1- Leg het aan de politie uit dat je bang bent dat die psychopaat wraak zal nemen, vooral omdat hij je al bedreigd heeft.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:18 schreef viva_tensione het volgende:
[..]
Daarom is het ook beter om mijn dochter even voor een periode van 6 weken weg te sturen. Morgen zal ik zowiezo langs de politiebureau gaan, en als het idd met een waarschuwing blijft dan zie ik het ervan af. Wil geen gek achter mijn dochter en mij aan hebben.Helaas is het wel zo dat de politie pas in actie komt wanneer er iets gebeurd maar dan is het al te laat om het terug te draaien.Als moeder zijnde wil ik dat toch proberen te voorkomen.
Ik weet niet of hij het meent of dat hij het als een lol ziet. Ik ga voor het ergste uit en wil voorzorgsmaartegelen nemen voor het geval dat het uit de hand loopt.
Ja het liefst wil ik natuurlijk dat er eerst iets gebeurt, duh!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:12 schreef BaajGuardian het volgende:
"er is nog niks gebeurd"
Ah, moet er dan wat gebeuren eerst?
Als het mijn dochter betrof die ik overigens niet heb, zou ik dat turkje vierendelen.
Maar hun hebben misschien wel pistolenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:56 schreef M4a1 het volgende:
Ga onder je dochters MSN online, maak een afspraak op bepaalde locatie en als hij komt opdagen staan daar toevallig jouw man, z'n broer, diens zoon en zijn boksvereniging op hem te wachten
Dan krijgt ze zelf problemen. Geen goed idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:56 schreef M4a1 het volgende:
Ga onder je dochters MSN online, maak een afspraak op bepaalde locatie en als hij komt opdagen staan daar toevallig jouw man, z'n broer, diens zoon en zijn boksvereniging op hem te wachten
'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:56 schreef M4a1 het volgende:
Wie unne n00b. Door een Tukker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Du bist gepwned
Zou ze al een zip hebben?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:23 schreef Herald het volgende:
ik zie een zonnige toekomst voor je dochter als FOK!crewlid in het verschiet
Of een .rar?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zou ze al een zip hebben?.
OT: Iedereen zegt wel van ze moeten geenw ebcam hebben, maar ze kiezen er toch zelf voor wat ze doen, wel in een wat naieve manier, maar toch.
Als ze worden bijgebracht wat de gevaren zijn ervan en met wie ze wel en niet moeten cammen.
Voor een 12 jarige is het toch ook leuk om gewoon op msn te kunnen cammen met klasgenotjes enzo?
tukse jongensquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef SharQueDo het volgende:
loverboy
tukse jongen
pleonasme![]()
En sowieso waarom posten in KLB?![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:15 schreef paradoXical het volgende:
Ik zou zeggen post zijn msn even hier, dan zijn er vast wel mensen (ik) welke een chat met dit knaapje willen voeren.
stoer manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:15 schreef paradoXical het volgende:
Ik zou zeggen post zijn msn even hier, dan zijn er vast wel mensen (ik) welke een chat met dit knaapje willen voeren.
Politie zegt toch dat ze er niets aan kunnen o.i.d.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef viva_tensione het volgende:
Ik hoorde het op tv en radio maar nooit gedacht dat het mijn kind zou overkomen. Ik dacht dat ik haar goed had ingelicht, maar blijkbaar niet goed genoeg.
Eergisteren ben ik erachter gekomen dat mijn dochter van 12 lastiggevallen werd op msn. Ik kijk af en toe haar msn geschiedenis en kwam tot ontdekking dat ze door een loverboy was benaderd. Het begon heel onschuldig en werd van kwaad tot erger. Er werd letterlijk gevraagt om te pijpen voor geld en neuken voor geld.
Gelukkig is ze er niet op in gegaan en is ze onschuldig doorgegaan met chatten met hem, terwijl hij haar pushed om voor de cam bloot haar borsten wil poseren. Natuurlijk heeft mijn dochter ook gelogen over haar leeftijd en verteld dat ze 14 was. Daar was ik enorm boos over en heb haar huisarrest gegeven en internet afgesloten.
Vandaag heb ik zijn email adres toegevoegd onder mijn msn, en hij kwam online met de naam Loverboy. Ik confronteerde hem ermee en er werd gezegt dat ik moest wachten. Na een minuut voegde hij zijn verloofde erbij en toen begonnen ze mij af te kraken en letterlijk mijn dochter als hoer uit te maken en dat ik beter moest opletten en dat ze mijn huis zouden gaan bombarderen. Alle bedreigingen werd er geuit door die twee.
Natuurlijk ben ik wel achter de info gekomen die ik zocht, zijn leeftijd ( 18 ) en zijn verloofde en profiel.
Dat het om een tukse jongen gaat.
Wat moet ik nu, moet ik naar de politie stappen om aangifte te doen of moet ik het zo laten.Tenslotte heeft mijn dochter ook gelogen over haar leeftijd.Ik ben boos en geschokt en tegerlijke tijd. Ik krijg meer en meer een hekel aan de turkse en marokaanse jongeren.
Je paniek lijkt me idd terecht met de wereld van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:58 schreef viva_tensione het volgende:
Update van vandaag:
Vanochtend heb ik met mijn dochter gepraat en zo kwam ik het 1 en ander achter. Nogmaals ik controleer haar regelmatig met msn gebruik en dit soort gesprekken heb ik nooit gevonden in haar geschiedenis. Het bleef altijd bij bekenden en altijd een onschuldige gesprekken.
Waarom ze met hem bleef kletsen weet zij ook niet, en dat ze haar lesje wel heeft geleerd.
In de middag hebben we toch politiebureau gebeld en het 1 en ander gevraagt, een mannelijke agent vond dat ik wel een aangifte moest doen vanwege dat er in grote steden veel van de loverboys actief waren. Zij konden dan beoordelen of het een loverboy of een kneusje is die kickt op jonge meiden.
Nogmaals mijn excuses voor mijn panieke gedrag, ik hoor en lees veel van dit soort nieuws en dat is het reden ook geweest dat ik paniekerig ben geworden.
quote:
het is toch een klacht of niet? Of mogen alleen graptopics van Sandstorm in KLB?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef McKillem het volgende:
Offtopic: Vind het trouwens niet echt een klaagbak topic...
Ik vind dit topic idd te serieus getint voor zoiets futiels als klaagbak.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:12 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
het is toch een klacht of niet? Of mogen alleen graptopics van Sandstorm in KLB?
Eerder, tegen de dochter had hij een andere msn naam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:35 schreef pony_pak het volgende:
Maar eigenlijk is dit topic één grote hoax. Een loverboy zet niet in zijn msn naam 'loverboy'... daar zijn ze vaak veel te slim voor. Ja, loverboys hoeven niet per sé olie dom te zijn, hoewel ze zich wel zo gedragen.
o nee een praatje als ik die turk was zou ik meteen nooit meer meisjes lastig vallenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:15 schreef paradoXical het volgende:
Generaliseren enzo.quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:28 schreef Polomito het volgende:
[..]
Echt he. Wegschoffelen dat onkruid.
Lekker veel privacy krijgt ze dan als je regelmatig haar controleert. Mensen/pubers rond die leeftijd zijn erg gesteld op privacy (en ik kan het weten) en laat mij er ff niet achter komen dan me pa of me ma mij controleren wat ik aan het doen ben. Ik wil niet verwijtend overkomen en dit is ook zeker niet negatief bedoeld maar iemand kan rond die leeftijd best wel goed weten wat goed is en wat fout is. Kwestie van opvoeding en praten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:58 schreef viva_tensione het volgende:
Update van vandaag:
Vanochtend heb ik met mijn dochter gepraat en zo kwam ik het 1 en ander achter. Nogmaals ik controleer haar regelmatig met msn gebruik en dit soort gesprekken heb ik nooit gevonden in haar geschiedenis. Het bleef altijd bij bekenden en altijd een onschuldige gesprekken.
Waarom ze met hem bleef kletsen weet zij ook niet, en dat ze haar lesje wel heeft geleerd.
In de middag hebben we toch politiebureau gebeld en het 1 en ander gevraagt, een mannelijke agent vond dat ik wel een aangifte moest doen vanwege dat er in grote steden veel van de loverboys actief waren. Zij konden dan beoordelen of het een loverboy of een kneusje is die kickt op jonge meiden.
Nogmaals mijn excuses voor mijn panieke gedrag, ik hoor en lees veel van dit soort nieuws en dat is het reden ook geweest dat ik paniekerig ben geworden.
jij wil het zeker naar dat ene forum duwen waar het staat tussen topics als:quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef McKillem het volgende:
Ik vind dit topic idd te serieus getint voor zoiets futiels als klaagbak.
Als dat zo is, hoe is ze dan aan zijn msn gekomen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:52 schreef viva_tensione het volgende:
[..]
Hij weet dat mijn dochter om 21.00 naar bed gaat en hij had mij niet verwacht dat ik hem toe zou voegen in zijn msn. Mischien dat dat het reden is? Ik weet het ook niet. Maar ik moet wat gaan doen voor hij haar iets aandoet. Ik doe alles om mijn dochter te kunnen beschermen. Mischien ben ik een beetje overbezorgt maar toen ik het allemaal las kreeg ik zweet op mijn rug en werd een beetje angstig.
Klopt, en das gewoon echt klotequote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat komt door die mongolen bij de politie waar de aangeklaagde persoon het recht heeft om alle gegevens van de aanklager te bekijken.Dat is gewoon te belachelijk hierdoor worden te veel dingen uit angst niet aangegeven
Gewoon afmaken dat gespuis!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk ook dat ze nu zei dat ze 12 of 14 is maakt geen reet uit.Die gast zit gewoon hartstikke fout.Walgelijk gespuis.![]()
Neem aan dat je het zo bedoelde?(of nietS)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Politie zegt toch dat ze er niets aan kunnen o.i.d.
Gewoon naar ze toe gaan, schedel inbeuqen met een loden pijp.
Terug naar huis gaan en gelukkig verder leven.
(dit meen ik serieus, dat soort schroften verdienen niet minder)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |