abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 juli 2007 @ 04:40:27 #101
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51547313
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 04:18 schreef viva_tensione het volgende:

[..]

Daarom is het ook beter om mijn dochter even voor een periode van 6 weken weg te sturen. Morgen zal ik zowiezo langs de politiebureau gaan, en als het idd met een waarschuwing blijft dan zie ik het ervan af. Wil geen gek achter mijn dochter en mij aan hebben.Helaas is het wel zo dat de politie pas in actie komt wanneer er iets gebeurd maar dan is het al te laat om het terug te draaien.Als moeder zijnde wil ik dat toch proberen te voorkomen.
Ik weet niet of hij het meent of dat hij het als een lol ziet. Ik ga voor het ergste uit en wil voorzorgsmaartegelen nemen voor het geval dat het uit de hand loopt.
1- Leg het aan de politie uit dat je bang bent dat die psychopaat wraak zal nemen, vooral omdat hij je al bedreigd heeft.
2-Inderdaad je dochter even op andere locatie onderbrengen.
3- Indien politie er ook echt wat aan doet, proberen dat figuur de maximale straf te laten krijgen.
4-Indien de politie er niks aandoet het figuur zelf opzoeken en ter plekke een rolstoel in meppen zonodig met kennissen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_51547365
Iemand die zich loverboy noemt op msn gewoon een frustie Turk die meelift op de stoere rep van marokkanen

Tuurlijk gaat ie tegen je tekeer, hij probeert je in eerste instantie af te bluffen. Relax ff en laat je niet meteen zo intimideren, want wat is er nou echt gebeurd, dat soort praatjes komen zo veel voor. Je kan voor de zekerheid zijn IP nummer proberen te achterhalen via een mailtje maar zou Turk laten voor wat het is, je moet het niet bij hem zoeken. In de eerste plaats gaat het om de mogelijkheid die jij hem geeft. Webcams worden zelden gebruikt om huiswerk te overleggen enzo. Je hebt niks te maken met wat haar klasgenootjes wel of niet hebben, jij bent haar moeder en je moet haar nieuwsgierigheid begeleiden met ff wat meer dan een goed gesprek. Pubers zeggen ja en doen nee, geheimen horen bij de leeftijd. In jouw huis moet je zelf achter het stuur zitten, dan heeft ze soms maar even een hekel aan je.

Je moet ook begrijpen waarom je dochter openstaat voor dit soort dingen. Aan de ene kant klinkt het alsof je haar te beschermd hebt opgevoed door niet met haar te praten over wat er te koop is en dat dat ook wel eens spannend kan zijn. Tegelijk laat je veel toe waar je geen zicht op hebt en ben je niet kordaat de baas, maar check je wel haar chatlogs. Zo loop je altijd achter de feiten aan en maak je niet alleen jezelf gek maar vervreemd je je dochter op den duur. Als je 1 Turk laat oppakken (die ook weer vrijkomt) zijn er nog zoveel zwart, wit, geel, die het op jonge meisjes met webcams hebben voorzien. Toevallig was dit een lompe sukkel, maar de wereld zit vol gehaaidere jongens met mindere bedoelingen die het beter inpakken. Probeer op een gezonde manier met de belevingswereld van je dochter bekend te raken, niet door alles te checken wat ze doet maar met humor en belangstelling. Er vooral niet zo angstig mee omgaan, want dan bereik je precies het tegenovergestelde van wat je wilt. Kinderen hebben zekerheid van volwassenen nodig.

En anders post je hier even een link naar zijn profiel, dan is ie gauw uitgelachen
Jusqu'ici tout va bien...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 05:07:59 #103
39581 Salvad0R
universal
pi_51547367
In plaats van die kansloze gozer aanvallen, kan je ook je dochter dingen bijbrengen zodat er geen verlepte hoerenlopers in dr msn belanden?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 05:09:24 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51547370
Beter nog, post zijn msn adres hier in dit topic.
pi_51547538
Btw, jij denkt misschien dat hij steeds met jou en je dochter bezig is maar ik denk dat Turkje ondertussen ook naar andere meiden op msn vist, aan zijn maniertjes te zien doet ie dit vaak en zulke jongens gaan mechanisch door totdat ze beet hebben. Ik kan het mis hebben maar het lijkt er niet op dat het erg diep is gegaan tussen je dochter en hem, al heeft je dochter misschien even meegespeeld (en dat maakt ook niet uit, het is een kind).

Vind het wel een beetje dom van je dat je hem er zelf mee geconfronteerd hebt op msn omdat je niks bereikt door hem persoonlijk in een hoek te drukken. Zoiets kan olie op het vuur gooien tav je dochter en daar had je beter over na kunnen denken. Ik begrijp eigenlijk niet wat je van die actie verwachtte. Nogmaals, er is nog niks gebeurd, als je nu al zo in paniek raakt wat moet je dan als er onverhoopt een echt drama voorvalt, blijf kalm als het om je dochter gaat.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 06:12:42 #106
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51547552
"er is nog niks gebeurd"

Ah, moet er dan wat gebeuren eerst?

Als het mijn dochter betrof die ik overigens niet heb, zou ik dat turkje vierendelen.
pi_51547738
Ga onder je dochters MSN online, maak een afspraak op bepaalde locatie en als hij komt opdagen staan daar toevallig jouw man, z'n broer, diens zoon en zijn boksvereniging op hem te wachten
pi_51548533
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 06:12 schreef BaajGuardian het volgende:
"er is nog niks gebeurd"

Ah, moet er dan wat gebeuren eerst?

Als het mijn dochter betrof die ik overigens niet heb, zou ik dat turkje vierendelen.
Ja het liefst wil ik natuurlijk dat er eerst iets gebeurt, duh!
Nee malle josti, ik zeg dat je niet prematuur in de paniek moet schieten en al helemaal niet naar zo'n jongen, omdat het gewoon averrechts werkt tav de dochter. Als je er zo mee omgaat lopen dingen sneller uit de hand, neem het nou maar van een oudere wijzere vrouw aan. Wil niet zeggen dat ze het niet serieus moet nemen, maar als je een meisje van 12 een webcam geeft moet je ook weer niet verbaasd zijn dat dit soort dingen gebeuren. Jongens worden op TMF al doodgegooid met geile webcambabes dus die zien een webcam als een teken dat een meisje meer van zichzelf wil laten zien, waarvoor zou ze anders een webcam hebben. En 9 van 10 is dat ook zo, alleen niet altijd op de manier die de jongens verwachten. Hoeft het niet eens een engerd voor te zijn hoor, ook 'normalere' puberende jongetjes doen dit soort dingen met grote bek achter hun schermpje, kijk alleen al wat je hier af en toe tegenkomt. Doe jezelf maar eens voor als een meisje van 14 met een webcam. Je zal ze allemaal moeten vierendelen, denk dat je er zelf bij neervalt.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 08:58:15 #109
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_51548536
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_51548627
Ik snap niet dat die dochten met die jongen bleef praten na al die toespelingen. Inderdaad even goed maar haar praten. Ik weet niet veel van rechtzaken, maar ik zal het wel proberen als er genoeg bewijs is en een grote kans dat die jongen(s) er niet mee weg komen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:05:07 #111
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_51548657
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 06:56 schreef M4a1 het volgende:
Ga onder je dochters MSN online, maak een afspraak op bepaalde locatie en als hij komt opdagen staan daar toevallig jouw man, z'n broer, diens zoon en zijn boksvereniging op hem te wachten
Maar hun hebben misschien wel pistolen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_51548659
quote:
Dan krijgt ze zelf problemen. Geen goed idee.
pi_51548776
Wat een klapjosti zeg! Aangifte doen natuurlijk!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:14:31 #114
119887 MevrouwLili
Sip...Gak...
pi_51548839
quote:
'

Erg slim ja.
Aangezien de hele Loverboy problematiek nogal actueel is, én een groot probleem, denk ik dat de politie toch graag van je zal horen. Jouw dochter is misschien niet tot een afspraak overgegaan, maar iemand anders misschien wel. Jij hebt informatie oevr die creep, en die moet je gewoon afgeven.
Zou je het jezelf vergeven als hij volgende maand een 12 jarig meisje verkracht?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:51:32 #115
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_51549524
Du bist gepwned
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:53:13 #116
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51549561
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:51 schreef Demon_Hunter het volgende:
Du bist gepwned
Wie unne n00b. Door een Tukker.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:23:07 #117
3767 Herald
Come get some
pi_51550197
ik zie een zonnige toekomst voor je dochter als FOK!crewlid in het verschiet
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_51550388
1. Waarom gaat je dochter om 21.00 naar bed? Ze is 12 jaar !
2. Je weet waar de Turk woont, overweegt een aangifte en vraagt of het verstandig is. Ze is 12 jaar en gepoogd haar voor geld in bed te krijgen! Uiterst strafbaar dus aangifte doen!

Chatlogs en e-mailadres van persoon meenemen naar politie en aangifte doen. Niet alleen afwachten op het handelen van de politie, ook zelf stappen ondernemen (indien je woonadres van 'Turk' kent, naar advocaat).

Aanpakken!
  † In Memoriam † dinsdag 17 juli 2007 @ 10:36:09 #119
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51550494
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:23 schreef Herald het volgende:
ik zie een zonnige toekomst voor je dochter als FOK!crewlid in het verschiet
Zou ze al een zip hebben? .

OT: Iedereen zegt wel van ze moeten geenw ebcam hebben, maar ze kiezen er toch zelf voor wat ze doen, wel in een wat naieve manier, maar toch.

Als ze worden bijgebracht wat de gevaren zijn ervan en met wie ze wel en niet moeten cammen.

Voor een 12 jarige is het toch ook leuk om gewoon op msn te kunnen cammen met klasgenotjes enzo?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_51550542
* zarGon volgt.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 10:39:48 #121
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51550600
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:36 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Zou ze al een zip hebben? .

OT: Iedereen zegt wel van ze moeten geenw ebcam hebben, maar ze kiezen er toch zelf voor wat ze doen, wel in een wat naieve manier, maar toch.

Als ze worden bijgebracht wat de gevaren zijn ervan en met wie ze wel en niet moeten cammen.

Voor een 12 jarige is het toch ook leuk om gewoon op msn te kunnen cammen met klasgenotjes enzo?
Of een .rar?
PieAir
  dinsdag 17 juli 2007 @ 14:04:30 #122
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_51557577
je zou inderdaad het beste met een groepje bekenden die turk afrossen wel met bivak mutsen anders ben je zelf de klaplul
I never workout
pi_51559199
quote:
loverboy
quote:
tukse jongen
pleonasme

En sowieso waarom posten in KLB?
pi_51566044
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef SharQueDo het volgende:

loverboy

tukse jongen

pleonasme

tukse jongens
pi_51566101
Ik zou zeggen post zijn msn even hier, dan zijn er vast wel mensen (ik) welke een chat met dit knaapje willen voeren.
When I win, I win. When i loose? I still win..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:21:35 #126
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_51566260
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:15 schreef paradoXical het volgende:
Ik zou zeggen post zijn msn even hier, dan zijn er vast wel mensen (ik) welke een chat met dit knaapje willen voeren.
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_51566825
quote:
stoer man

!
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51567202
Update van vandaag:

Vanochtend heb ik met mijn dochter gepraat en zo kwam ik het 1 en ander achter. Nogmaals ik controleer haar regelmatig met msn gebruik en dit soort gesprekken heb ik nooit gevonden in haar geschiedenis. Het bleef altijd bij bekenden en altijd een onschuldige gesprekken.
Waarom ze met hem bleef kletsen weet zij ook niet, en dat ze haar lesje wel heeft geleerd.
In de middag hebben we toch politiebureau gebeld en het 1 en ander gevraagt, een mannelijke agent vond dat ik wel een aangifte moest doen vanwege dat er in grote steden veel van de loverboys actief waren. Zij konden dan beoordelen of het een loverboy of een kneusje is die kickt op jonge meiden.
Nogmaals mijn excuses voor mijn panieke gedrag, ik hoor en lees veel van dit soort nieuws en dat is het reden ook geweest dat ik paniekerig ben geworden.
pi_51567221
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef viva_tensione het volgende:
Ik hoorde het op tv en radio maar nooit gedacht dat het mijn kind zou overkomen. Ik dacht dat ik haar goed had ingelicht, maar blijkbaar niet goed genoeg.

Eergisteren ben ik erachter gekomen dat mijn dochter van 12 lastiggevallen werd op msn. Ik kijk af en toe haar msn geschiedenis en kwam tot ontdekking dat ze door een loverboy was benaderd. Het begon heel onschuldig en werd van kwaad tot erger. Er werd letterlijk gevraagt om te pijpen voor geld en neuken voor geld.
Gelukkig is ze er niet op in gegaan en is ze onschuldig doorgegaan met chatten met hem, terwijl hij haar pushed om voor de cam bloot haar borsten wil poseren. Natuurlijk heeft mijn dochter ook gelogen over haar leeftijd en verteld dat ze 14 was. Daar was ik enorm boos over en heb haar huisarrest gegeven en internet afgesloten.

Vandaag heb ik zijn email adres toegevoegd onder mijn msn, en hij kwam online met de naam Loverboy. Ik confronteerde hem ermee en er werd gezegt dat ik moest wachten. Na een minuut voegde hij zijn verloofde erbij en toen begonnen ze mij af te kraken en letterlijk mijn dochter als hoer uit te maken en dat ik beter moest opletten en dat ze mijn huis zouden gaan bombarderen. Alle bedreigingen werd er geuit door die twee.
Natuurlijk ben ik wel achter de info gekomen die ik zocht, zijn leeftijd ( 18 ) en zijn verloofde en profiel.
Dat het om een tukse jongen gaat.

Wat moet ik nu, moet ik naar de politie stappen om aangifte te doen of moet ik het zo laten.Tenslotte heeft mijn dochter ook gelogen over haar leeftijd.Ik ben boos en geschokt en tegerlijke tijd. Ik krijg meer en meer een hekel aan de turkse en marokaanse jongeren.
Politie zegt toch dat ze er niets aan kunnen o.i.d.
Gewoon naar ze toe gaan, schedel inbeuqen met een loden pijp.
Terug naar huis gaan en gelukkig verder leven.

(dit meen ik serieus, dat soort schroften verdienen niet minder)
pi_51567264
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:58 schreef viva_tensione het volgende:
Update van vandaag:

Vanochtend heb ik met mijn dochter gepraat en zo kwam ik het 1 en ander achter. Nogmaals ik controleer haar regelmatig met msn gebruik en dit soort gesprekken heb ik nooit gevonden in haar geschiedenis. Het bleef altijd bij bekenden en altijd een onschuldige gesprekken.
Waarom ze met hem bleef kletsen weet zij ook niet, en dat ze haar lesje wel heeft geleerd.
In de middag hebben we toch politiebureau gebeld en het 1 en ander gevraagt, een mannelijke agent vond dat ik wel een aangifte moest doen vanwege dat er in grote steden veel van de loverboys actief waren. Zij konden dan beoordelen of het een loverboy of een kneusje is die kickt op jonge meiden.
Nogmaals mijn excuses voor mijn panieke gedrag, ik hoor en lees veel van dit soort nieuws en dat is het reden ook geweest dat ik paniekerig ben geworden.
Je paniek lijkt me idd terecht met de wereld van tegenwoordig.
Valt me nog mee dat de politie meewerkt. Nouja je moet de aangifte nog doen neem ik aan.

Offtopic: Vind het trouwens niet echt een klaagbak topic...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:12:31 #131
3767 Herald
Come get some
pi_51567665
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:48 schreef SharQueDo het volgende:
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:00 schreef McKillem het volgende:
Offtopic: Vind het trouwens niet echt een klaagbak topic...
het is toch een klacht of niet? Of mogen alleen graptopics van Sandstorm in KLB?
pi_51569519
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:12 schreef Herald het volgende:

[..]

[..]

het is toch een klacht of niet? Of mogen alleen graptopics van Sandstorm in KLB?
Ik vind dit topic idd te serieus getint voor zoiets futiels als klaagbak.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 23:19:25 #133
3038 Emel
realist
pi_51577179
Turken
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_51577409
[clone alert] Maar vertel eens viva-vrouw, waarom geef je ons niet even de link naar zijn profiel? [/clone alert]
pi_51577821
Ja, geef z'n msn adres maar. Je mag hem ook pm-en...

Maar eigenlijk is dit topic één grote hoax. Een loverboy zet niet in zijn msn naam 'loverboy'... daar zijn ze vaak veel te slim voor. Ja, loverboys hoeven niet per sé olie dom te zijn, hoewel ze zich wel zo gedragen.

Er zijn veel lucratievere manieren om aan je geld te komen...

Ben ik trouwens de enige die die banner van autotrack spuuglelijk vind? Oh jah, ik heb adblock uitstaan
pi_51580162
Loverboys

Turken
pi_51581246
Wat een ontzettende trieste figuren weer zeg

"(16:39) akinz: en jij geniet meer nog extra geld"

(daar moest ik wel even om lachen )
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 02:38:03 #138
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51581675
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:35 schreef pony_pak het volgende:
Maar eigenlijk is dit topic één grote hoax. Een loverboy zet niet in zijn msn naam 'loverboy'... daar zijn ze vaak veel te slim voor. Ja, loverboys hoeven niet per sé olie dom te zijn, hoewel ze zich wel zo gedragen.
Eerder, tegen de dochter had hij een andere msn naam.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_51581904
een turk.
Lambo of Rekt
  woensdag 18 juli 2007 @ 03:28:10 #140
186270 Polomito
Death Proof.
pi_51581919
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 23:19 schreef Emel het volgende:
Turken
Echt he. Wegschoffelen dat onkruid.
Planet Terror.
  woensdag 18 juli 2007 @ 03:30:36 #141
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_51581926
quote:
o nee een praatje als ik die turk was zou ik meteen nooit meer meisjes lastig vallen
happen naar de baas
pi_51582967
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 03:28 schreef Polomito het volgende:

[..]

Echt he. Wegschoffelen dat onkruid.
Generaliseren enzo.
pi_51583568
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:58 schreef viva_tensione het volgende:
Update van vandaag:

Lekker veel privacy krijgt ze dan als je regelmatig haar controleert. Mensen/pubers rond die leeftijd zijn erg gesteld op privacy (en ik kan het weten) en laat mij er ff niet achter komen dan me pa of me ma mij controleren wat ik aan het doen ben. Ik wil niet verwijtend overkomen en dit is ook zeker niet negatief bedoeld maar iemand kan rond die leeftijd best wel goed weten wat goed is en wat fout is. Kwestie van opvoeding en praten.

Ik weet niet of het zin heeft om aangifte te doen; politie doet vrijwel toch niks totdat er iets (in hun ogen) ernstigs is gebeurd (moord, etc).
  woensdag 18 juli 2007 @ 09:57:00 #144
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51584508
Turken
Paniekerige moeders
PieAir
pi_51584591
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef jpg97 het volgende:
Turken
Paniekerige moeders
Mensen zoals jij
None
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:17:37 #146
3767 Herald
Come get some
pi_51585103
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:05 schreef McKillem het volgende:
Ik vind dit topic idd te serieus getint voor zoiets futiels als klaagbak.
jij wil het zeker naar dat ene forum duwen waar het staat tussen topics als:

"een meisje aanspreken, wat te doen"
"wat te doen, flirt dat meisje met me?"
"meisjes zien me niet zitten, wat te doen..."
"wat te doen... verliefd op collega (v)"
"vrouwen vallen alleen op klootzakken en ik ben meer het broertje. Ik wil ook meer een klootzak zijn dus vraag ik jullie wat te doen"
"wat te doen na een smsje van een meisje?"
"verliefd op een 13jarige, wat te doen??"
"wat te doen..."

en dan klaagbaak futiel noemen
pi_51585149
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:52 schreef viva_tensione het volgende:

[..]

Hij weet dat mijn dochter om 21.00 naar bed gaat en hij had mij niet verwacht dat ik hem toe zou voegen in zijn msn. Mischien dat dat het reden is? Ik weet het ook niet. Maar ik moet wat gaan doen voor hij haar iets aandoet. Ik doe alles om mijn dochter te kunnen beschermen. Mischien ben ik een beetje overbezorgt maar toen ik het allemaal las kreeg ik zweet op mijn rug en werd een beetje angstig.
Als dat zo is, hoe is ze dan aan zijn msn gekomen?
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:28:34 #148
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_51585465
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dat komt door die mongolen bij de politie waar de aangeklaagde persoon het recht heeft om alle gegevens van de aanklager te bekijken. Dat is gewoon te belachelijk hierdoor worden te veel dingen uit angst niet aangegeven
Klopt, en das gewoon echt klote
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk ook dat ze nu zei dat ze 12 of 14 is maakt geen reet uit.Die gast zit gewoon hartstikke fout.Walgelijk gespuis.
Gewoon afmaken dat gespuis!
En ja, de politie doet het niet, dus moet je zelf wel.. En als je eerste aangifte doet, ben je daarna altijd de verdachte als er iets met die kwal gebeurd..
pi_51594685
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:59 schreef McKillem het volgende:

[..]

Politie zegt toch dat ze er niets aan kunnen o.i.d.
Gewoon naar ze toe gaan, schedel inbeuqen met een loden pijp.
Terug naar huis gaan en gelukkig verder leven.

(dit meen ik serieus, dat soort schroften verdienen niet minder)
Neem aan dat je het zo bedoelde?(of nietS)

OT: Wat een vieze pedofiele kanker turk, afschieten

[ Bericht 1% gewijzigd door OhEcht op 18-07-2007 17:27:02 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:11:42 #150
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_51596966
Jezus wat een slet, een beetje over je leeftijd liegen om beter in de markt te "liggen"

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')