me al een eerste punt. En anders alleen een pc in de huikamer waar je zelf toezicht hebt. Het zijn kinderen....
pi_51547064
Sorry internet lag eruit. Ik kan gewoon niet slapen en heel de tijd zitten nadenken wat het beste is om te doen. Ook heb ik het 1 en ander nagezocht. Politie kan alleen maar een waarschuwing geven, maar dan is het kwaad al geschied denk ik. We weten niet hoe ver hij kan gaan met zijn bedreigingen. Mischien is het beter dat ik mijn dochter totdat de zomer vakantie voorbij is met haar oma op vakantie te sturen zodat het hier ook een beetje rustig wordt en alles verwaterd. Hoe meer ik erop inga hoe meer ik ellende ik over me heen haal. En dat is juist het laatste wat ik wil.
pi_51547194
Ik zou wel melding doen van alles wat er gebeurd is. Dan weet de politie er vanaf, maar doen ze niets met je informatie tot er echt iets gebeurt. Zo blijven je adresgegevens ook privé .
We'll keep on whispering our mantras.
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 04:12:10 #98
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51547200
Maar dat is ook wat hij wil. Hij bedreigt en jullie wijken af. Misschien is hij al langer bezig en is dit een aanleiding tot andere zaken ofzo. Zo'n persoon moet toch echt bij de politie gemeld worden.
Wel moeilijk natuurlijk ivm met wraak erna...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 04:15:20 #99
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51547212
Absoluut aangifte doen, en als je hoe dan ook dat schorem tegenkomt, kop eraf draaien.
Of maak fotos van die figuren en post ze in dit topic (indien je ze tegenkomt)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_51547228
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 04:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar dat is ook wat hij wil. Hij bedreigt en jullie wijken af. Misschien is hij al langer bezig en is dit een aanleiding tot andere zaken ofzo. Zo'n persoon moet toch echt bij de politie gemeld worden.
Wel moeilijk natuurlijk ivm met wraak erna...
Daarom is het ook beter om mijn dochter even voor een periode van 6 weken weg te sturen. Morgen zal ik zowiezo langs de politiebureau gaan, en als het idd met een waarschuwing blijft dan zie ik het ervan af. Wil geen gek achter mijn dochter en mij aan hebben.Helaas is het wel zo dat de politie pas in actie komt wanneer er iets gebeurd maar dan is het al te laat om het terug te draaien.Als moeder zijnde wil ik dat toch proberen te voorkomen.
Ik weet niet of hij het meent of dat hij het als een lol ziet. Ik ga voor het ergste uit en wil voorzorgsmaartegelen nemen voor het geval dat het uit de hand loopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')